Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

inni
5-sterren
5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door inni »

verdo.....moet nu elke eventuele tegenvaller bij jullie voorvallen. Hopelijk is de nacht vlot verlopen en heb je wat kunnen slapen want dat zal je nodig hebben.
Bedankt dat je ondanks alles toch ook noch ons op de hoogte wil houden.

We duimen hier gewoon door, kaars voor Biscuit brand.
Heel veel sterkte voor iedereen daar.

:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
voor al die fijne mensen die daar voor Biscuit en haar pups en tegelijk ook voor Lizzy en Leo zorgen.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

henneke schreef: zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
goed plan! Toppers zijn jullie, allemaal! :-*
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

henneke schreef: zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
Jullie gaan dat daar weer ongetwijfeld schitterend doen, probeer ook wat te genieten zodat jullie batterijen opgeladen blijven.
GO-GO Biscuit-team.
Sammy1980
5-sterren
5-sterren

Bericht door Sammy1980 »

Godver, wat een tegenslag hebben jullie gister gehad  :'( :'( :'( :'(

Ik hoop dat jullie de nacht een beetje goed doorgekomen zijn, en wat een toppers zijn de hulptroepen toch  :-* :-* :-*
Jantina
5-sterren
5-sterren

Bericht door Jantina »

Jemig wat een heftige toestanden zeg! Bizar om te lezen hoor.
Xerox
5-sterren
5-sterren

Bericht door Xerox »

Pffff, wat een dag is het gisteren geweest voor jullie. Echt niet normaal  :-\ Heel veel sterkte vandaag, zet hem op Bisc en team!
kimber
3-sterren
3-sterren

Bericht door kimber »

Wat een heftige dag hebben jullie gisteren achter de rug...
Ik heb het verhaal met tranen in mijn ogen gelezen :'(
Fijn om te lezen dat er een heus Biscuit team is dat helpt waar nodig :-*
Heel veel sterkte vandaag voor jullie allemaal!
Cindy de Wolf
5-sterren
5-sterren

Bericht door Cindy de Wolf »

@#&*(^&$_@&+#$#()&#_)@&$Y@@+#~(($&#$ >:( >:( >:( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(
Wat een ellende, godzijdank mensen om Biscuit heen die weten te handelen en niet verlamd raken. Daar mogen jullie mega trots op zijn.
Vandaag gaan we de ladder beklimmen hoor!!!
:-* :-* :-* :-* :-* :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Thea
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Thea »

Allemachtig wat een Rollercoaster zitten jullie in. :'( :'( :'( :'(
Maar wat een geweldige mensen zijn jullie en de helpers.
Dit is met geen geld te betalen en woorden zullen idd ook naar je gevoel altijd te weinig  zijn.
Maar ik weet zeker dat ze niet eens dankbaarheid willen hebben. Het enigste wat hun willen is dat Biscuit dit allemaal overleeft.
En de puppen mooie lieve spikkels worden, maar dat kan al niet anders met zo'n moeder en verzorgers.

Mensen ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en hoop dat jullie vandaag veel lol hebben met de puppen. :circle: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
*Natasja*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Natasja* »

Mijn hemel, er blijft jullie geloof ik niets bespaard...  :'( :'( Wat een schrik, en wat een geluk dat je zulke goeie hulptroepen om je heen had, die net als jij kalm blijven en doen wat ze moeten doen. Ik hoop echt dat het vanaf nu alleen maar vooruit gaat  :-*

:bigarmhug:
Binno
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Binno »

dat ook nog, wat een ellende, de tegenslagen mogen nu echt wel eens gaan ophouden :'(
wat moet dit slopend zijn
nog een geluk dat jullie zo'n fantastisch samenwerkend team zijn :-*

een hele grote doos vol energie en beterschap voor Biscuit komt weer jullie kant op, sterkte maar weer intussen!  :bigarmhug:
irmaa
5-sterren
5-sterren

Bericht door irmaa »

Criminele wat een verhaal Lizzy,  Zeer heftig! Maar weet zeker dat het allemaal goed komt, met je meissie en de pups. Ze is sterk en jullie vechten allemaal voor haar ze krijgt de beste zorg die er is.
Echt geloof echt dat het helemaal goed komt!!!
renate1985
5-sterren
5-sterren

Bericht door renate1985 »

Wat heftig allemaal  :'( ik hoop en duim voor jullie dat de ellende nu afgelopen is en biscuit begint met een voorspoedig herstel  :-*
Een hele dikke  :bigarmhug: voor jullie en de lieve hulptroepen!
pallas
5-sterren
5-sterren

Bericht door pallas »

Ik weet niet wat te zeggen :'( :'( na zoveel tegenslag zit ik hier met tranen in de ogen...

Die overlevingsstand herken ik als de beste Lizzy...

Nu gewoon voor een nieuwe dag en met hele team er weer voor gaan!!! Jullie zijn super :-* :-* :-*

in mijn hart ben ik dicht bij jullie allemaal....

Plaats reactie