Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Moderator: Lizzy
Re: Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Vanmorgen toch nog onverwachts naar Tannetje geweest en inderdaad, samen zijn we het er mee eens geworden dat het zeer hoogstwaarschijnlijk niet voer gerelateerd is.
Alles is langs gekomen, ik had het netjes op een briefje gezet. Psoriasis, Pyodermie, teunisbloem olie, Omega 3&6,...enz, enz,.....en de kogel is door de kerk,..... we hebben besloten om te gaan desensibiliseren.
Tannetje heeft bloed afgenomen wat opgestuurd wordt om allergenen te meten. Het kan maar zo dat er sinds de laatste test in mei 2011 een en ander veranderd is.
Als de uitslag er is gaan we even in overleg welke allergene stoffen we in het serum willen hebben en dan ga ik spuiten. Helpt het dan is Luna van de ellende af, helpt het niet dan weten we zeker dat we er alles aan gedaan hebben.
Ik laat het nu even rusten want ik liep over,.........
Ze mag nu dus gewoon alles eten (Maar ik ben nog steeds huiverig voor kip en rund) en krijgt Teunisbloemolie en visolie vanwege de Omega3, en Chinese kruiden tegen de jeuk.
Nu even alles laten bezinken,...............
Alles is langs gekomen, ik had het netjes op een briefje gezet. Psoriasis, Pyodermie, teunisbloem olie, Omega 3&6,...enz, enz,.....en de kogel is door de kerk,..... we hebben besloten om te gaan desensibiliseren.
Tannetje heeft bloed afgenomen wat opgestuurd wordt om allergenen te meten. Het kan maar zo dat er sinds de laatste test in mei 2011 een en ander veranderd is.
Als de uitslag er is gaan we even in overleg welke allergene stoffen we in het serum willen hebben en dan ga ik spuiten. Helpt het dan is Luna van de ellende af, helpt het niet dan weten we zeker dat we er alles aan gedaan hebben.
Ik laat het nu even rusten want ik liep over,.........
Ze mag nu dus gewoon alles eten (Maar ik ben nog steeds huiverig voor kip en rund) en krijgt Teunisbloemolie en visolie vanwege de Omega3, en Chinese kruiden tegen de jeuk.
Nu even alles laten bezinken,...............
Heel erg spannend, ik ben erg benieuwd of dit de oplossing voor jullie zal zijn! Fijn ook dat ze nu gewoon alles mag eten!
Ze mag het wel eten maar ik durf eigenlijk niet zo goed, na een jaar zo opletten,..........Xerox schreef: Heel erg spannend, ik ben erg benieuwd of dit de oplossing voor jullie zal zijn! Fijn ook dat ze nu gewoon alles mag eten!
Dat begrijp ik, lijkt me ook een heeeeeeeeeeel raar gevoel!
Jeetje echt spannend of het allemaal gaat werken.
Ik kan me erg voorstellen dat je niet alles durft te geven dit had ik ook toen ik weer bijna alles ging geven.
Alleen de kip durf ik nog steeds niet aan.
Ik ga je volgen hoe de komende therapie gaat aanslaan bij luna misschien een idee voor Asta onze hond?
Ik kan me erg voorstellen dat je niet alles durft te geven dit had ik ook toen ik weer bijna alles ging geven.
Alleen de kip durf ik nog steeds niet aan.
Ik ga je volgen hoe de komende therapie gaat aanslaan bij luna misschien een idee voor Asta onze hond?
Ik houd jullie op de hoogte,... 
Ik ben heel benieuwd wat eruit gaat komen. Heel veel succes!
Testresultaten terug,....
Nergens een noemenswaardige reactie op, zelfs op de meelmijt is nu nog maar 54 (was in de vorige test 443). en 1 grijs, de Beemdlangbloem (was 79), geloof ik. Ik krijg de resultaten nog gemaild.
Ik weet het even niet meer,..............K*T.
Nergens een noemenswaardige reactie op, zelfs op de meelmijt is nu nog maar 54 (was in de vorige test 443). en 1 grijs, de Beemdlangbloem (was 79), geloof ik. Ik krijg de resultaten nog gemaild.
Ik weet het even niet meer,..............K*T.
Zou de allergie dan verminderd moeten zijn?................... Zou dat kunnen betekenen dat er in werkelijkheid geen omgevingsallergie is en dat de afweer toch op hol geslagen is door voeding? Hoe verklaren ze anders die veranderde testresultaten? Of hebben ze daar niets over gezegd?
Heeeel vreemd dit... Maar ergens ook wel weer interessant (al begrijp ik goed dat je hier nu echt niet op zat te wachten, met het desensibiliseren in het vooruitzicht).
Dat desensibiliseren is nu dus van de baan.
En het grote proberen en nadenken is weer aan de orde.
De papegaaien? De geurkaarsjes (die ik juist aansteek omdat ze zo naar ruikt)?
Geen voeding,....... geen omgevingsfactoren.
Misschien dan toch stressallergie? Of contactallergie?
We zijn gewoon weer terug bij af.
En het grote proberen en nadenken is weer aan de orde.
De papegaaien? De geurkaarsjes (die ik juist aansteek omdat ze zo naar ruikt)?
Geen voeding,....... geen omgevingsfactoren.
Misschien dan toch stressallergie? Of contactallergie?
We zijn gewoon weer terug bij af.
Ik zou het je niet durven zeggen
Konden ze een verklaring geven voor de verlaagde waardes? Want dat zou toch iets moeten zeggen lijkt me?
Jaaaaaaaa,. dat ze op niets uit die testlijst reageertXerox schreef: Ik zou het je niet durven zeggenKonden ze een verklaring geven voor de verlaagde waardes? Want dat zou toch iets moeten zeggen lijkt me?
Is gewoon de officiële Artuvetrintest.
Snap ik, maar de vorige keer reageerde ze wel op een aantal dingen. Hoe kan dat?
Dat bedoel ik,....Xerox schreef: Snap ik, maar de vorige keer reageerde ze wel op een aantal dingen. Hoe kan dat?
Ik snap er echt niets meer van,.........zelfs de meelmijt is ver uit het rode, zelfs niet meer in het grijze,....als ik Tannetje tenminste goed begrepen heb vanmorgen aan de telefoon. Ze zou de lijst nog doormailen dus dan weet ik het zeker. Ik was knap overdonderd door deze uitslag. Het kan maar zo dat ik nu dingen door elkaar ga halen maar ik was zo overdonderd, kon wel janken.
Ik weet dat dat desensibiliseren geen 100% kans op slagen heeft maar dan hadden we in ieder geval wel weer iets om gericht mee bezig te zijn, nu weten we het eigenlijk gewoon niet meer.
Tannetje stuurt nog een homeopathisch middel dat we nog in gaan zetten en dan maar afwachten,.........