Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11

*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Biscuit ziet er goed uit zeg. Ze ligt er zo rustig en trots bij.  :-*
Zag ik er nu één aan de achterste tepel lebberen?
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Fijn Lizzy, dat je goed hebt kunnen slapen!
En ze groeien als kool die kleine wurmpjes....
Nu nog even via de cam meegenieten voor ik zo naar mn werk ga ;)
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Is dat Ukkie, die nu tussen Bisq's voorbeenen ligt ??
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Oohhh, wat eet Biscuit heerlijk rustig en ontspannen. Er lag een pup zo hulpeloos op de rug te spartelen met van die heerlijk roze voetjes... :smitten: . Leuk om mee te mogen genieten!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zoooo, net even met een warme washand de eerste achterste tiet warm gemaakt, beetje gemasseerd, wat melk uitgehaald en er verschillende puppen aangelegd. Sommige beginnen echt heel hard te piepen "nee nee, ik wil deze tiet niet, nee nee" ::). Mevrouw Lekker Stuk is er daar 1 van. En als ze dan toch hapt, omdat ze moet van mij, dan doet ze toch maar wat ik vraag. Ik heb toch spijt dat ik Siamsa Attitude is Everthing eruit heb gelaten ::) :biggrin2:

Sita zorgt heel goed voor zichzelf. Die duwt Ukkie gewoon van de beste tiet weg. Ik heb haar net even opgepakt en weer weggelegd want Ukkie moest nu gewoon even goed drinken. Maar die zorgt dus wel voor zichzelf ja :biggrin2:

Als Lekker Stuk zo meteen klaar is met lebberen, ga ik de cold pack er even op doen en proberen de 2de achterste tiet warm te maken en er wat pups aan te leggen.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

En oh, als we het zat zijn, de cam, zetten we 'm wel uit hoor! Ik moet zeggen, ik vergeet gewoon dat het ding aan staat. Komt ook omdat ik niks te verbergen heb, zelfs niet mijn wallen die op mijn knieen hangen :biggrin2:. Gisteren was er een vriendin van me zo lief om te zeggen "als je zo zorgelijk bezig bent met de achterste tieten, mag je ook best de cam uit zetten hoor :-*". Maar ik heb toch zoiets "Waarom zou ik dat doen? Mensen mogen best zien dat het ook veel zorg en aandacht nodig heeft en ik gisteren inderdaad heel bezorgd was of het wel goed ging. Maar goed, als ik het zat ben, trek ik er de stekker uit hoor, don't worry!
Hope
5-sterren
5-sterren

Bericht door Hope »

Hoe komt dat dan, dat die achterste moeilijker zijn voor de pups dan de voorste?
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Lizzy schreef: Zoooo, net even met een warme washand de eerste achterste tiet warm gemaakt, beetje gemasseerd, wat melk uitgehaald en er verschillende puppen aangelegd. Sommige beginnen echt heel hard te piepen "nee nee, ik wil deze tiet niet, nee nee" ::). Mevrouw Lekker Stuk is er daar 1 van. En als ze dan toch hapt, omdat ze moet van mij, dan doet ze toch maar wat ik vraag. Ik heb toch spijt dat ik Siamsa Attitude is Everthing eruit heb gelaten ::) :biggrin2:
heb je de namen al doorgegeven? Anders kun je toch nog wisselen?
Sita zorgt heel goed voor zichzelf. Die duwt Ukkie gewoon van de beste tiet weg. Ik heb haar net even opgepakt en weer weggelegd want Ukkie moest nu gewoon even goed drinken. Maar die zorgt dus wel voor zichzelf ja :biggrin2:

Als Lekker Stuk zo meteen klaar is met lebberen, ga ik de cold pack er even op doen en proberen de 2de achterste tiet warm te maken en er wat pups aan te leggen.
Stuk heeft trouwens al beste billen! :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: heb je de namen al doorgegeven? Anders kun je toch nog wisselen?

Stuk heeft trouwens al beste billen! :biggrin2:
Ja, ik heb het al op de post gedaan voor de RdB.

Maar Lekker Stuk heeft inderdaad al een knappe gespierde achterhand. Ze is gewoon ronduit zeer fors! Geen wonder dat ze "stuck" kwam te zitten :o :biggrin2:
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

dat is nummer 1 he , daar vooraan die zo heel rustig ligt te slapen .
Alba
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Alba »

Lizzy schreef: En oh, als we het zat zijn, de cam, zetten we 'm wel uit hoor! Ik moet zeggen, ik vergeet gewoon dat het ding aan staat. Komt ook omdat ik niks te verbergen heb, zelfs niet mijn wallen die op mijn knieen hangen :biggrin2:. Gisteren was er een vriendin van me zo lief om te zeggen "als je zo zorgelijk bezig bent met de achterste tieten, mag je ook best de cam uit zetten hoor :-*". Maar ik heb toch zoiets "Waarom zou ik dat doen? Mensen mogen best zien dat het ook veel zorg en aandacht nodig heeft en ik gisteren inderdaad heel bezorgd was of het wel goed ging. Maar goed, als ik het zat ben, trek ik er de stekker uit hoor, don't worry!
Heb je kool in huis voor als je denkt dat het fout gaat en omslaat in mastitis?

Ik vergat ook vaak dat de cam aan stond, deed 'm meestal wel even uit als we gingen verschonen maar kreeg ook best vaak een sms-je of berichtje 'ga nou 's met je dikke kont voor die camera weg' omdat ik er al een half uur voor zat :biggrin2:.
Op verzoek hebben we ook wel eens het geluid aan gedaan, maar dat vind ik een veel grotere inbreuk op de privacy dan alleen beeld van de kist. En na de eerste weken, als er bezoek kwam, deed ik de cam vaak uit als we bij de kist waren. Vooral voor de bezoekers, op dat moment is het even 'voor hun' en niet voor de meekijkers.
EllenL
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door EllenL »

Geluid hoeft voor mij ook niet zo nodig, ik heb het geluid toch uitstaan als ik de cam aan heb en andere dingen aan het doen ben, anders schrik ik me steeds de tering van de reclame tussendoor ;D
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

en nummer 1 duikt over de voorpoten richting bar geloof ik
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

henneke schreef: dat is nummer 1 he , daar vooraan die zo heel rustig ligt te slapen .
jij bent ze al uitvoerig aan het bestuderen :D
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

*Dorothea* schreef: jij bent ze al uitvoerig aan het bestuderen :D
ik doe echt mijn best ja :biggrin2: maar de helft van de keren zit ik gewoon fout volgens mij :D

Plaats reactie