Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
tessa
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Gelukkig!, het zou zoooo fijn zijn als het nu allemaal wat makkelijker gaat! 
Kijk, kijk een heel voorzichtig goed berichtje! Super hoor. Hopelijk zal deze lijn vandaag doorzetten.
Dat de pupjes gewoon lekker aankomen is prima toch, zolang ze maar iets aankomen is het volgens mij prima.
Hoop dat je een fijne dag zult hebben Lizzy, met tussen de zorg momenten door ook lekker wat geniet momenten.
Dat de pupjes gewoon lekker aankomen is prima toch, zolang ze maar iets aankomen is het volgens mij prima.
Hoop dat je een fijne dag zult hebben Lizzy, met tussen de zorg momenten door ook lekker wat geniet momenten.
Oh wat lees ik dat positieve nieuws graag!
Waarschijnlijk heb je deze tip al gehad, maar wie weet ook wel niet.
Je zou eventueel vanaf een week of 2.5-3 de melk in een bordje kunnen doen en wat aandikken met rijstemeel (bambix of zo voor babytjes). Zo leren ze zelf eten en na een paar dagen zet je het maar neer en kan je rond een paar schoteltjes de puppen zetten. Scheelt weer wat werk.
Waarschijnlijk heb je deze tip al gehad, maar wie weet ook wel niet.
Je zou eventueel vanaf een week of 2.5-3 de melk in een bordje kunnen doen en wat aandikken met rijstemeel (bambix of zo voor babytjes). Zo leren ze zelf eten en na een paar dagen zet je het maar neer en kan je rond een paar schoteltjes de puppen zetten. Scheelt weer wat werk.
Oh wat fijn voorzichtige positieve berichten, de kaarsjes gaan aan en we duimen door dat het vanaf nu alleen nog berg op gaat.
voor de lieve Biscuit
-
Anthraciet
- 5-sterren

Geweldig dat het wat beter lijkt te gaan, de duimen gaan hier hard door voor het verder herstel!

ik ga zo even Storm en Linga uitlaten en ga dan ook nog even die kant op om wat spulletjes te brengen wie weet lukt het vandaag om een filmpje te maken van het grut
ik heb gister een poosje opgepast en voor de eerste keer ruim de tijd genomen om ze te bekijken en mensen wat zijn ze sterk en prachtig
ik wil ze allemaal 
Fijn dat er een stijgende lijn zit in het geheel! Dikke knuffels voor iedereen!!
Ik denk dat een paar mensen met dat laatste niet eens zijnhenneke schreef: ik ga zo even Storm en Linga uitlaten en ga dan ook nog even die kant op om wat spulletjes te brengen wie weet lukt het vandaag om een filmpje te maken van het grutik heb gister een poosje opgepast en voor de eerste keer ruim de tijd genomen om ze te bekijken en mensen wat zijn ze sterk en prachtig
![]()
![]()
ik wil ze allemaal
![]()
GENIET van vandaag!
Nee Henneke dat kan natuurlijk niet hahahaha

Fijn dat er best wel goeie berichten zijn.....
Fijn dat er best wel goeie berichten zijn.....
nou zeg
jullie gunnen me ook niks 
- me and my boys
- 5-sterren

- Contacteer:
jaaahhhh!! het gaat voorzichtig de goede kant op!
Gelukkig weer wat positieve berichten,over slapen pupjes een arme Ukkie die te weinig krijgt( heet ook niet voor niks Ukkie ) en over Biscq,hoop en duim dat deze stijgende lijn zich voortzet 
En jullie weer kunnen gaan onbezorgder kunnen gaan genieten!
En jullie weer kunnen gaan onbezorgder kunnen gaan genieten!
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Wat fijn om voorzichtig positieve berichten te lezen
Kaars brand hier weer voor iedereen, op naar een dag met nog meer positief nieuws!
en Henneke, succes met kiezen... Misschien mag je er wel 3?? Of misschien zelfs 7, is er nog eentje voor Lizzy en Leo over en eentje voor Door, ook lekker makkelijk, laat je hen gewoon kiezen, neem jij de rest
Kaars brand hier weer voor iedereen, op naar een dag met nog meer positief nieuws!
en Henneke, succes met kiezen... Misschien mag je er wel 3?? Of misschien zelfs 7, is er nog eentje voor Lizzy en Leo over en eentje voor Door, ook lekker makkelijk, laat je hen gewoon kiezen, neem jij de rest
Gelukkig dat zijn voor de verandering eindelijk weer eens wat positieve geluiden. Duimen draaien voor Bisquit dat het goed blijft gaan. En gelukkig gaat ukkepukkie ook goed. Succes vandaag !
-
Roef & Hidde
- 5-sterren

fijn om het voorzichtig positieve nieuws te lezen