Bedankt voor de tip ! En hoe en waar kan ik zo'n allergietest laten doen dan ? Via bloed bij de DA ofzo ??sella schreef: Ik duim dat de kweek duidelijkheid geeft. Voor je naar dermatoloog en of kno gaat, laat dan via het bloed eerst een allergie test doen.
Dat scheelt heel veel gedoe voor Kay en ook sneller een uitslag.
Ik ben zelf ook groot fan van holistische geneeswijzen, maar ik heb zelf een otoscoop(orengluurder) gekocht, zodat ik de oren zelf ook kan beoordelen.
Vindt ik zelf een heel prettig gevoel dat ik het zelf kan zien, en desnoods dus in het weekend evt een dierenarts te moeten raadplegen.
En vandaag heeft onze eigen dierenarts ook laten zien hoe Kay zijn oren eruit zagen door de orengluurder, maar alleen kan ik zelf niets met de info dat zijn oor goed/slecht is, dus voor het vervolgtraject ben ik toch afhankelijk van een arts.
Wij hebben ditmaal gekozen om het via een holistische dierenarts op te lossen, en als die tegen je zegt dat oorontsteking weg is ga je daar ook vanuit en ga je keurig door met de speciale druppels die we via haar hadden maar schijnbaar heeft dat dus geen zode aan de dijk gezet en is het oor nu toch weer (of nog?) ontstoken
Hoop echt heel erg dat er iets uit de kweek komt, want dit voelt zo machteloos