Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.
Ik zweer je, ik had Lekker Stuk "Siamsa Attitude is Everything" moeten noemen! Ik wil haar aan de achterste tiet. Zij wil niet aan de achterste tiet. Ik wil haar wel aan de achterste tiet. Zij wil niet. Zij wil de makkelijkste tiet. Wat denk je? Ze keilt gewoon 2 puppen van de tiet af op zoek naar beste en 2 keer raden waar ze ligt?!
Lizzy schreef:
Ik zweer je, ik had Lekker Stuk "Siamsa Attitude is Everything" moeten noemen! Ik wil haar aan de achterste tiet. Zij wil niet aan de achterste tiet. Ik wil haar wel aan de achterste tiet. Zij wil niet. Zij wil de makkelijkste tiet. Wat denk je? Ze keilt gewoon 2 puppen van de tiet af op zoek naar beste en 2 keer raden waar ze ligt?!
Aan de beste tiet
ja die dame weet wel wat ze wil Lizzy ik zit weer met genot te kijken naar ze niet te geloven dat ze er een week geleden nog niet waren , wat doen ze het goed en wat zien ze er krachtig en mooi uit , een nest om erg blij van te worden
Lizzy schreef:
Lizzy schreef:
We konden het niet laten en hebben One opnieuw gewogen. Hij woog nu 588 gram. Lekker bij gedronken vandaag
Maakt niet uit hoor, toen Jane niet wilde groeien wogen we haar voor ze ging lurken en nadat ze gelurkt had, om zeker te weten dat ze meer deed dan enkel aan die tiet hangen.
Lizzy schreef:
We konden het niet laten en hebben One opnieuw gewogen. Hij woog nu 588 gram. Lekker bij gedronken vandaag
ik zat dan ook al echt te kijken van ik snap er niks van hij ziet er toch echt goed doorvoed uit en ramt de helft van tepels af die hij wil , komt niks tekort dus kleine tovenaar