Verzamelgroep: Noord-holland
Moderator: Charlie Angel
-
Parelridder
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Verzamelgroep: Noord-holland
Als je hond alleen niet tegen kip kan, kun je de Kalkoen variant wel geven. Daarin is de kip vervangen door kalkoen. Zo zijn er ook Konijn en Eend versies.
Beterschap!
Beterschap!
-
Eira
- 3-sterren

Yes! Er komt eindelijk weer een beetje ruimte in mijn vriezers dus ik mag van mezelf weer bestellen
Nu zag ik het volgende topic:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 215.0.html
Ik kon geen lijntje naar NH vinden dus ik vroeg me af of er meer mensen hier zijn die eventueel ook geitjes, etc. willen en of er al plannen waren om een lijntje op te zetten. Ik zit te denken om, als er geen lijntje komt, zelf naar Apeldoorn te rijden. Dan kan ik natuurlijk ook wat extra meenemen, ik heb alleen maar een heel klein autootje dus veel zal er niet in passen (moet nog even uitzoeken hoeveel precies).
Om een lang verhaal kort te maken
Zijn er al plannen voor een lijntje? Of, is er interesse?
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 215.0.html
Ik kon geen lijntje naar NH vinden dus ik vroeg me af of er meer mensen hier zijn die eventueel ook geitjes, etc. willen en of er al plannen waren om een lijntje op te zetten. Ik zit te denken om, als er geen lijntje komt, zelf naar Apeldoorn te rijden. Dan kan ik natuurlijk ook wat extra meenemen, ik heb alleen maar een heel klein autootje dus veel zal er niet in passen (moet nog even uitzoeken hoeveel precies).
Om een lang verhaal kort te maken
Ja,idd... Even nagekeken en daar zit geen kip in, kan ik die mooi nog even opmaken en de geit moet maar een ander huisje/maagje zoeken. Thanks!Parelridder schreef: Als je hond alleen niet tegen kip kan, kun je de Kalkoen variant wel geven. Daarin is de kip vervangen door kalkoen. Zo zijn er ook Konijn en Eend versies.
Beterschap!
De kalkoen versie bestaat uit 4 slachtdieren, kalkoen, lam, geit en rund organen van rund lam en groente.Parelridder schreef: Als je hond alleen niet tegen kip kan, kun je de Kalkoen variant wel geven. Daarin is de kip vervangen door kalkoen. Zo zijn er ook Konijn en Eend versies.
Beterschap!
In de eend versie hetzelfde, alleen ipv kalkoen eend.
hy was weg......
.
Laatst gewijzigd door Roosj op za 03 okt 2020, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb 1 keer bij Degomeat besteld maar dat is niet heel erg goed bevallen, net als bij Bob Bakker.
Ik hou het wel bij de Barfplaats aanbiedingen
Ik hou het wel bij de Barfplaats aanbiedingen
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ja ik ook, ben erg blij met het vlees dat jij levert.Ramses1 schreef: Ik heb 1 keer bij Degomeat besteld maar dat is niet heel erg goed bevallen, net als bij Bob Bakker.
Ik hou het wel bij de Barfplaats aanbiedingen![]()
Hihi, dank je wel. Ik ben er ook blij mee*Dorothea* schreef: Ja ik ook, ben erg blij met het vlees dat jij levert.![]()
Out
Laatst gewijzigd door Roosj op zo 24 feb 2013, 20:43, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door Roosj op za 03 okt 2020, 08:36, 1 keer totaal gewijzigd.
waar woon je roosj?
gr corina
gr corina
perro-4 schreef: waar woon je roosj?
gr corina
Laatst gewijzigd door Roosj op zo 13 mar 2016, 15:47, 1 keer totaal gewijzigd.
helaas
dat is te ver van aalsmeer vandaan voor een combi bestelling
temeer omdat er hier een degoameat bestelling voor volgende week geplanned staat. zie topic.
suces
gr corina
dat is te ver van aalsmeer vandaan voor een combi bestelling
temeer omdat er hier een degoameat bestelling voor volgende week geplanned staat. zie topic.
suces
gr corina
Dat is idd wat ver