Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Marije en jij denkt dat iemand dat geloofd......
Zat net even op FB te kijken naar de foto's. Ja flessen is niet wat je had gewild maar de foto's zijn wel heel lief.
Zat net even op FB te kijken naar de foto's. Ja flessen is niet wat je had gewild maar de foto's zijn wel heel lief.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ik moest nog achteruit de brug af 
En ik sta nog ingeroosterd dus moest wijs zijn
En ik sta nog ingeroosterd dus moest wijs zijn
- Angelique
- 5-sterren

Idd...klasse Leo*Dorothea* schreef: Prima oplossing met dat schotje, dat heeft die knappe Leo toch weer mooi gesjeft.![]()
Pff. Biscuit blijft zo aandoenlijk om te zien.
De foto s met de puppies zijn heerlijk. Maar Bisc
!
Voor jullie

De foto s met de puppies zijn heerlijk. Maar Bisc
Voor jullie
Wat ben ik blij dat biscuit bij jullie haar werpkist heeft staan en dat ze met zoveel liefde wordt verzorgd. Sterkte en zo fijn dat er zulke lieve mensen zijn die jullie bijstaan in deze achtbaan. Biscuit een kusje op je lieve snoetje, wat een topmoeder ben jij!
Hadden we ook vast wel weer iets op verzonnen. Leo en ik hebben gisteren ook gelijk ff de verbouwingsplannen van het huis doorgenomen. Zitten aardige ideetjes tussen!Angelique schreef: Idd...klasse Leostrak plan Erna
en mooi ook dat het kon. Was hier niet gelukt, omdat mijn ingang niet in het midden van de kist zit.
Angelique schreef:
Flessen is niet hoe het hoort, maar wat je zegt, het levert sketige plaatjes op én...het is zo leuk om te doen, dat ik het ook wel eens onnodig heb gedaan
Als het niet goed voelt, moet je het ook niet plaatsen. Een idee geven deze foto's zeker al wel![]()
Je hebt wel heule mooie flesjes![]()
en die flesjes waren niet eens expres he , het waren de laatste 2 kleintjes bij de apotheek
Ik vind het ook superflessen Hen, ze liggen zo lekker in je hand.henneke schreef:
en die flesjes waren niet eens expres he , het waren de laatste 2 kleintjes bij de apotheek![]()
alleen wel lullig dat de ego's van die reuen nu al naar de knoppen wordt geholpen als ze uit het roze flesje krijgenErna schreef: Ik vind het ook superflessen Hen, ze liggen zo lekker in je hand.
- MarijeEnBoomer
- 5-sterren

Ze zijn nog kleurenblind 
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik heb hem ook in het rose ben blij dat ze goed werken.henneke schreef: alleen wel lullig dat de ego's van die reuen nu al naar de knoppen wordt geholpen als ze uit het roze flesje krijgen![]()
Volgens mij was er van ego bij de reuen überhaupt geen sprake, zo makkelijk gingen ze op d'r rug.henneke schreef: alleen wel lullig dat de ego's van die reuen nu al naar de knoppen wordt geholpen als ze uit het roze flesje krijgen![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen....henneke schreef: alleen wel lullig dat de ego's van die reuen nu al naar de knoppen wordt geholpen als ze uit het roze flesje krijgen![]()
Het ego van die reuen leggen we nou al aan banden, we leggen ze 3 keer per dag op hun rug. Daar worden ze minder dominant van.
Ja, maar dat is een kwestie van dagelijks oefenen he. Vanaf dat ze eruit kwamen heb ik ze dagelijks op hun rug gelegd.-Saskia- schreef: Volgens mij was er van ego bij de reuen überhaupt geen sprake, zo makkelijk gingen ze op d'r rug.![]()