Wat moet dat meisje een pijn hebben! En wat een pech!
Heel veel sterkte
Moderator: Charlie Angel

Nee, want je moet het zien als een abces die aan het rijpen is en die moet vanzelf open gaan.spreeuwtje schreef: Och jeetje.
Als t open gaat zal de pijn ook minder worden misschien?
Ja, want dan is de druk eraf
Wellicht stomme vraag hoor![]()
Is er geen mogelijkheid dat het operatief Geopend wordt?

Lizzy schreef: Ik wilde net zeggen, de pijn komt echt van de wonden. Ik wil wel foto's laten zien. Misschien vandaag of morgen. Ik ga hier ook nog wel een verslag van maken, ter lering misschien voor beginnende/aankomende fokkers.
Want als alles goed gaat, is hondjes fokken het allermooiste wat er is. Echt waar. Als het hopeloos verkeerd gaat, is fokken van hondjes het ergste wat er bestaat. Als het leven van je teef aan een zijden draad hangt, denk je echt (of je moet van staal zijn) "ik heb die puppen gewild en zo meteen heb ik puppen en ben ik mijn allerliefste teef kwijt........". Ga er maar aan staan.
En natuurlijk hebben wij afschuwelijke pech en zal dit zelden of nooit voor komen. Maar het is ons gebeurd. En het kan iedereen gebeuren.
En dan is het handig wanneer je 2000 euro op de bank hebt staan (want je krijgt rondom je nest niks van je verzekering vergoed), het is handig als je 7x24 uur zorg kunt verlenen en het is ook heel handig om een hele sterke maag te hebben. En mentaal en fysiek bestand te zijn tegen dagen en nachten lang zonder slaap.
En wie denkt "dat overkomt mij niet". Dat dacht ik ook.....
Klopt en een hond met koorts opereer je liever nietAngelique schreef: Nee, want je moet het zien als een abces die aan het rijpen is en die moet vanzelf open gaan.