Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Goed nieuws! Godzijdank dat het open is nu, en Biscuit weer kan gaan opknappen.

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag
Zo te lezen zijn jullie een top team samen! Geweldig hoe de hulptroepen samen werken.
Jullie hadden al een goede band, maar ik weet zeker dat deze na deze gebeurtenis nog veel hechter zal worden.
Jullie hadden al een goede band, maar ik weet zeker dat deze na deze gebeurtenis nog veel hechter zal worden.
-
DJ_Doerak_Tucker
- 5-sterren

- Contacteer:
Zo Henneke, jij zat mooi op tijd op de fiets!!
. Veel succes vandaag, de berichten gaan de goede kant op!
Toppers!!!!!!
Toppers!!!!!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Je bent een topper!henneke schreef: ziezo de koffie zit erin , ik spring op de fiets en ga weer een dagje kramen tot later![]()
[me=koekje]stelt ontbijt nog even uit [/me]*Dorothea* schreef: het ging hem meer om de combi pus in de ene hand en broodje smeerkaas in de andere hand........sorry Koek![]()
Dan wacht ik nog ff met mijn gruwelfoto's te plaatsen.koekje schreef: [me=koekje]stelt ontbijt nog even uit [/me]
![]()
Geeft niets Koek, dan neem je tussen de middag gewoon een lekker stukje gebakken brie. 
Vanillevla lust je zeker ook niet meer?
@ Henneke, kroam ze en geef ze allemaal een knuffel.
Vanillevla lust je zeker ook niet meer?
@ Henneke, kroam ze en geef ze allemaal een knuffel.
Onee, doe gerust. Is goed voor de lijn. En dan laat ik ze voortaan ook zien aan meneer voordat hij boodschappen gaat doen, dan is het 2x goed voor de lijnErna schreef: Dan wacht ik nog ff met mijn gruwelfoto's te plaatsen.
Wat fijn dat er wat positief nieuws is!!!
Voor L&L en de hulptroepen weer een nieuwe portie :

Voor L&L en de hulptroepen weer een nieuwe portie :
Voor vandaag voor jullie allemaal weer een flinke lading

En een voorzichtige
voor Biscuit en pupsels!!
En een voorzichtige
En zo is het!Ennuh... nu maak je zelf eens mee wat een bijzonder forum dit is en wat een geweldige mensen er op dit forum komen...
Fijn om te lezen dat er weer ruimte is voor humor.Citaat van: *Dorothea* op Gisteren om 21:54:36
het ging hem meer om de combi pus in de ene hand en broodje smeerkaas in de andere hand........sorry Koek
Jullie verslagen geven een goed beeld van de situatie en man, man wat zijn jullie een geweldig team met zijn allen!
Toppers! Stuk voor stuk met Biscuit in de hoofdrol.
En wat een dotten van pupsels
Natuurlijk word er nog steeds

Ook hier nog steed duimen. Hoop dat het ergste achter de rug is en dat t vanaf nu zienderogen vooruit mag gaan met mams en pupsels!
Oh, wat fijn om te lezen dat het de goede kant uit gaat!!!
Respect voor alle hulptroepen
en Leo en Lizzy uiteraard ook 
Respect voor alle hulptroepen