Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door Mieke L. »

ja, laten we hopen dat het bij Biscuit ook zo gaat!!
Nadia
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nadia »

Helder uitgelegd Edith! Onwijs bedankt!
Femke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Femke »

Lizzy schreef: Ik wist al dat Biscuit een mega geweldig fantastisch lief super ongelofelijk karakter heeft. Ze heeft nu bewezen dat zij OOK de allerbeste moeder is, de pups mogen alles, ze zou ze zelfs uit de ontstoken tepels laten drinken. Diverse dierenartsen hebben haar de afgelopen vreselijke pijn gedaan. Ze heeft geen kik nog geen grommetje gegeven. Niks nada. Ze is alleen maar lief lief lief lief en ze geeft zelfs dierenartsen die haar pijn doen kusjes. Ze is geduldig, lief, aanhankelijk, schattig en dat maakt dit allemaal dubbel zo klote..... :'( :'( :'( :'(
De tranen schieten me in m'n ogen nu ik dit lees :'( :'( :'(

Mijn duimen blijven draaien voor jullie xxx
karin2
5-sterren
5-sterren

Bericht door karin2 »

Ach lieve Biscuitje  :'( veel sterkte voor de verzorgers  :-* :-* :-* :-* :-*
- Judith -
5-sterren
5-sterren

Bericht door - Judith - »

Ach jee, die foto's  :'(. Ik heb het zó ontzettend met jullie allemaal te doen. Heel heel heel veel liefs van mij  :-*.
spreeuwtje
5-sterren
5-sterren

Bericht door spreeuwtje »

Gauw weer een nacht verder!
Soms kun je de dagen of weken vooruit kijken. Iedere dag een dichter bij genezing.
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Zo en weer thuis van de avonddienst  :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En ondanks de ellende hebben we toch best heel gezellige avonden met een boel bij praat stof. De puppies hebben allemaal weer lekkere dikke buiken en lagen heerlijk te slapen toen ik wegging. Biscuit was er ook klaar voor om de luikjes ff dicht te doen. Het is een schatje.

Het gat was ff slikken en wennen maar na 5 minuten was het gewend. Het ziet er akelig uit zo'n gat maar fris en schoon en daar gingen we voor.

Ik hou nog ff mijn hart vast voor de dikke tiet waar volgens mij morgen de gaten in gaan vallen maar ben wel heel positief over de lichamelijke conditie van Biscuitje.

Nu lekker naar bed, morgen nog werken en een avonddienstje en dan ga ik vrijdag in ieder geval een paar uurtjes mijn eigen puppies bewonderen.  :biggrin2: :biggrin2:
Anne in Zweden
5-sterren
5-sterren

Bericht door Anne in Zweden »

Erna schreef: Zo en weer thuis van de avonddienst :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:
En ondanks de ellende hebben we toch best heel gezellige avonden met een boel bij praat stof. De puppies hebben allemaal weer lekkere dikke buiken en lagen heerlijk te slapen toen ik wegging. Biscuit was er ook klaar voor om de luikjes ff dicht te doen. Het is een schatje.

Het gat was ff slikken en wennen maar na 5 minuten was het gewend. Het ziet er akelig uit zo'n gat maar fris en schoon en daar gingen we voor.

Ik hou nog ff mijn hart vast voor de dikke tiet waar volgens mij morgen de gaten in gaan vallen maar ben wel heel positief over de lichamelijke conditie van Biscuitje.

Nu lekker naar bed, morgen nog werken en een avonddienstje en dan ga ik vrijdag in ieder geval een paar uurtjes mijn eigen puppies bewonderen. :biggrin2: :biggrin2:
O, zit in die kleinere tiet al een gat? Dat had ik gemist. Is wel een goed teken dus, dat de boel een weg naar buiten zoekt. Fijn!

Ik vind jou ook geweldig hoor, dat je naast je eigen nestjes ook nog bij Lizzy en Leo oppast! (Maar goed, jij hebt een uitstekende babysitter in de vorm van Vincent natuurlijk! :P :biggrin2:)

Blij dat het allemaal weer wat opgeklaarder klinkt, en dat jullie ondanks de ellende er het beste uit weten te halen!
Eranthe
4-sterren
4-sterren

Bericht door Eranthe »

Lieve, arme Biscuit... ik heb het zo met je te doen  :'(
Gelukkig heb je geweldig lieve baasjes die je van de beste zorg voorzien. Ik hoop met heel mijn hart dat het helemaal goed gaat komen. Een voorzichtig kusje voor Biscuit.  :-*
En voor jullie heel veel sterkte  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
**Jolanda**
5-sterren
5-sterren

Bericht door **Jolanda** »

Ahh Lizzy, had je je zo goed voorbereid gebeurd je dit, iets waar je je niet op voor kunt bereiden. Wat ontzettend erg en verdrietig. Wat zal Biscuit een pijn hebben, de arme schat.
Ik denk dat ik net zo hard hoop als iedereen dat de wond straks goed, mooi, maar vooral voorspoedig zal genezen.

Sterkte met alles!
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Erna schreef: Zo en weer thuis van de avonddienst :biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Nu lekker naar bed, morgen nog werken en een avonddienstje en dan ga ik vrijdag in ieder geval een paar uurtjes mijn eigen puppies bewonderen. :biggrin2: :biggrin2:
Fijn, dat er voorzichtig positief nieuws is ! Super dat je zo wil en kan helpen !
Slaap lekker ! :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

De duimen gaan, kaars is aan................. :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

bedankt voor je update Erna !!  :-*

Wederom een spannende dag voor Biscuit en jullie, ik denk aan jullie !!!!  :-* :-* :-*
labranwk
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door labranwk »

Jeetje wat naar Lizzy! Sterkte, ik hoop dat er verlichting voor Biscuit komt en vooral dat ze er goed doorheen komt. Een vriend van me heeft het ook gehad met zijn teef, maar behalve een litteken heeft zij er niets aan overgehouden!
rosie
3-sterren
3-sterren

Bericht door rosie »

Ook hier draaien de duimen weer! En ben ik weer vaak met mn gedachte bij jullie :-*

Plaats reactie