Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

miik
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door miik »

Pfff... wat een heftige dag !!!
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Erna
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Erna »

Het was een heftige dag! Mijn avonddienst zit weer op en ik ga de komende dagen maximaal genieten van mijn eigen puppies wetende dat het epicentrum in Zoetermeer in goede handen is en ze de klus gewoon gaan klaren.

Uiteraard blijf ik beschikbaar voor de praktische kanten aan het verhaal, daar ben ik het sterkste in maar de planning is dat ik pas volgende week vrijdag weer hand en span diensten ga verrichten.

Voor nu ben ik ervan overtuigd dat de weg alleen nog maar omhoog gaat.
Shifare
3-sterren
3-sterren

Bericht door Shifare »

Jeetje Lizzy, Leo en de hulptroepen.
Wat een dag! Wat afschuwelijk!
Gelukkig dat jullie allemaal zo goed opletten en dat de DA op zijn vrije dag zo snel bij jullie was!

Kom op Bisc! Zet em op! Niet van die gekke dingen doen!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Wat super om zulke ervaren en koelbloedige mensen tot je beschikking te hebben!
leni
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door leni »

:o pffffffffffff wat een schrik,zit idd ook met open mond te lezen    :'(  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :-*
duimen draaien dat het nu alleen nog maar bergopwaarts gaat!!
Ine
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Ine »

Heb er geen woorden voor. Ben stil.  :-* :-* :-*
Charlie Angel
Moderator

Bericht door Charlie Angel »

Ik begrijp zo goed wat je met de overlevingsstand bedoeld Lizzy, heb niet veel woorden wil wel eventjes laten weten dat ik ook aan jullie denk. Een dikke knuffel voor jou en Leo en voor die enorme kanjers om je heen aan hulp. :-*
En een zachte knuffel voor die lieve biscuit, meisje nog alleen nog maar vooruit. :-*
Laatst gewijzigd door Charlie Angel op za 23 feb 2013, 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
MargaS
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door MargaS »

Jeetje zeg, wat vreselijk. Hopelijk zijn nu echt de hordes genomen!
Arme Bisc. Nu vooruit naar een voorspoedige genezing.
Mieke L.
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Mieke L. »

Bernie schreef: Ik begrijp zo goed wat je met de overlevingsstand bedoeld Lizzy, heb niet veel woorden wil wel eventjes laten weten dat ik ook aan jullie denk. Een dikke knuffel voor jou en Leo en voor die enorme kanjers om je heen aan hulp. :-*
ja helaas hier ook herkenbaar, daarom leef ik ook zo mee :-* (ook met jou Bernie :-* )
Cizsel
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Cizsel »

Ik kreeg eerder van de week een berichtje van miik dat het niet goed ging met Biscuit
Ben toen helemaal gaan bijlezen... wat ongelooflijk heftig allemaal.
Heb hier volgens mij een aantal keer bleek en met tranen in m'n ogen zitten lezen
Wil al een aantal keer reageren maar weet gewoon niet wat te zeggen
Alles is al gezegd

Jullie zijn een top team! Ik ben zo blij dat het ergste gevaar nu geweken is (als ik het allemaal goed begrepen heb)
Ik leef ontzettend met jullie mee, en wat zijn jullie sterk met z'n allen en Biscuit ook!
Ik ben blij dat het dode weefsel en alle ellende er nu af is
Op naar Biscuit's herstel!

En ik ben natuurlijk ook ontzettend blij dat de puppies hier weinig van hebben ondervonden, ze zien er super uit

Lizzy, Leo, Biscuit
En het hele team
Jullie zijn geweldig
nova
5-sterren
5-sterren

Bericht door nova »

wat een  vreselijke ervaring voor jullie allemaal ...

En dan de hond die zich laat welgevallen dat  er een paar handen loeihard op haar wonden knijpen, niet in de weet dat het wordt gedaan om haar leven te redden  :-\  :'(
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Ramses1
5-sterren
5-sterren

Bericht door Ramses1 »

Met afschuw heb ik dit zitten lezen. Wat een vreselijke ervaring.
Gelukkig hebben jullie Biscuit kunnen redden.  :bigarmhug:
Boef
2-sterren
2-sterren

Bericht door Boef »

Hou vol!

Zet hem op Biscuit!

:bigarmhug:

Plaats reactie