ik duim!
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
alles is gezegt.
ik duim!
ik duim!
Voor Biscq,Ukje en jullie

Oh ben weer even weg en het houdt maar niet op bij jullie!!!
Hoop dat ukkepuk zich al wat beter voelt.
Heb je al gehoord over druppelvoeden? Is heel intensief (alsof jullie het nog niet druk genoeg hebben) maar heel veilig. Kunnen ze zich niet verslikken want met flesjes zie je toch vaak dat ze dat doen en er dan blaasjes melk door het neusje komt.
Druppelvoeden doe je met een spuitje en telkens een druppeltje of 2-3 op het tongetje en dan doorslikken en het volgende.
Ik duim nog steeds voor jullie.
Hoop dat ukkepuk zich al wat beter voelt.
Heb je al gehoord over druppelvoeden? Is heel intensief (alsof jullie het nog niet druk genoeg hebben) maar heel veilig. Kunnen ze zich niet verslikken want met flesjes zie je toch vaak dat ze dat doen en er dan blaasjes melk door het neusje komt.
Druppelvoeden doe je met een spuitje en telkens een druppeltje of 2-3 op het tongetje en dan doorslikken en het volgende.
Ik duim nog steeds voor jullie.
Ik ken jou niet Lizzy en lees dit nu pas (heb het via Els op FB gelezen). wat verschrikkelijk.
Ik wens jou heel veel sterkte.
Ik wens jou heel veel sterkte.
jeetje die kleine Uk wat een zorgen toch steeds. Helaas is dat een risico met flesvoeding, kan je niks aan doen, dat verslikken. Maar hij is sterk, en we gaan er vanuit dat het goed komt. Positief blijven denken ook al krijgen jullie het nou vreselijk voor je kiezen bij je eerste nest. Helaas mag ik wel zeggen dat iedereen (grote) problemen krijgt vroeg of laat, met de fokkerij, ik vind het echt vreselijk voor jullie dat je nou deze ellende hebt met je eerste nestje. Lieve Lizzy en Leo, ik denk aan jullie....
Ik volg regelmatig de updates..Ik ben beetje sprakeloos, maar duimen draaien volop !
Oh oh wat moeten jullie toch een hoop meemaken!
Ik kan alleen maar heel hard duimen en hopen dat Bisc haar tietjes koelen en rustig indrogen, haar koorts weer weg gaat, en da Uk het red! Laat de medicijnen aub aanslaan!
Heeeeeel veel sterkte!
Ik kan alleen maar heel hard duimen en hopen dat Bisc haar tietjes koelen en rustig indrogen, haar koorts weer weg gaat, en da Uk het red! Laat de medicijnen aub aanslaan!
Heeeeeel veel sterkte!
Wat een narigheid. Ik wens jullie allemaal veel kracht!
Ook hier draaien de duimen volop en gaat er een hoop kracht jullie kant op!! 
In gedachten bij jullie........ en natuurlijk brandt er een kaarsje voor jullie, het team, bisk, de uk en de rest van de pups.

( en ook al hebben jullie geen puf voor een update, dan nog blijven wij posten, want ik weet uit ervaring dat je zelfs jaren later nog zo'n topic doorleest en kracht put uit zoveel lieve berichtjes!!)
( en ook al hebben jullie geen puf voor een update, dan nog blijven wij posten, want ik weet uit ervaring dat je zelfs jaren later nog zo'n topic doorleest en kracht put uit zoveel lieve berichtjes!!)
ik word steeds sprakelozer, maar duim wel snoeihard door

Heel veel sterkte met alles hier word er aan jullie gedacht.
-
Shifare
- 3-sterren

Duimen draaien weer voor.Bisc, uk en de pups. Zit in de trein dus geen kaarsjes maar in mijn hoofd een hele kamer vol! Sterkte!
Pfff.... jullie krijgen het wel voor de kiezen zeg 
Heel veel sterkte !!!
Heel veel sterkte !!!