Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Nee hoor Lizzy. Het is nu nog niet zo veel werk.
Even doorzetten en wennen aan het ritme, dan loopt het de eerste weken niet zo'n vaart.
Tenzij er vervelende dingen gebeuren, dan verandert de situatie.
De pupjes gaan zelf goed drinken, Biscuit gaat lekker eten en ook voldoende drinken, zal niet meer zo veel heisa maken, als ze even naar buiten gaat.
Jij gaat gewoon weer slapen, als je dat durft, boven.
Wandelt een eindje met Linga en je zult zien, als je terug komt is alles nog gewoon goed.
Komt vast allemaal goed, als je zelf maar niet te veel stampij maakt.
Hanny
Even doorzetten en wennen aan het ritme, dan loopt het de eerste weken niet zo'n vaart.
Tenzij er vervelende dingen gebeuren, dan verandert de situatie.
De pupjes gaan zelf goed drinken, Biscuit gaat lekker eten en ook voldoende drinken, zal niet meer zo veel heisa maken, als ze even naar buiten gaat.
Jij gaat gewoon weer slapen, als je dat durft, boven.
Wandelt een eindje met Linga en je zult zien, als je terug komt is alles nog gewoon goed.
Komt vast allemaal goed, als je zelf maar niet te veel stampij maakt.
Hanny
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ach gos toch... zie ze wankelen en zoeken en kruipen en omkiepen en steun zoeken...
Nu ik dit allemaal zie, kan ik alleen maar bewondering hebben voor onze Max; die is in Portugal ergens op straat of in de bossen geboren, en zal daar de eerste dagen en weken ook zo verloren hebben rondgedodderd met zijn broertjes en zusjes, zo kwetsbaar en hulpeloos. Dat ie in die omstandigheden heeft weten te overleven... Petje af. Je gunt iedere hond toch zo'n fantastische start als die noedeltjes van Biscuit.
shows over voor vanavond, webcam uit..... we gaan lekker slapen, tot morgen allemaal!! en dank voor alle steun en wijze raad! 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Aha, OK, ik snapte het al niet! Lekker slapen maar! Tot morgen allemaal!
- Charlie Angel
- Moderator
Rust lekker uit en slaap lekker. 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Hier nog 1 hoor, als je hulp met iets nodig hebt, je hebt mijn telefoonnummer*Dorothea* schreef: Nou als ik je ergens mee kan helpen? Ik stap zo in de auto hoor....
Ik kom met liefde helpen
Maak ik meteen van de gelegenheid gebruik om te zeggen dat ik echt enorm bewondering voor jullie heb, Lizzy en leo.
Allereerst het voortraject waarbij je alles tot op de puntjes hebt uitgezocht, maar ook hoe jullie nu weer alles doen, geweldig gewoon
Biscuit doet het fantastisch, maar vergeet jullie als fokkers niet!!!!
En dan laten jullie ook nog heel de wereld mee genieten, super!!!
Als er hier weer een dalmaten pupje komen, dan weet ik wel waar ze vandaan komt
Goeiemorgen, hebben jullie een rustige nacht gehad?
Ik zie Lizzy al weer druk met de achterste tietjes in de weer. Hopelijk gaan de pupjes daar steeds makkelijker uit drinken.
Ik weet dat een vriendin van mij met haar flatcoat een keer een nestje van 3 had, en haar teef had die achterste tepels ook zo vreemd, haar pups wilde er ook niet uit drinken, die zij op een gegeven moment dus ook gewoon ingedroogd. Maar ja met maar 3 pupjes is dat niet zo erg he.
Nou ik ga vandaag proberen wat te werken en tussen door weer even te gluren!
Ik zie Lizzy al weer druk met de achterste tietjes in de weer. Hopelijk gaan de pupjes daar steeds makkelijker uit drinken.
Ik weet dat een vriendin van mij met haar flatcoat een keer een nestje van 3 had, en haar teef had die achterste tepels ook zo vreemd, haar pups wilde er ook niet uit drinken, die zij op een gegeven moment dus ook gewoon ingedroogd. Maar ja met maar 3 pupjes is dat niet zo erg he.
Nou ik ga vandaag proberen wat te werken en tussen door weer even te gluren!
Oeps....en weg is het beeld.
waar je net naar keek was een herhalingDanny schreef: Oeps....en weg is het beeld.
Goedemorgen allemaal! Zoooo, deze dame heeft een goed 8 uur slaap achter de rug!!!! YEAHH!!! OK OK, met wat onderbrekingkjes vannacht waar ik even moest helpen met.... Nou eigenlijk met niks
. Het is zo cute, als een puppy door de werpkist ligt de kriebelen en hij of zij kan de weg naar mams niet direct vinden, dan begint het te schreeuwen. En Biscuit wordt daar heel ongelukkig van, want dan is 1 van haar puppen ongelukkig en dat vindt ze niet fijn. Maar als ze net plat ligt en haar hele melkfabriek ligt vol, dan kan ze ook niet opstaan om dat ene pupje naar zich toe te halen. En dan gaat Biscuit een beetje piepen en heel ongelukkig van haar 8 drinkende naar haar ene rondkruipende zitten kijken. En dan naar mij, met prikkende oogjes "mam, mamaaaaa, help nou ff". En nou ja, dan help ik ff. Dan schuif ik pup heel voorzichtig richting moeders, geef ik het een zetje de goede kant op, zeg maar. Zulke dingen
. Het spul ligt vanmorgen heeeerlijk tevreden te drinken, Biscuit is heel kalm en op de webcam kun je dat nu weer zien!
(ik ga zo meteen Leo uit bed sleuren, dan moet hij even helpen Biscuit in de tuin te doen, kan ik hun bedje ook weer even verschonen)
(ik ga zo meteen Leo uit bed sleuren, dan moet hij even helpen Biscuit in de tuin te doen, kan ik hun bedje ook weer even verschonen)
We zijn weer liveDanny schreef: Oeps....en weg is het beeld.
Jemig wat groeien die wurmpjes hard!