Hoe lang niet plassen?? probleem...
Moderator: Lizzy
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Re: Hoe lang niet plassen?? probleem...
Poepen heeft ook bij Duscha lang geduurd. Dat was helemaal eng!
Inderdaad bakje met eten neerzetten zodat ze daar naartoe moet lopen en zo ook met het water!
Ze moet er doorheen!
Inderdaad bakje met eten neerzetten zodat ze daar naartoe moet lopen en zo ook met het water!
Ze moet er doorheen!
Kijk hier maar mee uit...zoals ik al eerder in dit topic vertelde duurde het bij mijn hond ook 5 dagen en dat is góed fout afgelopenChantalKrijn schreef: Ze heeft trouwens nog steeds niet gepoept. Ze moet toch wel vol zitten
Woensdag 200 gram gegeten
Donderdag 300 gram gegeten
Vrijdag t/m vandaag 500 gram gegeten.
Normaal eet ze 500 gram per dag, waar blijft het![]()
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
We hebben dagelijks contact met de DA, ze zal toch echt snel moeten gaan poepen.
Gelukkig was er op de foto nog geen reden tot zorg te zien.
We houden haar scherp in de gaten!
Gelukkig was er op de foto nog geen reden tot zorg te zien.
We houden haar scherp in de gaten!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Als ze een beetje gaat lopen zal het poepen wel komen.
Door te lopen komt dat vaak 'los'
Door te lopen komt dat vaak 'los'
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Jep! Maar vertel jij het Qtje even? 
Ze wil nog niet erg meewerken.
Ze wil nog niet erg meewerken.
Jeeeetje wat een verhaal zeg! van het ene in het andere probleem. hopelijk dat het wel allemaal gauw achter de rug is dan!
Wat betreft niet poepen, je zou eens PUUR spijsvertering kunnen gebruiken (potje 100g kost 12.95 dus valt mee!) het bevat psylium vezel wat de peristaltiek bevorderd en probiotica wat ook de darmflora weer in balans brengt en bentoniet voert de afvalstoffen af.nu gebruik je allerlei edicatiesmaar het kan wel ernaast gebruikt worden. Je hoeft er niet veel van te gebruiken en je kan het zo over het voer heen geven. wel in de koelkast bewaren omdat er ook probiotica in zit.,, zoiezo als alles een beetje achter de rug is een drainage kuurtje wel een idee omdat ze wel allemaal stoffen van narcose/ab /medicatie in haat lichaam heeft gehad. Misschieen een tip waar je wat mee kan ;-)
in elke geval op naar een goed herstel!!
Wat betreft niet poepen, je zou eens PUUR spijsvertering kunnen gebruiken (potje 100g kost 12.95 dus valt mee!) het bevat psylium vezel wat de peristaltiek bevorderd en probiotica wat ook de darmflora weer in balans brengt en bentoniet voert de afvalstoffen af.nu gebruik je allerlei edicatiesmaar het kan wel ernaast gebruikt worden. Je hoeft er niet veel van te gebruiken en je kan het zo over het voer heen geven. wel in de koelkast bewaren omdat er ook probiotica in zit.,, zoiezo als alles een beetje achter de rug is een drainage kuurtje wel een idee omdat ze wel allemaal stoffen van narcose/ab /medicatie in haat lichaam heeft gehad. Misschieen een tip waar je wat mee kan ;-)
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Daarom schreef ik al dat je haar kan 'dwingen' te lopen.
Dus eten neer zetten en daar moet ze heen lopen. Zo ook met drinken. En buiten aan de lijn en wachten tot ze wat stapjes zet.
Als ze niet zo klein en handzaam was kon je d'r niet tillen. Probeer te doen alsof ze een ontilbare hond is
Dus eten neer zetten en daar moet ze heen lopen. Zo ook met drinken. En buiten aan de lijn en wachten tot ze wat stapjes zet.
Als ze niet zo klein en handzaam was kon je d'r niet tillen. Probeer te doen alsof ze een ontilbare hond is
je voert toch nog geen botwerk? Ik zou als ik jou was toch maar zorgen gaan maken om die ontlasting....Wil je niet bang maken, maar mijn DA zei ook dat er geen reden tot ongerustheid was, nou ha ik maar mijn gevoel gevolgd.
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ze krijgt sinds een week Haaksbarf, daarvoor wel gewoon barf. Woensdag nog maar half uit de narcose poepte ze nog. Er zit geen bot in haar buik. Ze is ook niet dik of opgeblazen ofzo.
Mag ik vragen wat er gebeurd is?
Doen alsof ze ontilbaar is, slimme tip Marije!
Mag ik vragen wat er gebeurd is?
Doen alsof ze ontilbaar is, slimme tip Marije!
Drainage Compositum, probiotica (Solgar), groene leem, alles staat klaar. Maar ik had ergens anders weer gelezen dat zulk soort spullen niet werken zo lang ze nog AB krijgt?Jeeeetje wat een verhaal zeg! van het ene in het andere probleem. hopelijk dat het wel allemaal gauw achter de rug is dan!
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ze schrijft dat ze KVV geeft.
Je zou een extra eitje ofzo toe kunnen voegen om de ontlasting soepeler te maken.
Je zou een extra eitje ofzo toe kunnen voegen om de ontlasting soepeler te maken.
Wat vervelend zeg zo'n nasleep na de operatie.
Misschien wat extra laxerende spulletjes erbij. Kokosolie, wat lever, eitje.
Hoop dat de drolletjes snel komen.
Nicolette
Misschien wat extra laxerende spulletjes erbij. Kokosolie, wat lever, eitje.
Hoop dat de drolletjes snel komen.
Nicolette
ik zou de drianage van PUUR na de ab kuur geven je wilt tenslotte het lichaam ontdoen van allerlei restafvalstoffen , ik gebruik de PUUR producten a) omdat ik alles voor mijn dieren bij de dierenspeciaalzaak of dierenarts haal, het speciaal voor dieren is en zuinig in gebruik. en geen vulstoffen bevat.
Er is ook een probiotica ervan maar de spijsvertering zou ik in jou geval eerder aanraden omdat je hondje niet poept..
succes ermee!
laat even horen of hoe of wat je ermee gedaan hebt ;-)
Er is ook een probiotica ervan maar de spijsvertering zou ik in jou geval eerder aanraden omdat je hondje niet poept..
succes ermee!
laat even horen of hoe of wat je ermee gedaan hebt ;-)
-
ChantalKrijn
- 5-sterren

- Contacteer:
Net met de DA gesproken. Ik ga zo gelkorrels halen die ik over haar eten heen moet doen.
Hopelijk lukt het daarmee!!
Hopelijk lukt het daarmee!!
Aah hopelijk is dat de oplossing, sterkte ermee! 
Gaan duimen dat die korrels de oplossing zijn !