heel veel sterkte voor het hele team!!
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
gelukkig wat voorzichtig een stukje positiever 
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
niks om je voor te schamen hoor maar de pijn van de spanning is nu wel weg maar nu heeft ze open wonden en die doen natuurlijk ook pijninni schreef: Oeps, ik dacht nu de spanning weg is.................![]()
![]()
Wat een goed bericht dat het nu de goeie kant opgaat !!!!
en natuurlijk doen die wonden haar hardstikke pijn en is dat hardstikke naar maar zodra de troep eruit is kan het gaan genezen !!!!
Oooh wat fijn om te lezen dat het ietsje beter gaat!
Zou eigenlijk ook wel graag willen helpen, maar door de afstand is dat lastig, en ik ben natuurlijk ook een volslagen onbekende...
Dus dan maar kaarsjes branden en heeeeel veel positieve energie sturen zodat Biscuit er snel weer bovenop komt. We denken hier heel vaak aan jullie!
Go team Biscuit!

Zou eigenlijk ook wel graag willen helpen, maar door de afstand is dat lastig, en ik ben natuurlijk ook een volslagen onbekende...
Dus dan maar kaarsjes branden en heeeeel veel positieve energie sturen zodat Biscuit er snel weer bovenop komt. We denken hier heel vaak aan jullie!
Go team Biscuit!
Wat ben ik blij dat het de goede richting uitgaat met Biscuitje!!!
-
Anthraciet
- 5-sterren

Geweldig te lezen dat het nu in ieder geval wat beter gaat! Zit hier met tranen in de ogen te lezen...
Het geeft zon geweldig warm gevoel dat er zoveel mensen zijn die klaar staan in geval van nood. De wereld is zo slecht nog niet!
De duimen gaan hier gewoon door voor het verdere herstel en pijnvrijheid!
Het geeft zon geweldig warm gevoel dat er zoveel mensen zijn die klaar staan in geval van nood. De wereld is zo slecht nog niet!
De duimen gaan hier gewoon door voor het verdere herstel en pijnvrijheid!
-
fransbulletje
Fijn om te horen dat het wat beter gaat.
We blijven
voor een voorspoedig herstel voor Biscuit.
En voor jullie en de hulptroepen , sterkte met de verzorging.
We blijven
En voor jullie en de hulptroepen , sterkte met de verzorging.
-
Martine-Tom
Wat fijn om weer even te lezen hoe het gaat en nog fijner dat het voorzichtig positief is!
Ik zag net wat fotos voorbijschuiven op FB, wat kijkt Biscuit lief
En als je niet weet wat er speelt...aan haar kopje en blik zou je niks aflezen...wat een bijzondere hond!
Ik zag net wat fotos voorbijschuiven op FB, wat kijkt Biscuit lief
En als je niet weet wat er speelt...aan haar kopje en blik zou je niks aflezen...wat een bijzondere hond!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Wat heerlijk voor jullie allemaal dat het vlammetje van hoop nu weer volop aan het branden is! Wat een hoop zorg en werk allemaal, en wat fantastisch al die hulp!
Zet um op Biskie, nog effies doorzetten en je bent weer op de rit.
Zet um op Biskie, nog effies doorzetten en je bent weer op de rit.
Ik heb vandaag alles doorgelezen, wat een afschuwelijke situatie.
Lizzy en Leo, jullie werden van de roze wolk, het noodweer in gesod......, gegooid.
Wat een teleurstelling, een nestje kan zo leuk zijn, je zit er jaren naar uit te kijken!
Biscuit vecht zich er met jullie door heen!
Geniet van de puppies, ze worden iedere dag leuker!
gr Boa
Lizzy en Leo, jullie werden van de roze wolk, het noodweer in gesod......, gegooid.
Wat een teleurstelling, een nestje kan zo leuk zijn, je zit er jaren naar uit te kijken!
Biscuit vecht zich er met jullie door heen!
Geniet van de puppies, ze worden iedere dag leuker!
gr Boa
Er is ook ruimte voor moois hoor. Hier wat fotootjes van vandaag!

Pup verzorging.

Idem.

Mijn prachtmeis Biscuit. Ze kijkt behoorlijk helder uit haar ogen. Dat is wel anders geweest. Als de puppen de helft van Biscuit's karakter erven, mogen de pupkopers al niet klagen. Zij is meer dan een tophond.

Jullie mogen kiezen, lief lief of lief.

Biscuit's persoonlijke verpleegster Yora.

En nog een keer kiezen uit lief lief of lief!

Lekker Stuk. Zij kan al af zit en blijf.

Broeder en zusterliefde.

Pup verzorging.

Idem.

Mijn prachtmeis Biscuit. Ze kijkt behoorlijk helder uit haar ogen. Dat is wel anders geweest. Als de puppen de helft van Biscuit's karakter erven, mogen de pupkopers al niet klagen. Zij is meer dan een tophond.

Jullie mogen kiezen, lief lief of lief.

Biscuit's persoonlijke verpleegster Yora.

En nog een keer kiezen uit lief lief of lief!

Lekker Stuk. Zij kan al af zit en blijf.

Broeder en zusterliefde.

Laatst gewijzigd door Lizzy op do 21 feb 2013, 20:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Oh. En nog meer goed nieuws! De puppen zijn wederom allemaal aangekomen (sommige echt schandalig veel
).
-
hannabelgje
- 5-sterren

Pff hoe durf je zonder waarschuwing zulke foto's te plaatsen, ik ben compleet gesmolten nu 

Wat fijn om te lezen dat het de goeie kant op gaat en dat er zoveel mensen zijn die jullie steunen en helpen waar het maar kan. Ook ik blijf duimen voor een vlot herstel van jullie lieve schat

Wat een heerlijke puppies
Wat een heerlijke puppies
Laatst gewijzigd door Lucie110 op do 21 feb 2013, 18:42, 1 keer totaal gewijzigd.
- Joyce1985
- 5-sterren

Pfieuw, gelukkig worden de berichten al weer een stukje positiever!
Ik blijf heel hard duimen

Ik blijf heel hard duimen