Ik geloofde gewoon dat het Tante Linga was hoorLizzy schreef: En ja, nogal dom want zelfs Stevie Wonder kan zien dat dit Bisq is.
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Geweldig dat het beter gaat met Bisquit!
Wat een heerlijke foto's van de spikkeltjes, zo leuk om de vlekjes te zien verschijnen.
Wat een heerlijke foto's van de spikkeltjes, zo leuk om de vlekjes te zien verschijnen.
Henneke en Lizzy, hartstikke bedankt voor de updates! Wat enorm fijn dat er zo'n vooruitgang is zeg, er is meteen een deel van de rare druk op mijn buik verdwenen! Fijn dat het de puppen zo goed gaat en vooral dat Bisq zo'n lieverd is!!!
Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst Lizzy en wat Gaaf dat tante Linga ook in de buurt van de pups mag komen
Wat een heerlijke foto's heb je geplaatst Lizzy en wat Gaaf dat tante Linga ook in de buurt van de pups mag komen
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Lol, kan gebeuren... maar niet meer hier rondneuzen dan, hup slapen jij!!Lizzy schreef: Grrrr, de verkeerde foto's geselecteerd. En ja, nogal dom want zelfs Stevie Wonder kan zien dat dit Bisq is. Te moe, gewoon te moe........
-
Alba
- 5-sterren

- Contacteer:
Heerlijk, goede berichten! 
ik had nog niet eerder gereageerd, maar half en half meegelezen...nu 1,5 dag niet hier geweest en ik moest een aantal tientallen bladzijdes doorlezen pffffft wat een ellende (zacht uitgedrukt)
Wat ontzettend fijn dat het nu toch zoveel beter met Biscuit gaat!!!!!
Sita moet maar even wachten voor haar wandeling totdat ik alles doorgelezen heb
Wat ontzettend fijn dat het nu toch zoveel beter met Biscuit gaat!!!!!
Sita moet maar even wachten voor haar wandeling totdat ik alles doorgelezen heb
Linga is trouwens echt de moeite van het bekijken waard hoor als ze een pup wast , ze vind het rete spannend en als die pup gaat piepen duwt ze met haar snuit in de buik of ze het uit knopje wil vinden
dappere dodo , Storm is nog erger die durft er alleen van een afstand naar te kijken 
- Pauline
- 5-sterren

Henneke...., wat is jouw Yora toch een prachtige meid! 
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
hier nog zo'n Stevie 8)koekje schreef: Ik geloofde gewoon dat het Tante Linga was hoor![]()
- Mieke L.
- 5-sterren

- Contacteer:
ja, dat viel me ook al op!Pauline schreef: Henneke...., wat is jouw Yora toch een prachtige meid!![]()
Wat een heerlijke (ontroerende) up-date
en ohhh die puppenfoto's. Giga hoog knuffel gehalte

en ohhh die puppenfoto's. Giga hoog knuffel gehalte
Wat een positieve berichten ,gelukkig en wat een super lieve foto's van Biscq en de pupsels.!
Pak van mijn hart dit!
Pak van mijn hart dit!
De akelige horde is genomen! Prachtige foto's van de pups en een heldere Bisc.
Als er een trofee zou zijn voor lieve super mam, dan zou Biscuit het gouden koekje krijgen
Wat een superkarakter heeft ze, wat zullen de pupkopers blij zijn dat ze van zo'n superhond een pup mogen
- spreeuwtje
- 5-sterren

Pffff wat een opluchting! T voelt alsof t om mijn eigen tiet gaat! 
Natuurlijk doet het nog enorm pijn, maar de eerste stap is genomen.
Ik hoop dat het nu heel snel de goede kant op gaat.
En die puppies! Tis maar goed dat ik geen buur ben want ik had ingebroken om in die kist tussen de spikkels te gaan liggen!
Dat klavertje 4 op dat neusje!
Die heeft nu al, alle geluk van de wereld.

Natuurlijk doet het nog enorm pijn, maar de eerste stap is genomen.
Ik hoop dat het nu heel snel de goede kant op gaat.
En die puppies! Tis maar goed dat ik geen buur ben want ik had ingebroken om in die kist tussen de spikkels te gaan liggen!
Dat klavertje 4 op dat neusje!
Die heeft nu al, alle geluk van de wereld.