Jeej vleesmolen gekocht!
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Martine-Tom
Re: Jeej vleesmolen gekocht!
Ja das wat klein, ik vroeg het me af omdat ik iedereen hoor roepen dat 8 zo klein is en de mijne doet het prima met een 8 
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Omdat hij sprekend lijkt op de gehaktmolen 12 van Wissen horeca http://www.vanwissen.nl/contents/nl/d53.html#p549
Heb ik hun even een mailtje gedaan welke schijf ik het beste erbij ka kopen.
Er staan verschillende schijven op hun site maar ik zou zo echt niet weten welke ik dan moet bestellen.
Het liefste heb ik een maat 10 of een voorsnijder.
Ik wacht even hun antwoord af
Heb ik hun even een mailtje gedaan welke schijf ik het beste erbij ka kopen.
Er staan verschillende schijven op hun site maar ik zou zo echt niet weten welke ik dan moet bestellen.
Het liefste heb ik een maat 10 of een voorsnijder.
Ik wacht even hun antwoord af
-
Anne in Zweden
- 5-sterren

Ziet er prima uit, lekker stevig! Ben heel benieuwd naar je ervaringen!
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Anders ik wel. Ik hoop nu een goede keus gemaakt te hebbenAnne in Duitsland schreef: Ziet er prima uit, lekker stevig! Ben heel benieuwd naar je ervaringen!
-
Lil
Ik hoop met je mee!!! Ik zou zeker voor groter dan maat 10 gaan ;)Sweet Dutchess schreef: Anders ik wel. Ik hoop nu een goede keus gemaakt te hebben
Ik vind de 8 ook te klein voor vleesbot en spier, maar voor orgaan is die perfect.Martine-Tom schreef: Ja das wat klein, ik vroeg het me af omdat ik iedereen hoor roepen dat 8 zo klein is en de mijne doet het prima met een 8![]()
Ik gebruik liever de 16 welke eigenlijk als voorsnijder voor vleesbot was gedacht, maar ik vind de structuur prima, dan heeft Mowgli tenminste nog wat te kauwen
Had je nu niet beter een kenwood kunnen kopen EstherSweet Dutchess schreef: ojee , ik weer een vleesmolen gekocht![]()
![]()
-
Lil
ja, ik ben na 1 mislukking wel tot die ontdekking gekomen.tt-tjes schreef: Had je nu niet beter een kenwood kunnen kopen Esther![]()
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
tt-tjes schreef: Had je nu niet beter een kenwood kunnen kopen Esther![]()
Tja misschien ,maar ik heb ook al van verschillende gehoord dat de kenwood ook wel moeite heeft met sommige dingen te vermalen.
De molen die ik nu gekocht heb is meer een professionele molen, lucht gekoeld en weegt ook nog eens zo'n 19kg.
Ik ga ervan uit dat deze molen echt wel alles kan vermalen.Ik heb hem ook niet te duur gekocht.
nieuwprijs ligt rond de €500 excl. btw
Anne , hoe is het met je moulinexje ?
-
Lil
Klinkt als een echt super apparaat. Wat een prijs trouwensSweet Dutchess schreef:
Tja misschien ,maar ik heb ook al van verschillende gehoord dat de kenwood ook wel moeite heeft met sommige dingen te vermalen.
De molen die ik nu gekocht heb is meer een professionele molen, lucht gekoeld en weegt ook nog eens zo'n 19kg.
Ik ga ervan uit dat deze molen echt wel alles kan vermalen.Ik heb hem ook niet te duur gekocht.
nieuwprijs ligt rond de €500 excl. btw. Dit lijkt me dan ook echt geen prutapparaatje
Anne , hoe is het met je moulinexje ?
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
oohhww mensen dit is een molentje

Kippennekken alsof het papier is , paardenvlees schiet er doorheen en ook ook effe wat zalmstaarten geprobeerd en ook dat is een makkie
De proficook is vergeleken bij dit machinetje gewoon poppenspul
Ik is blij, ik is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl blij
Kippennekken alsof het papier is , paardenvlees schiet er doorheen en ook ook effe wat zalmstaarten geprobeerd en ook dat is een makkie
Ik is blij, ik is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl blij

Sweet Dutchess schreef: oohhww mensen dit is een molentje![]()
![]()
![]()
![]()
Ik is blij, ik is HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEl blij![]()

Heb je deze in ieder geval geen miskoopSweet Dutchess schreef: oohhww mensen dit is een molentje![]()
![]()
![]()
![]()
Welke vleesmolen is het precies?
Notitie voor een van de moderatoren: Misschien een idee om een sticky topic / document in de bibliotheek te maken voor vleesmolens, waarin wordt beschreven welke ervaring de bp leden hebben met verschillende vleesmolens (merk, model), de prijs, waar te koop, en wat ze er precies mee kunnen malen?
![]()
![]()
![]()
-
Lil
![]()
![]()
![]()