Joy's menu

Hier kun je je BARF menu plaatsen. Andere leden kunnen daar op reageren. Leerzaam!

Moderator: Lizzy

Re: Joy's menu

gerdadamen
2-sterren
2-sterren

Bericht door gerdadamen »

[quote="Anne in Duitsland"]
Nou ja... als je ziet wat erin zit: 40% Birnen,25% Äpfel und Kohlrüben und nur 10% Karotten. Persoonlijk noem ik dat geen groentemix.

En die andere mixen zijn al niet veel beter: wortel, rode biet, appel en spinazie. En in een van de mixen zit prei, godbetert!

Ik snap dat een mens het soms te druk heeft om groentemix te maken, Gerda, dus het is niet als kritiek bedoeld, maar ik vind dit dus mixen van nix, die van TH.
[/quote]

Hahaha ik weet het anne maar voor een mens zonder tijd altijd beter dan niets. Maar wil daar echt zelf nog mee aan de gang hoor. Lijkt me ook wel leuk al vraag ik me af hoe ik al die rauwe groenten goed gemalen krijg. Nu geef ik ook af en toe gekookte groenten van onszelf.
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

[quote="gerdadamen"]
Hahaha ik weet het anne maar voor een mens zonder tijd altijd beter dan niets. Maar wil daar echt zelf nog mee aan de gang hoor. Lijkt me ook wel leuk al vraag ik me af hoe ik al die rauwe groenten goed gemalen krijg. Nu geef ik ook af en toe gekookte groenten van onszelf.
[/quote]

Dat is ook niet verkeerd! Het hele idee van dat malen is dat je de celwanden van de groente kapotmaakt, waardoor het hondenlichaam de voedingsstoffen op kan nemen. Koken heeft dat effect ook. Gaat natuurlijk wel gepaard met enig vitamineverlies, maar het is beter dan geen groente.

Wat dat malen betreft: dit is slechts één van ongeveer drieduizend topics over hoe je dat het makkelijkste kunt doen :biggrin2:. http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 919.0.html

Als je op "zoeken" klikt boven aan de pagina, en je typt groente en malen in, dan vind je nog wel meer tips!
gerdadamen
2-sterren
2-sterren

Bericht door gerdadamen »

Anne wat moest ik zonder jou  :biggrin2: :-*

Plaats reactie