Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
dat bordje met de dag erop geweldig !
melken, melken en nog eens melken. Regelmatig proberen een pup aan te leggen in de hoop dat die het uier leeg drinkt. De harde schijf in het uier verdwijnt als ie geleegd wordt.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
nog niet gezien, de laptop loopt steeds vasthenneke schreef: dat bordje met de dag erop geweldig !
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Het gaat over hoor. Als de pupkes sterker worden gaan ze zeker die tiet gebruiken.
dat ding had bij mij al vliegles gekregen !*Dorothea* schreef: nog niet gezien, de laptop loopt steeds vast![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
als ik een nieuwe koop, heb ik geen geld meer voor een pup, daar hoef ik niet lang over na te denken.henneke schreef: dat ding had bij mij al vliegles gekregen !
dus nog maar even afzien voor een goed doel.
Dan doet hij het daarna zeker niet meer...henneke schreef: dat ding had bij mij al vliegles gekregen !
- Angelique
- 5-sterren

Jajajajajaa..handig, je zou spontaan uit je ritme rakenhenneke schreef: dat bordje met de dag erop geweldig !
Ik vond die afkolf dingen voor mezelf ook 3x niks en ik kreeg er op die manier geen druppel uit. Met de hand was ook een ellende maar was ik enkele stappen uit huis zonder baby kon ik teruggaan omdat ik leegliepAnnemarie Rijnveld schreef: Of er voor honden afkolfapparaatjes bestaan, weet ik niet, ik weet wel dat afkolven met je eigen handen minder pijnlijk is dan met een apparaat. Met apparaat is de zuigkracht slecht te doseren. Bovendien je handen kunnen stimuleren van boven naar beneden werkend, naar de tepel toe; een apparaat zuigt en trekt alleen maar aan de tepel, en masseert niet de melkklieren die misschien een beetje verstopt zitten.
(mijn persoonlijke ervaring hoor)
Zal ik ff een paar hongerlappen komen brengen?Lizzy schreef: Ja, veel!
Hihi, ja Erna als er 2 van jou een paar keer drinken is Bisc er zo van af.
het lijkt wel alsof de puppies allemaal 2 keer zo zwaar en groot zijn geworden !!!!!

Lizzy; heb je al een bezoekschema gemaakt??

Lizzy; heb je al een bezoekschema gemaakt??
Ik ben zo blij dat we ons hondje al hebben laten "helpen". Als ik die mooie beelden van die heerlijke dikke buikjes zie en weer terug denk aan hoe leuk het was met die jonge poesjes....
Maar ik moet wel zeggen dat jullie dame een voorbeeldige moeder is! (Dat was onze poes echt niet) En dat jullie ook fantastisch voor haar zorgen! En ik geniet gewoon af en toe lekker mee door naar jullie te kijken. Dan weet je ook dat ik één van de mensen ben die naar jullie webcam kijkt
Maar ik moet wel zeggen dat jullie dame een voorbeeldige moeder is! (Dat was onze poes echt niet) En dat jullie ook fantastisch voor haar zorgen! En ik geniet gewoon af en toe lekker mee door naar jullie te kijken. Dan weet je ook dat ik één van de mensen ben die naar jullie webcam kijkt
brutaaltjeNynke schreef: het lijkt wel alsof de puppies allemaal 2 keer zo zwaar en groot zijn geworden !!!!!![]()
![]()
Lizzy; heb je al een bezoekschema gemaakt??![]()
![]()
Ja, de eerste 3 weken sowieso geen bezoek en daarna volgens afspraakNynke schreef: het lijkt wel alsof de puppies allemaal 2 keer zo zwaar en groot zijn geworden !!!!!![]()
![]()
Lizzy; heb je al een bezoekschema gemaakt??![]()
![]()