Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door Kaela »

Wat een goede vooruitgang! De weg is nog lang voor Bisquit, maar hopelijk heeft ze nu minder pijn. Wat een ontzettende topper dat de pups nog steeds bij haar drinken!
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

oh ja nog wat Storm is een smerige overloper , die is gewoon achter gebleven daar die denkt ook fiets jij maar mooi alleen vannacht ik zie je rond 4.30 wel verschijnen hier ! Hij ligt prinsheerlijk in Linga haar mand en was niet van plan om mee naar huis te komen dus Erna geef je kind straks een knuffel van me voor de nacht en Leo hij is gewend om een mandarijn te eten voor het slapen gaan  :biggrin2: :biggrin2:
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Hier stromen de tranen bij zo'n goed nieuws!! Fijn dat die etters open zijn zodat de pijn bijna weg is.
Dz pups komen blijkbaar niks te kort, tegen en over de 1kg fram, de sloebers.

Bedankt voor de info.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Lieve, lieve, onwijs lieve mensen, ongelofelijk fijn en lief dat jullie zo meeleven en aan ons denken en positieve energie naar onze Bisq sturen :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Vandaag was een ontzettende drukke dag. De verzorging van Bisq was echt super intensief want er is inderdaad ook een groot gat gevallen in de achterste tiet. Ongeveer de helft van de tiet is weg, de andere helft moet nog, dat zal de komende dagen plaats gaan vinden.

Mijn dierenarts doet de wondverzorging (Door en ik zijn vandaag naar hem toe geweest) in de zin dat hij het dood weefsel wegsnijdt en bloedvaten afbindt. Dorothea heeft vandaag diverse keren honingzalf in de wonden gespoten.

Henneke, Yora, Dorothea en Erna helpen me bij het verzorgen van Bisq, de puppen (we flessen bij, ze drinken deels bij Biscuit en deels krijgen ze een flesje) en de meiden doen mijn huishouden. Vanaf morgen komt Marije het team-wervelwind versterken. Vannacht komt Henneke naar me toe zodat Leo een keer door kan slapen en weer vroeg naar zijn werk kan (Leo moet 5 uur uiterlijk weg, Henneke is dan hier om mij te helpen). Vanavond komt Erna weer en morgen hebben we ook kringgesprek-team-overleg-wie-wanneer-komt helpen.

En in alle eerlijkheid maakt dat mij en Leo totaal sprakeloos. Zoveel belangeloze hulp die wij krijgen van zoveel ontzettende lieve mensen. Ik heb er gewoon geen woorden voor om het uit te drukken, ik ga het  niet eens proberen.............. Maar dat de mensheid goed is: staat vast! Alle mensen die hulp hebben aangeboden achter de schermen die ik nog niet heb geantwoord: niet uit ondankbaarheid, absoluut niet, maar puur omdat ik tot op heden nog geen tijd heb gehad om op al die berichten te reageren. Dat komt de komende dagen vast wel maar voor nu zeg ik alvast : heel erg bedankt :-*

Ik zal vanavond proberen om een foto van de wond te plaatsen zoals ie er nu uit ziet.
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

henneke schreef: Hij ligt prinsheerlijk in Linga haar mand en was niet van plan om mee naar huis te komen dus Erna geef je kind straks een knuffel van me
Ga ik zeker doen! Fijn om weer ff met Storm te knuffen, ik kijk ernaar uit!
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

nou de pijn is niet bijna weg hoor het doet haar gewoon nog erg pijn maar het gevaar van een doorgeslagen infectie wordt nu de boel open is wel steeds kleiner natuurlijk , er is nog een lange weg te gaan maar voor nu denk ik dat we niet ontevreden mogen zijn  ;)
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

:-* :-* :-* :-* :-* :-* Blij om een update te lezen! Jullie zijn geweldig, allemaal!
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

Erna schreef: Ga ik zeker doen! Fijn om weer ff met Storm te knuffen, ik kijk ernaar uit!
haha ik bedacht me pas thuis dat jij hem nu ook weer eens zou zien , leuk hoor :)
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Lizzy schreef: Vanavond komt Erna weer en morgen hebben we ook kringgesprek-team-overleg-wie-wanneer-komt helpen.
Ik ben alweer bijna startklaar. Doe mijn oude kloffie weer aan hoor!

Manlief bakt nog ff een biefstukkie (want die krijg ik bij jou niet hahahahaha) voor me en dan ga ik weer op pad. :-)
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

henneke schreef: haha ik bedacht me pas thuis dat jij hem nu ook weer eens zou zien , leuk hoor :)
Heerlijk Hen...ik kijk er echt naar uit.
Juul
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Juul »

Gelukkig, heel fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan. Heel veelpower voor de aankomende periode gewenst!
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Betere berichten, het gaat goed komen, ik denk positief!!

:bigarmhug: voor iedereen!!
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Wat super dat het de goede kant op (lijkt) te gaan  :-* :-*

Duimen blijven draaien en heb vandaag nieuwe kaarsen gekocht en aangestoken!!
:-* :-* voor jullie, het hulpteam, biscuit en pups!!
ulla
5-sterren
5-sterren

Bericht door ulla »

Tranen van blijdschap. :bigarmhug:
miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door miik »

Wat een opluchting dat het de goede kant op gaat !
Al die kleine dingetjes, die zooo belangrijk zijn, het koorts vrij zijn, etc etc...
Heerlijk !!! Dankzij jullie inzet en goede zorgen ! :-*
Nu op naar volledig herstel !
Afbeelding

Plaats reactie