Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door *Dorothea* »

Erna schreef: Het was een heftige dag! Mijn avonddienst zit weer op en ik ga de komende dagen maximaal genieten van mijn eigen puppies wetende dat het epicentrum in Zoetermeer in goede handen is en ze de klus gewoon gaan klaren.

Uiteraard blijf ik beschikbaar voor de praktische kanten aan het verhaal, daar ben ik het sterkste in maar de planning is dat ik pas volgende week vrijdag weer hand en span diensten ga verrichten.

Voor nu ben ik ervan overtuigd dat de weg alleen nog maar omhoog gaat.
Je bent een topwijf :-* en nou lekker dit weekend gaan genieten van je puppies.
*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

Thea schreef: Allemachtig wat een Rollercoaster zitten jullie in. :'( :'( :'( :'(
Maar wat een geweldige mensen zijn jullie en de helpers.
Dit is met geen geld te betalen en woorden zullen idd ook naar je gevoel altijd te weinig zijn.
Maar ik weet zeker dat ze niet eens dankbaarheid willen hebben. Het enigste wat hun willen is dat Biscuit dit allemaal overleeft.
En de puppen mooie lieve spikkels worden, maar dat kan al niet anders met zo'n moeder en verzorgers.

Mensen ik wil jullie allemaal een hele dikke knuffel geven en hoop dat jullie vandaag veel lol hebben met de puppen. :circle: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
nu zit ik ook weer even te janken hoor :'( Je slaat de spijker op z'n kop.
Pauline
5-sterren
5-sterren

Bericht door Pauline »

Jemig wat een afschuwelijk toestand gisteren en wat geweldig dat jullie het onder controle hebben gehouden en Biscuit hebben weten te redden.  :-* :-* :-* Ik hoop dat het vanaf nu de goede kant opgaat, in een lagere versnelling met minder enerverende ervaringen....  :-* :-*
me and my boys
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door me and my boys »

:o :omy oh my!!!!
het is nu wel genoeg zo, wat een ellende...vanaf nu gaan we gewoon nog harder duimen zodat er alleen maar een stijgende lijn in zit!!!!
pike
5-sterren
5-sterren

Bericht door pike »

Allemachtig  :'( :'(

:bigarmhug: :bigarmhug:
DJ_Doerak_Tucker
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door DJ_Doerak_Tucker »

Tsjonge jonge... Het is echt ongelooflijk. Volkomen logisch dat je door alle emoties volstrekt lamgeslagen bent Lizzy. Wat enorm heftig!
Dikke knuffel voor jullie allemaal!!! :-* :-* :-*
danielle1980
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door danielle1980 »

tis gek ik lees nu bij en het verbaasd me niet eens meer,  :-X soms krijg je gewoon meer dan je wilt weet ik door afgelopen jaar...
en ga je er gewoon doorheen omdat je geen andere keus hebt. :-X
maar ik heb de volste vertrouwen in jullie dat helemaal goed komt me 'jullie' meissie...
ik duim gewoon mee natuurlijk !!! maar jullie doen t gewoonweg echt super,
biscuit heeft gewoon heel veel geluk met een baasje, pupkopers/vrienden in de buurt die het zo goed doen :-* :-* :-* :-*
Gonnie
4-sterren
4-sterren
Contacteer:

Bericht door Gonnie »

vanaalst schreef: :o :omy oh my!!!!
het is nu wel genoeg zo, wat een ellende...vanaf nu gaan we gewoon nog harder duimen zodat er alleen maar een stijgende lijn in zit!!!!
Hier sluit ik me volledig bij aan en ga vast beginnen.......

:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Lizzy, wat een verhaal  :'( :'( :'( :'(  en wat goed dat je in de overlevingsmodus terechtkwam !! Daardoor loopt alles nu zoals het moet en gaat Biscuitje herstellen !!!
Teckel_Frannie
2-sterren
2-sterren

Bericht door Teckel_Frannie »

Pfff wat een heftig verhaal weer! En wat ben je koelbloedig gebleven en hebben jullie gewoon gedaan wat er moest gebeuren Lizzy. Ik denk dat je daarom nu ook even emotioneel 'uit' staat en dat je lichaam nu even op 'handelen' staat, in de 'crisisstand' om het zo maar even te zeggen. Ik hoop dat alle ellende nu echt achter de rug is en dat jullie nu met zijn allen alleen nog maar een stijgende lijn zien in het herstel van Biscuit en kunnen genieten van de puppies.
Voorlopig zal ik, net als velen met mij op BP, in ieder geval voor jullie blijven duimen.
Kaela
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Kaela »

Wat een verhaal! Wat een nachtmerrie! Ik heb met angst en beven zitten lezen, mezelf geruststellen dat het topic geen sticky was en het dus goed afgelopen moest zijn.

Ik hoop dat de nacht rustig is verlopen en iedereen weer een beetje bij aan het komen is. Hele dikke, voorzichtige knuffel voor Bisquit en een hele dikke pluim voor alle koelbloedige en razendsnelle helpers!
evds
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door evds »

Wat worden jullie op de proef gesteld! Absurd gewoon. Maar wel weer fantastisch gehandeld en Biscuit gered! Pfffff. Veel sterkte en kracht allemaal.
Decibels
3-sterren
3-sterren

Bericht door Decibels »

Crisis.....dit is wel een heel heftig 'eerste nest ervaring'....!

Sterkte met alles...
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Decibels schreef: Crisis.....dit is wel een heel heftig 'eerste nest ervaring'....!
Dat kun je idd wel zeggen..pfoeh zeg!
Hier ook de duimen in turbostand
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
Neally
5-sterren
5-sterren

Bericht door Neally »

Dan denk ik aan het geluk dat jullie met de neus zo dicht op hare koninklijke Biscuit zaten.  :-*
Marije die ziet dat ze het eraf hapt, jij die snoei kan duiken, een rustige stem die je zegt ik let op haar.
Wat zijn minuten dan lang. . . . .  :'(

Damn, wat een drama,
en wat een dierenartsen, vrij en aan komen scheuren bij nood.  :-* :-*

Je staat in overleefstand, je hebt je energie voor ander zaken nodig.

Dit is te groot om te bevatten. Lieve Lizzy, lieve leo, Lieve Door, Henneke, Erna, dochter van
en alle anderen mensen die hier hun aandacht en liefde voor vrijmaken: super!    :bigarmhug: :bigarmhug:
Laatst gewijzigd door Neally op za 23 feb 2013, 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie