Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

ulla
5-sterren
5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Foto op pagina 176, niet geschikt voor weke maag

Bericht door ulla »

Geen woorden maar  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: voor jullie allemaal. :-* :-* :-* :-*
sinaxy
3-sterren
3-sterren
Contacteer:

Bericht door sinaxy »

Les net je stukje........ :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
Simone V
5-sterren
5-sterren

Bericht door Simone V »

allemachtig wat een verhaal  :'(  :'(
veel sterkte voor iedereen  :-*
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

OMG, met ingehouden adem je verslagje zitten lezen! Pff, nu moet het klaar zijn hoor, we gaan nu alleen de ladder nog maar omhoog.
Hou jullie taai, dikke knuffel.
cactus-girl
3-sterren
3-sterren

Bericht door cactus-girl »

Jemig wat weer een verhaal. Ze heeft gelukkig onwijs veel engeltjes bij haar en ontzettend veel oplettende lieve zorgzame mensen om haar heen.  :-*
Ik blijf duimen en die positieve energie jullie kant op sturen. Vanaf nu kan het niet anders dan vooruit, herstellen.

Wat een super kanjer is Biscuit hoor, ondanks alles blijven zorgen voor haar pups!

Iedereen heel veel sterkte gewenst de komende tijd met de verzorging van Biscuit en de pups!  :-*
saskia37
5-sterren
5-sterren

Bericht door saskia37 »

Kanonnen zeg :'( :'( :'(
Er blijft jullie niets bespaard :'(
Ik wens jullie wederom heel veel sterkte en hoop zo dat het nu alleen nog maar beter gaat en jullie ook kunnen genieten van de pups :-*
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:
nikèdog2000
5-sterren
5-sterren

Bericht door nikèdog2000 »

ik heb met tranen je verslagje gelezen
de onmacht kwam gewoon door de pc heen
wat heftig allemaal
en ja wat heb je een geweldige hulp troepen
:bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

nu maar hopen en duimen dat dit het laatste was
en omhoog op de ladder
daar ga ik voor
Senna99
5-sterren
5-sterren

Bericht door Senna99 »

Met ongeloof het gebeurde van gisteren gelezen. Hoeveel pecht en ellende kunnen een mens en hond hebben. Maar dit moet echt het eind van de ellende zijn en het begin naar een volledig en voorspoedig herstel.
Nogmaals mijn diep, diep respect en een diepe buiging voor jullie maar ook zeker voor al die mensen die zich zo voor jullie en lieve Biscuit inzetten. Het gaat goed komen lieve mensen ik weet het zeker.
Het enige wat wij hier weer kunnen doen is aan jullie denken, bidden, hopen en duimen.
:duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen: :duimen:
En dat wordt dan ook vol overgave gedaan. Jullie en het biscuit team zijn kanjers en Biscuit is een kanjer en oermoeder. Haar lieve pups zijn gezegend met zo'n lieve moeder en verzorgteam.
Respect mensen en heel, heel veel sterkte met de weg naar herstel!  :-*
nienk
5-sterren
5-sterren

Bericht door nienk »

mijn hemel, nou dat weer! wat een toestand zeg, net nu het de goeie kant op leek te gaan! arme Biscuit!

gelukkig heeft ze een heel leger aan verzorgers om zich heen, het is een tophond, maar haar team doet daar zeker niet voor onder!

sterkte weer vandaag!!
syiryo
4-sterren
4-sterren

Bericht door syiryo »

wat een horror verhaal  :'( :bigarmhug: :bigarmhug: dikke knuffels voor iedereen daar !!
Borke
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Borke »

henneke schreef: zo ik lag om 21 uur te bed en ben in diepe slaap gevallen , ik ga er nu weer tegenaan . We hopen en gaan uit van een gezapig dagje waar we ons gewoon gek rennen achter pups , Biscuit haar wonden , huishouden ...noem maar op . Vandaag nemen we geen genoegen meer met spuiters , koorts en alle andere ellende die we zouden kunnen bedenken , nee vandaag gaan we de ladder opklimmen en op naar herstel !
Ha die Henneke, fris en fruitig zó vroeg op de dag al zó scherpzinnig, je bent een heerlijk mens!
Je hebt gelijk ook: een nieuwe dag, nieuwe kansen.
Gezellig samen pups knuffelen en genieten van Biscuit en van de vriendschap voor elkaar :-*
crutz
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door crutz »

Helemaal gemist dat t niet goed ging:(

Hier zelf dit jaar ook al genoeg ellende gehad waar de teef t uiteindelijk gered heeft & de pups niet, weet dus helaas waar je doorheen gaat (hier geen mastitis, maar wel een flinke ontsteking in d'r voorpoot die open moest)

Sterkte & hoop dat je de laatste weken gewoon zorgeloos van je pups & Bisc kan genieten...
WillyP
5-sterren
5-sterren

Bericht door WillyP »

Wat worden jullie heen en weer geslingerd tussen hoop en vrees. Elke dag kom ik even bijlezen, maar nu stond levensgroot je verhaal inene op mijn beeldscherm. Tjonge wat moeten jullie sterk zijn! Maar dat zijn jullie! En Biscuit is nog sterker, dat heeft ze wel laten zien.

Sterkte ! Beterschap en alles wat jullie nodig hebben wens ik voor jullie.
keetje
5-sterren
5-sterren

Bericht door keetje »

Tjee, zit hier gewoon te janken, onze problemen hier thuis met Luna vallen hier helemaal bij in het niet hoewel we het niet meer zagen zitten.
Als ik dan dit topic  lees, iedere dag weer vraag ik me af, wat loop ik te tobben? Waar maak ik me druk om?

Toppertjes zijn jullie allemaal met als supertoppertje Mama Biscuit.  :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug: :bigarmhug:

Vanaf nu de berg weer op!! :-*
zurca
5-sterren
5-sterren

Bericht door zurca »

Allemachtig Lizzy....ik krijg het koud en warm van je bericht.
Koud omdat jullie zoveel ellende over je heen krijgen, warm door de fantastische hulp die jullie om je heen hebben.
Ik sta op en ga naar bed met Biscuit in mijn gedachten, ik duim en hoop zo hard voor haar...
Zoals al geschreven werd, het dal was nu bereikt..vanaf nu is het alleen maar omhoog. Op naar herstel, elke dag een klein stukje :-*
Ik wens jullie een "rustig" dagje toe :-* :-*

Plaats reactie