verder petje af hoe jullie dit doen,maar ja weinig keus maar wat zullen jullie allemaal kapot zijn,heel veel sterkte hoor
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
ik zat vannacht te denken is het een idee om een soort van melkbar te creeeren net als bij lammetjes, soort emmer met allemaal speentjes eraan kunnen ze zelf drinken leren,weet niet of dat bij puppies werkt maar dacht er ineens aan en hebben jullie ook veel minder werk.
verder petje af hoe jullie dit doen,maar ja weinig keus maar wat zullen jullie allemaal kapot zijn,heel veel sterkte hoor
-
De Geijsjes
- 5-sterren

Wat een tegenvaller, ook dat nog, nou hier gaat een kaarsje aan voor Ukkepuk
en de duimen gaan op sportstand
en de duimen gaan op sportstand
Sterkte en beterschap voor de mama en de uk!
ik sluit me hier graag bij aan.....Ronald schreef: Dat is dus even slikken. Maar je was er weer op tijd bij, dus ook dit gaat lukken.
Duimen kan ik niet, energie sturen ook niet, maar ik kan wel aan jullie denken. En dat doe ik de laatste tijd vaak.
Sterkte voor Biscuit, kop ervoor, zoals ze hier zo mooi kunnen zeggen.
Ennuh... berichtgeving? Ja... als het nodig is. Nee... als het niet hoeft. En de enige die dat kunnen bepalen zijn Leo en Lizzy. Als die de behoefte hebben om te delen dan doen ze dat. En als ze het niet hebben, dan doen ze het niet.
Gelukkig is er een Biscuit-noodhulpteam wat heel veel doet.
Wat een ellende allemaal. Ik durf haast niet meer te kijken uit angst voor nieuwe slechte berichten. Nu moet het allemaal toch eens goed gaan. Heel veel sterkte.
Sterkte met alles. 
Nadeel van een" kunstmatige puppy melkbar" (al la lammerbar) is dat je speciale melk moet hebben die niet snel bederft en dat de pups veelal koude melk zullen moeten drinken(als is het werken met warmhoud elementen ook mogelijk). Groot nadeel is de hygiene!! Zeker in warm gehouden melk kunnen heel gemakkelijk bacterieen groeien. Dus ik zou zeggen als het een beetje vol te houden is: steeds nieuwe melk aanmaken, flesjes uitkoken, en om de zoveel uur flessen is de beste optie voor de pups.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou volgens mij gaat Ukkepuk het gewoon redden. Hij was erg gretig vandaag, wilde graag drinken en liep lekker door de kist.
Mijn grootste zorg zijn nu de tieten van Biscuit die op spanning staan, hopelijk houden ze snel op met melk maken.
Mijn grootste zorg zijn nu de tieten van Biscuit die op spanning staan, hopelijk houden ze snel op met melk maken.
Fijn te horen van Ukkie. Ik blijf duimen voor jullie allemaal!*Dorothea* schreef: Nou volgens mij gaat Ukkepuk het gewoon redden. Hij was erg gretig vandaag, wilde graag drinken en liep lekker door de kist.
-
Martine-Tom
Voor de fokleek...wat maakt dat het melkaanmaken nu nog zorgt dat het voor Bisc kritiek blijft?*Dorothea* schreef: Nou volgens mij gaat Ukkepuk het gewoon redden. Hij was erg gretig vandaag, wilde graag drinken en liep lekker door de kist.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Dank voor de update*Dorothea* schreef: Nou volgens mij gaat Ukkepuk het gewoon redden. Hij was erg gretig vandaag, wilde graag drinken en liep lekker door de kist.
Fijn dat het goed gaat met Ukkepuk en Biscuit meid, stop met die melk en stop al je energie in beter worden zodat je weer meer bij je puppies kan zijn!!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
d'r borsten moeten snel indrogen, er zitten nu harde schijven in, een nieuwe mastitis ligt nog steeds op de loer....Martine-Tom schreef: Voor de fokleek...wat maakt dat het melkaanmaken nu nog zorgt dat het voor Bisc kritiek blijft?
-
Martine-Tom
Oh zo, niet de melk ensich is het probleem maar de herhalingskans blijft het risico....*Dorothea* schreef: d'r borsten moeten snel indrogen, er zitten nu harde schijven in, een nieuwe mastitis ligt nog steeds op de loer....
Fijn dat Uk het goed doet!!
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Martine-Tom schreef: Voor de fokleek...wat maakt dat het melkaanmaken nu nog zorgt dat het voor Bisc kritiek blijft?
Dat het zaakje alsnog kan gaan ontsteken
-
renate1985
- 5-sterren

Gelukkig dat het met ukkie beter gaat! De duimen blijven nog draaien voor ukkie en biscuit!