Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Hé Lizzy ??? hoe is het met Biscuit? hoe lang moet ze nog? filmpje op 11
Hè. wat vervelend. Beterschap voor Biscuit!
Bah hoe vervelend het ook is, het is dan toch ook weer fijn dat we hier in Nderland goed artsen hebben, en zoals ik van Erna begrijp zijn ze in goede handen, daar moeten we dus gewoon op vertrouwen.
-
conleeuw
- 5-sterren

- Contacteer:
oh bah, beterschap voor de jarige biscuit, en sterkte voor iedereen die met smart zit te wachten op de veilige thuiskomst van moeder en puppies 
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Ow jakkie wat een schrik! Hopelijk slaat de ab snel aan en kunnen Biscuit & koters gauw weer naar huis 
Heej en 3 jaar en 3 dagen is ook heel feestelijk
Dikke knuffel voor allemaal!!!
Heej en 3 jaar en 3 dagen is ook heel feestelijk
Dikke knuffel voor allemaal!!!
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ach, wat een zorgen erbij. Ik lees het nu pas en dan gaat het van een longontsteking (schrik!) gelukkig naar 'maar' een melkklierontsteking. Evengoed heel naar, en jammer dat het zo loopt. 
Beterschap voor Biscuit, en sterkte voor Lizzy en Leo.
Ik hoop dat jullie snel weer allemaal thuis zijn.
Beterschap voor Biscuit, en sterkte voor Lizzy en Leo.
Ik hoop dat jullie snel weer allemaal thuis zijn.
Even een kort berichtje van mij want ik moet nu echt even naar bed. Biscuit heeft gisterenavond plots hele hoge koorts gekregen (ruim de 40.8) en de DA dacht inderdaad aan een longontsteking. Is niet het geval, het is een ernstige (zeer ernstige) mastitis. Ik denk dat jullie zoiets nog nooit gezien hebben. Ik ook niet
. In eerste instantie daalde de koorts vanmiddag iets maar ging toch weer opnieuw omhoog, ruim over de 40. Dus een 2de AB ingezet die IV wordt ingezet. Vanavond gaan we om 23 uur naar onze eigen DA om de AB's (ze krijgt er dus 2) IV in te laten brengen. Morgenochtend weer. We moeten verder koelen, koelen, koelen, koelen. Met icepacks. Ik ga de scenario's niet eens schetsen daar ben ik echt te moe voor.
Ik wil alleen nog even kwijt dat we wel eens mopperen op de wereld en de mensen die erop wonen. Maar ik heb vannacht en vandaag in volle heftigheid kunnen zien dat er vele mensen rondlopen met een zeer enorm groot Gouden hart. Dat maakt een mens dankbaar.
Ik ga nu slapen, Leo gaat even 2 uurtjes waken en daarna moeten we om 23 uur naar de DA, dan gaat Le naar bed, die moet er om 04:30 uur uit omdat hij echt moet werken.
Dat fokken heel fijn mooi en leuk kon zijn, daar was ik de afgelopen 6 dagen achter. Dat fokken ook afschuwelijk kan zijn, als het leven van je teef aan een zijden draad hangt, dat hebben we vannacht en vandaag mogen ervaren

Ik wil alleen nog even kwijt dat we wel eens mopperen op de wereld en de mensen die erop wonen. Maar ik heb vannacht en vandaag in volle heftigheid kunnen zien dat er vele mensen rondlopen met een zeer enorm groot Gouden hart. Dat maakt een mens dankbaar.
Ik ga nu slapen, Leo gaat even 2 uurtjes waken en daarna moeten we om 23 uur naar de DA, dan gaat Le naar bed, die moet er om 04:30 uur uit omdat hij echt moet werken.
Dat fokken heel fijn mooi en leuk kon zijn, daar was ik de afgelopen 6 dagen achter. Dat fokken ook afschuwelijk kan zijn, als het leven van je teef aan een zijden draad hangt, dat hebben we vannacht en vandaag mogen ervaren
He gats, wat naar bericht
heb je zo'n pracht van een kraamkamer
moet iedereen naar de kliniek van de da
wel goed dat dat kan
Beterschap Biscuit en sterkte Lizzy en Leo
bedankt voor t grappige oppas plas en poep verhaal

(sterk visueel aangelegd)
heb je zo'n pracht van een kraamkamer
moet iedereen naar de kliniek van de da
wel goed dat dat kan
Beterschap Biscuit en sterkte Lizzy en Leo
bedankt voor t grappige oppas plas en poep verhaal
(sterk visueel aangelegd)
-
Martine-Tom
*knuf* Meer kan je hier niet op zeggen, dit hou je niet voor ogen als je gaat fokken...
Sterkte!
Sterkte!
Nou, je maakt het wel meteen alles mee zeg! Heel veel sterkte!
Pfff Lizzy toch...

Heel veel sterkte voor jullie meisje en voor jullie!!! De duimen gaan in turbostand

Heel veel sterkte voor jullie meisje en voor jullie!!! De duimen gaan in turbostand
Bah wat waardeloos,... wat hebben jullie een heftige dag achter de rug....
Heel veel succes de komende uren en ik hoop dat de AB snel aanslaat !
Heel veel succes de komende uren en ik hoop dat de AB snel aanslaat !
Zo heb je je natuurlijk Bisq's eerste nestje niet voorgesteld.... Ik hoop dat je nog wat slaap krijgt tot jullie weer naar de da moeten... Heel veel sterkte Leo en Lizzy, ik stuur Bisq en de pups heeeeeel veel positieve energie.....
pfff heftig zeg lizzy!! super dikke
knuffel! en heel veel sterkte! duimpjes draaien dat het snel aanslaat!
- Charlie Angel
- Moderator
De duimen blijven hier draaien, nogmaals veel sterkte. 
Lizzy en Leo, heel veel sterkte!!!!! De duimen blijven in turbo stand draaien voor jullie