Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Lizzy,je doet het geweldig met de pups
En mams is een supermama 
Voor de mensen die geen facebook hebben (en dat zijn er natuurlijk anno 2013 bijna geen, he Door
), de zoenende puppy's:

- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
*vultbakmetijswaterbij* 
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Dit is het moment om Facebook te nemen Door!!
Te cute al die foto's!!!
Te cute al die foto's!!!
Ik ben dus zo`n antiek geval, dus ik vind het erg leuk dat er hier foto`s worden geplaatst !!Lizzy schreef: Voor de mensen die geen facebook hebben (en dat zijn er natuurlijk anno 2013 bijna geen, he Door![]()
), de zoenende puppy's:
![]()
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Lekker laten smullen naar harte lust, moederen en melk maken kost bergen energie!
En tijd maken voor jullie zelf als je daaraan behoefte hebt!
We willen allemaal graag op de 1e rij mee genieten natuurlijk, maar zorg vooral ook goed voor jullie zelf! Ik herinner me dat we op zeker moment hartstikke moe waren van het zorgen voor de mama en het mee-zorgen haar kroost. Maar ook alle bezoek, enz. We verlangden naar even 'niks'. Toen hebben we een momentje in de avond geprikt waarop we dagelijks samen op een groot hondenkussen voor de tv ploften. Even helemaal niets - geen telefoon, geen bezoek, geen mail, geen klusjes - lekker ontspannen naar een dom programma kijken. Indra kwam tegen die tijd even bij ons liggen, had zeker ook behoefte aan even een dom programma kijken
Was bere gezellig 
P.s. Wat een SNOES van een foto, met die 2 kuspuppys! (hier nog een antiekeling)
En tijd maken voor jullie zelf als je daaraan behoefte hebt!
P.s. Wat een SNOES van een foto, met die 2 kuspuppys! (hier nog een antiekeling)
Oohhhww wat liefffffff 
Enne....hier ook geen FB ,die komt er ook niet dus superrrrrrr leuk om zo'n foto te zien
Enne....hier ook geen FB ,die komt er ook niet dus superrrrrrr leuk om zo'n foto te zien
-
Lil
Aangezien ik heel kwaad mijn fb account heb weggegooid. Heel veel dank voor de super vertederende foto.
Echt

Echt
wat een geweldige foto's
vooral die laatste 
en Lizzy, ik geniet elke dag van je puppen en je verhalen. Ik vind het zo bijzonder dat je "alles" met ons deelt, ook je zorgen......... het geeft een totaal beeld van het hebben van een (1e) nestje en hoe weerbarstig theorie en praktijk is

als Nyn een keer langs komt om te knuffelen, wil ik heel graag mee als het mag, wil deze heerlijke holle bolle gijsjes wel eens in het echie zien

en Lizzy, ik geniet elke dag van je puppen en je verhalen. Ik vind het zo bijzonder dat je "alles" met ons deelt, ook je zorgen......... het geeft een totaal beeld van het hebben van een (1e) nestje en hoe weerbarstig theorie en praktijk is
als Nyn een keer langs komt om te knuffelen, wil ik heel graag mee als het mag, wil deze heerlijke holle bolle gijsjes wel eens in het echie zien
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Jeetje, schokkend zoveel mensen zonder FB!! 
Hè Door, waar voedt jij straks je pup mee??
Met dit:
om vast te wennen aan Texel??

Met dit:
om vast te wennen aan Texel?? Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
haha, daar is net een pup bezig aan zijn ochtendgymnastiek............... staat bijna rechtop om maar bij die ene tiet te komen 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Eerder met dit denk ikDian schreef: Hè Door, waar voedt jij straks je pup mee??
Met dit:om vast te wennen aan Texel??
![]()
![]()
![]()