Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Heel, heel voorzichtig komen de positieve berichten om de hoek kijken! Fijn, joh!
Lizzy ik kan me voorstellen dat jullie stil worden van alle hulp! geweldig hoor, je zult het de komende weken nog hard nodig hebben.
Ik snap dat het moeilijk is, maar kun je tussendoor nog wel een klein beetje genieten van de opgroeiende pupjes?
Lizzy ik kan me voorstellen dat jullie stil worden van alle hulp! geweldig hoor, je zult het de komende weken nog hard nodig hebben.
Ik snap dat het moeilijk is, maar kun je tussendoor nog wel een klein beetje genieten van de opgroeiende pupjes?
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Wat geweldig dat het nu beter gaat met die lieve Bisquit,
heel Barfplaats kan weer opgelucht ademhalen!

wat fijn om te lezen

- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
kijk zulke berichten wil ik graag lezen!!!!! fijn dat het de goede kant op gaat!!
- Binno
- 5-sterren

- Contacteer:
gelukkig wat betere berichten nu
nooit gedacht dat ik "blij" zou zijn om te lezen dat er gaten in een hond vallen
maar als daardoor het gevaar wijkt is dat natuurlijk wel heel goed nieuws
en inderdaad al die hulp die jullie krijgen, dit is gewoon fantastisch, respect!!!
dikke knuffel voor Biscuit en voor jullie allemaal, en natuurlijk blijven we verder duimen en energie sturen

nooit gedacht dat ik "blij" zou zijn om te lezen dat er gaten in een hond vallen
maar als daardoor het gevaar wijkt is dat natuurlijk wel heel goed nieuws
en inderdaad al die hulp die jullie krijgen, dit is gewoon fantastisch, respect!!!
dikke knuffel voor Biscuit en voor jullie allemaal, en natuurlijk blijven we verder duimen en energie sturen
Fijn om te lezen dat het de goede richting op gaat.
Heel veel knuffels en beterschap voor Biscuit

En echt geweldig al die hulp die jullie krijgen
De duimen blijven hier draaien.
Heel veel knuffels en beterschap voor Biscuit
En echt geweldig al die hulp die jullie krijgen
De duimen blijven hier draaien.
ooh wat goed te lezen dat het voorzichtig aan toch de goede kant op begint te gaan!
ik wens jullie de ehm, kracht? hoe noem je dat? nou ja, ik hoop dat jullie ondertussen ook er aan toe komen om te genieten van het kleine grut.
Go Team Bisquit!
ik wens jullie de ehm, kracht? hoe noem je dat? nou ja, ik hoop dat jullie ondertussen ook er aan toe komen om te genieten van het kleine grut.
Go Team Bisquit!
-
sella
Heerlijk dat ze koortsvrij is en dat de rotzooi nu uitvloeit!
Nu kan ze gaan opruimen en toch ook genezen.
Wij blijven energie naar haar sturen, liefdevolle en genezende, en ook zuiverende energie.
Nu kan ze gaan opruimen en toch ook genezen.
Wij blijven energie naar haar sturen, liefdevolle en genezende, en ook zuiverende energie.
Wat fijn om positief nieuws te lezen en dat jullie zulke lieve hulptroepen hebben, ik word er gewoon een beetje emotioneel van 
Wij blijven hier duimen en positieve energie naar jullie toe sturen
Wij blijven hier duimen en positieve energie naar jullie toe sturen
- Gonnie
- 4-sterren

- Contacteer:
Gelukkig weer redelijke top berichten 
Fijn om te horen dat het alweer een stukje beter gaat
ze blijven draaien.
Fijn om te horen dat het alweer een stukje beter gaat
Fijn om te horen dat de ontwikkelingen nu volgens verwachting gaan. Nooit gedacht dat je blij kon zijn als er gaten in je hond gaan vallen
Ik blijf duimen hier dat ook de wondgenezing voorspoedig gaat verlopen. Hopelijk blijft er nog wat tijd over om van de puppen te genieten. Petje af voor al de hulptroepen.
Pffff gelukkig een beetje goed nieuws....

Wat fijn dat het wat beter gaat!
Team wervelwind ga zo door en Biscuit zet hem op meis!
Team wervelwind ga zo door en Biscuit zet hem op meis!
Nou inderdaad dan kan je wel zeggen, we zitten met z'n allen voordurend te kijken hoe het gaat met die lieve Bisq. heel fijn dat het de goede kant op gaat ook voor het hele team er omheen dikke pluim voor jullie inzet. en Lizzy en Leo ik hoop dat jullie straks als alles weer een beetje op orde is nog lekker kunnen genieten van je lieve hond met pupsels.Jump schreef: Wat geweldig dat het nu beter gaat met die lieve Bisquit,
![]()
![]()
Oeps, ik dacht nu de spanning weg is.................henneke schreef: nou de pijn is niet bijna weg hoor het doet haar gewoon nog erg pijn maar het gevaar van een doorgeslagen infectie wordt nu de boel open is wel steeds kleiner natuurlijk , er is nog een lange weg te gaan maar voor nu denk ik dat we niet ontevreden mogen zijn![]()