Goeiemorgen andere lieverd-die-gisteren-nog-heel-stoer-zei-tot-volgende-weekhenneke schreef: goeiemorgen lieverd![]()
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Mijn hoofdpijn is weg, dankzij een mega lekkere ibuprofenDanny schreef: Oei, die hoofdpijn is minder, hopelijk zakt die snel. Tja niet heel gek he na al die belevenissen. Hopelijk kun je vandaag een klein beetje tot rust komen!
Oh ik zit al weer te kijken.....moet vandaag toch echt wat meer aan het werk dan gisteren!
Dian schreef: ik moet telkens glimlachen om die pup tussen de achterpoten van BiscuitGisteren zat er daar ook telkens 1, vraag me af of dat telkens dezelfde is??
heerlijk vredig gezicht, moeders met kroost
haha, zie nu pas dat het film is............ vandaar die zelfde pup tussen de achterpoten![]()
hoezo blonT![]()
Goeiemorgen lieverdMarijeEnBoomer schreef: Goeiemorgen Liz en de bende 8)
Gewoon water vindt mijn Queen niet lekker, alleen als het uit het spuitje komt. Ik geef haar wel geitenmelk verdund. Maar ik ga vandaag ook maar een bouillon trekken, dat is echt een goed idee, kan ik ook wat afwisselenHanny schreef: Lizzy, als je even van een stukje kip een bouillonnetje maakt en dat in de drinkbak doet, dan drinkt ze vast wel.
Ik maak altijd wat in een steelpannetje, dus weinig en dat verdun in met een plonsje water. Lekker!!!!!!!
Hoef je niet te prutsen met een spuitje.
Ik bied het de eerste dagen wel aan. Je kunt natuurlijk zeggen, als ze dorst heeft staat ze wel op, maar vanwege de verwennerij geef ik het maar.
Je kunt natuurlijk ook een pietsie geitenmelk geven met een slootje water erbij. Kan allemaal.
Gemak dient de mens en voor hondlief is een bakje drinken wel goed.
Hanny
Nee, honing boeit haar niks. Ze wil geitenmelkinni schreef: Is ze een zoetebekje?...... wat honing oplossen in lauwwarm water en verder aanlengen met koud??
Lieve schat, Leo en ik danken God elk uur op onze blote knieen. Hoe hebben we het zo voor elkaar kunnen krijgen he? Wat een timing! We moeten wel hulp van het universum hebben gehad, dat kan niet anders! Wat had dit een ramp geweest op de Lelievaart*Dorothea* schreef: ach wat is ze een lief moedertje![]()
, ze wil haar kinders echt niet alleen laten.
Liz wat zal je blij zijn met je tuin nu en dat ze op de Voorweg is bevallen.![]()
Weet je, ik vind het heel speciaal dat jullie zo meegenietenEls en Max schreef: Ik blijf het heel speciaal en bijzonder vinden dat we zo mogen mee kijken.![]()
T is gewoon heerlijk om te zien. Die prachtige kist lief moedertje en mooie pups. Wie wil daar nou niet naar kijken?
Het was voor ons echt heel fijn dat Door en Hen hier waren! Het was een pracht-ervaring, ik kan niet anders zeggen. Nou moet ik zeggen, we zijn natuurlijk Goudvinken met een teefje als Biscuit die gewoon in 7 uurtjes tijd 10 pups uitpoept!!!!!!!!!EllenL schreef: Zo, he he, helemaal bij gelezenWat verdrietig van pupje nr 10
en wow, wat ongelofelijk trots moeten jullie zijn, wat een supermama is Biscuit
Echt super gaaf om het zo mee te mogen beleven en super jammer dat ik gisteren echt niet kon opblijven om mee te kijken, maar aan de andere kant dan wel weer helemaal geweldig dat Henneke en Dorothea er allebei bij konden zijn (lijkt me ook iets belangrijker dan of ik wel of niet kan meekijken, haha)
Lizzy, misschien is het een goed idee om straks als Leo weer wakker is toch even in je eigen bed te gaan slapen zonder piepende pups om je heen? Wie weet scheelt even een uurtje echt goed slapen wel een heleboel voor de hoofdpijn(kan zijn dat je dat zelf al lang had bedacht, lol, maar aan de andere kant kan ik me ook voorstellen dat je niet weg te slaan bent bij je puppies en prachtige mama hond) Ik vind het zo gaaf hoe jullie het doen, hoe jullie met mama en de pups omgaan
Ik zou Angel voor geen goud willen missen, maar soms vraag ik me wel af hoe veel makkelijker het leven voor hem zou zijn geweest als hij ook zo'n goede start in het leven had mogen hebben!
Ja, ik ga zo meteen even boven slapen. Als ik de pups heb gewogen. En nog 100 andere dingen heb gedaan
Ja, hier is alles geweldigRoef & Hidde schreef: jeetje die webcam is gewoon verslavend
puppen lijken al wat groter als gisteren(zal mijn verbeelding wel zijn)
Leo en Lizzy nogmaals bedankt dat we mee mogen kijken
alles goed met moeders en opa en oma?![]()
De webcam is er even uit, we zijn de verbinding kwijt geweest. Leo is al weer bezig om 'm te restten.
Wij gaan de puppen zometeen wegen. Ben benieuwd of ze gegroeid zijn en of ze allemaal ook gegroeid zijn! We doen rapport
ik ben blij dat je het even meldt, want ik dacht dat ie misschien overbelast wasLizzy schreef: Ja, hier is alles geweldig
De webcam is er even uit, we zijn de verbinding kwijt geweest. Leo is al weer bezig om 'm te restten.
Wij gaan de puppen zometeen wegen. Ben benieuwd of ze gegroeid zijn en of ze allemaal ook gegroeid zijn! We doen rapport![]()
Fijn dat je hoofdpijn gezakt is !!!
Goedemorgen 
Hier gaat 's morgens meteen de puppycam aan op mijn 2e monitor en ik betrap mijn vriend er iedere keer weer op dat hij ook meekijkt
Het ziet er inderdaad naar uit dat de frummeltjes alweer gegroeid zijn
Hier gaat 's morgens meteen de puppycam aan op mijn 2e monitor en ik betrap mijn vriend er iedere keer weer op dat hij ook meekijkt
Het ziet er inderdaad naar uit dat de frummeltjes alweer gegroeid zijn
Wat een prachtige blik van moeders als jullie een pup weg halen om te wegen. Ze blijft dan heel oplettend kijken tot de pup terug is, die dan gelijk gewassen wordt 
- -Annemarie-
- 5-sterren

Over de dag verspreid kijk ik ook mee. Ze worden nu gewogen, en ik zie de flits van een foto. 
Wat kijkt Biscuit vol vertrouwen, maar wel heel aandachtig als er een pup even weggenomen wordt. Zó mooi om te zien.
Wat kijkt Biscuit vol vertrouwen, maar wel heel aandachtig als er een pup even weggenomen wordt. Zó mooi om te zien.