Zag ik er nu één aan de achterste tepel lebberen?
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Biscuit ziet er goed uit zeg. Ze ligt er zo rustig en trots bij. 
Fijn Lizzy, dat je goed hebt kunnen slapen!
En ze groeien als kool die kleine wurmpjes....
Nu nog even via de cam meegenieten voor ik zo naar mn werk ga
En ze groeien als kool die kleine wurmpjes....
Nu nog even via de cam meegenieten voor ik zo naar mn werk ga
Is dat Ukkie, die nu tussen Bisq's voorbeenen ligt ??
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Oohhh, wat eet Biscuit heerlijk rustig en ontspannen. Er lag een pup zo hulpeloos op de rug te spartelen met van die heerlijk roze voetjes...
. Leuk om mee te mogen genieten!
Zoooo, net even met een warme washand de eerste achterste tiet warm gemaakt, beetje gemasseerd, wat melk uitgehaald en er verschillende puppen aangelegd. Sommige beginnen echt heel hard te piepen "nee nee, ik wil deze tiet niet, nee nee"
. Mevrouw Lekker Stuk is er daar 1 van. En als ze dan toch hapt, omdat ze moet van mij, dan doet ze toch maar wat ik vraag. Ik heb toch spijt dat ik Siamsa Attitude is Everthing eruit heb gelaten

Sita zorgt heel goed voor zichzelf. Die duwt Ukkie gewoon van de beste tiet weg. Ik heb haar net even opgepakt en weer weggelegd want Ukkie moest nu gewoon even goed drinken. Maar die zorgt dus wel voor zichzelf ja
Als Lekker Stuk zo meteen klaar is met lebberen, ga ik de cold pack er even op doen en proberen de 2de achterste tiet warm te maken en er wat pups aan te leggen.
Sita zorgt heel goed voor zichzelf. Die duwt Ukkie gewoon van de beste tiet weg. Ik heb haar net even opgepakt en weer weggelegd want Ukkie moest nu gewoon even goed drinken. Maar die zorgt dus wel voor zichzelf ja
Als Lekker Stuk zo meteen klaar is met lebberen, ga ik de cold pack er even op doen en proberen de 2de achterste tiet warm te maken en er wat pups aan te leggen.
En oh, als we het zat zijn, de cam, zetten we 'm wel uit hoor! Ik moet zeggen, ik vergeet gewoon dat het ding aan staat. Komt ook omdat ik niks te verbergen heb, zelfs niet mijn wallen die op mijn knieen hangen
. Gisteren was er een vriendin van me zo lief om te zeggen "als je zo zorgelijk bezig bent met de achterste tieten, mag je ook best de cam uit zetten hoor
". Maar ik heb toch zoiets "Waarom zou ik dat doen? Mensen mogen best zien dat het ook veel zorg en aandacht nodig heeft en ik gisteren inderdaad heel bezorgd was of het wel goed ging. Maar goed, als ik het zat ben, trek ik er de stekker uit hoor, don't worry!
Hoe komt dat dan, dat die achterste moeilijker zijn voor de pups dan de voorste?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
heb je de namen al doorgegeven? Anders kun je toch nog wisselen?Lizzy schreef: Zoooo, net even met een warme washand de eerste achterste tiet warm gemaakt, beetje gemasseerd, wat melk uitgehaald en er verschillende puppen aangelegd. Sommige beginnen echt heel hard te piepen "nee nee, ik wil deze tiet niet, nee nee". Mevrouw Lekker Stuk is er daar 1 van. En als ze dan toch hapt, omdat ze moet van mij, dan doet ze toch maar wat ik vraag. Ik heb toch spijt dat ik Siamsa Attitude is Everthing eruit heb gelaten
![]()
![]()
Stuk heeft trouwens al beste billen!Sita zorgt heel goed voor zichzelf. Die duwt Ukkie gewoon van de beste tiet weg. Ik heb haar net even opgepakt en weer weggelegd want Ukkie moest nu gewoon even goed drinken. Maar die zorgt dus wel voor zichzelf ja
Ja, ik heb het al op de post gedaan voor de RdB.*Dorothea* schreef: heb je de namen al doorgegeven? Anders kun je toch nog wisselen?
Stuk heeft trouwens al beste billen!![]()
Maar Lekker Stuk heeft inderdaad al een knappe gespierde achterhand. Ze is gewoon ronduit zeer fors! Geen wonder dat ze "stuck" kwam te zitten
dat is nummer 1 he , daar vooraan die zo heel rustig ligt te slapen .
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Heb je kool in huis voor als je denkt dat het fout gaat en omslaat in mastitis?Lizzy schreef: En oh, als we het zat zijn, de cam, zetten we 'm wel uit hoor! Ik moet zeggen, ik vergeet gewoon dat het ding aan staat. Komt ook omdat ik niks te verbergen heb, zelfs niet mijn wallen die op mijn knieen hangen. Gisteren was er een vriendin van me zo lief om te zeggen "als je zo zorgelijk bezig bent met de achterste tieten, mag je ook best de cam uit zetten hoor
". Maar ik heb toch zoiets "Waarom zou ik dat doen? Mensen mogen best zien dat het ook veel zorg en aandacht nodig heeft en ik gisteren inderdaad heel bezorgd was of het wel goed ging. Maar goed, als ik het zat ben, trek ik er de stekker uit hoor, don't worry!
Ik vergat ook vaak dat de cam aan stond, deed 'm meestal wel even uit als we gingen verschonen maar kreeg ook best vaak een sms-je of berichtje 'ga nou 's met je dikke kont voor die camera weg' omdat ik er al een half uur voor zat
Op verzoek hebben we ook wel eens het geluid aan gedaan, maar dat vind ik een veel grotere inbreuk op de privacy dan alleen beeld van de kist. En na de eerste weken, als er bezoek kwam, deed ik de cam vaak uit als we bij de kist waren. Vooral voor de bezoekers, op dat moment is het even 'voor hun' en niet voor de meekijkers.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Geluid hoeft voor mij ook niet zo nodig, ik heb het geluid toch uitstaan als ik de cam aan heb en andere dingen aan het doen ben, anders schrik ik me steeds de tering van de reclame tussendoor 
en nummer 1 duikt over de voorpoten richting bar geloof ik
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
jij bent ze al uitvoerig aan het bestuderenhenneke schreef: dat is nummer 1 he , daar vooraan die zo heel rustig ligt te slapen .
ik doe echt mijn best ja*Dorothea* schreef: jij bent ze al uitvoerig aan het bestuderen![]()