Dat ook natuurlijkErna schreef: Klopt en een hond met koorts opereer je liever niet
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- Angelique
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
dus als ik het goed begrijp gaat die tiet het nooit meer doen? Of kan dit nog weer genezen zodat er een werkende melkklier ontstaat?? Ik ben maar een leek op dat gebied en zeker op het gebied van tevenAdmin schreef: Die hele tiet aan de achterkant is dood. En je kunt nu ook niet snijden, eerst moet de boel rijpen. En dan vanzelf open gaan. Ga je nu snijden, verspreiden de bacterieen zich explosief en je weet ook niet welke kant op. We moeten de natuur nu zijn werk laten doen. Nou ja, natuur..... Ze krijgt AB he. Ingespoten.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Dank voor de uitleg. 
Ik blijf duimen voor een snel herstel.
Ik blijf duimen voor een snel herstel.
Het ziet er vreselijk uit. Arme Biscuit 
Jullie doen er alles aan om haar te helpen.

Jullie doen er alles aan om haar te helpen.
Lieve Lizzy, zoals je met ons meeleefde toen het bij ons allemaal niet goed ging duimen wij nu keihard voor jullie.
Je hebt helemaal gelijk, je denkt eerst het overkomt mij niet en helaas toch vaker dan je denkt.
Het klinkt misschien nergens naar, maar achteraf heb je er onwijs veel van geleerd. We denken aan jullie, hou vol!
Je hebt helemaal gelijk, je denkt eerst het overkomt mij niet en helaas toch vaker dan je denkt.
Het klinkt misschien nergens naar, maar achteraf heb je er onwijs veel van geleerd. We denken aan jullie, hou vol!
Arme Bisquit
En dan die kleine wurmpjes die er geen weet hebben van dat hun moeder zo ziek is en pijn heeft.
In plaats van met veel plezier naar de puppen kijken moet je voor het leven van Bisquit vechten. Dat had je toch ook nooit kunnen bevroeden toen je het nestje plande. Ik duim en duim en duim dat het de goede kant blijft opgaan, dat het abces snel open gaat zodat Bisquit verlichting krijgt. En nogmaals allemaal veel kracht en wijsheid gewenst
In plaats van met veel plezier naar de puppen kijken moet je voor het leven van Bisquit vechten. Dat had je toch ook nooit kunnen bevroeden toen je het nestje plande. Ik duim en duim en duim dat het de goede kant blijft opgaan, dat het abces snel open gaat zodat Bisquit verlichting krijgt. En nogmaals allemaal veel kracht en wijsheid gewenst
Oohh, dat ziet er echt vreselijk uit. Arme Biscuit.
En toch zo lief voor haar pupjes ondanks het ziek zijn en de pijn.
Beterschap voor jullie lieverd en sterkte en kracht voor jullie.
En toch zo lief voor haar pupjes ondanks het ziek zijn en de pijn.
Beterschap voor jullie lieverd en sterkte en kracht voor jullie.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ja idd lijkt zo simpel...Angelique schreef: Dat ook natuurlijk. Hoewel ik bij handmatig openen eerder zat te denken aan even een klein scalpelletje in de witte vlek zetten
![]()
ach arm meissie wat ziet t er rot uit
-
fem fatale
- 5-sterren

Ach gos, arm hondje. En arme jullie, dit gun je niemand, maar helemaal niet mensen die alles zo goed doen.
Ontzettend veel sterkte.
Ontzettend veel sterkte.
-
Lil
Wat een enorm grote plekken. Ik duim dat ze weer helemaal gaat opknappen.
Lieve Liz en Leo, ik had jullie zoo graag een zorgeloze puppentijd gegund .....
Nu deze ellende, wat een moeilijke tijden voor jullie. Ik denk aan jullie en duim héél hard dat het snel beter wordt. Heel veel liefs, Isebel
Nu deze ellende, wat een moeilijke tijden voor jullie. Ik denk aan jullie en duim héél hard dat het snel beter wordt. Heel veel liefs, Isebel
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

arm biscje....wat hebben jullie het voor je kiezen zeg

-
Fynn
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik lees dit nu pas en schrik me rot .
Wat vind ik dit erg voor jullie en voor Biscuit.
Ik duim voor een goed herstel van Biscuit en dat jullie weer van haar en de puppen kunnen genieten .
Groetjes Rian
Wat vind ik dit erg voor jullie en voor Biscuit.
Ik duim voor een goed herstel van Biscuit en dat jullie weer van haar en de puppen kunnen genieten .
Groetjes Rian
- Ruby/Billy
- 5-sterren

Wat een heftige foto's.
L&L heel veel sterkte voor jullie in deze zware tijd, wel fijn dat jullie zo'n goede en sterke achterban hebben.
Voor Biscuit en de pups blijven de duimen draaien en de kaarsjes branden.

L&L heel veel sterkte voor jullie in deze zware tijd, wel fijn dat jullie zo'n goede en sterke achterban hebben.
Voor Biscuit en de pups blijven de duimen draaien en de kaarsjes branden.
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
oh my wat vreselijk, arm arm meisje...wat een ellende en wat een pijn