Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Fijn om waar positief nieuws te horen!
Hopelijk vandaag een rustige dag. Go Biscuit!
Hopelijk vandaag een rustige dag. Go Biscuit!
-
Annemarie Rijnveld
- 5-sterren

Hè heerlijk, voorzichtig positieve berichten. Zet um op jongens!!
Ah fijn te lezen dat er weer goede dingen gebeuren,
laat het vooral zo doorgaan
zodat het genieten volop kan beginnen
laat het vooral zo doorgaan
zodat het genieten volop kan beginnen
-
Miranda en Pepper
- 4-sterren

Gelukkig wat positief nieuws, fijn....
Ik ga weer verder in de Reikimodus

Ik ga weer verder in de Reikimodus
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Nou er zijn nog steeds zorgen hoor. Bisc d'r tieten staan op knappen, zo erg dat Lizzy er net toch weer een heleboel heeft uitgemasseerd aangezien er allemaal harde schijven in zaten. Tsja waar doe je goed aan? De pest is dat we dat niet echt weten. Hopen dat de medicijnen snel hun werk doen en de melkproductie stopt.
- Angelique
- 5-sterren

He gatver, toch weer
kötzooi 
hoop dat het slinkproces toch weer doorzet 
sterkte
en toch ook plezier
en af en toe
een gepikt uurtje snurk
sterkte
en toch ook plezier
en af en toe
een gepikt uurtje snurk
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Het sneue is dat ze nu echt voldoende melk heeft om die 9 parasieten te zogen, maar ja ze krijgen het er niet uit omdat de tepels te strak zijn. 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
*Dorothea* schreef: Het sneue is dat ze nu echt voldoende melk heeft om die 9 parasieten te zogen, maar ja ze krijgen het er niet uit omdat de tepels te strak zijn.![]()
Dat is echt k*t. Hier in D'oord heb ik een goede kennis die engelse cockers fokt. Zij had een teef waarbij de tepels naar binnen trokken, dus ook een groot probleem. Sterkte met de tietekes
Oh shit man, die medicijnen moeten hun werk gaan doen.
Hoe zit dat met kamferspiritus.... Ik dacht dat dat ook gebruikt werd, om de tieten mee in te smeren?
Hoe zit dat met kamferspiritus.... Ik dacht dat dat ook gebruikt werd, om de tieten mee in te smeren?
*Dorothea* schreef: Het sneue is dat ze nu echt voldoende melk heeft om die 9 parasieten te zogen, maar ja ze krijgen het er niet uit omdat de tepels te strak zijn.![]()
even uit nieuwsgierigheid: die melk die er nu uit gemasseerd wordt, krijg de pupjes dat te drinken? of is dat niet voor consumptie geschikt?
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
*Dorothea* schreef: Nou er zijn nog steeds zorgen hoor. Bisc d'r tieten staan op knappen, zo erg dat Lizzy er net toch weer een heleboel heeft uitgemasseerd aangezien er allemaal harde schijven in zaten. Tsja waar doe je goed aan? De pest is dat we dat niet echt weten. Hopen dat de medicijnen snel hun werk doen en de melkproductie stopt.
Lieve Biscuit, kom op, stoppen met die melk, je lijf heeft genoeg andere dingen te doen nu
blijft voor ons met de merries het enig werkende middel na het afspenen. Zeker bij schijven en uierontsteking. Het stimuleert de doorbloeding waardoor de afvalstoffen sneller worden afgevoerd en het weefsel blijft soepel wat erg prettig is voor de moeder (spanning er af). en het geeft direct verkoeling. Ik zweer er bij.Danny schreef: Oh shit man, die medicijnen moeten hun werk gaan doen.
maar Biscuit heeft hand grote gaten en ik zou daar geen Kamferspiritus naast doen .Jantina schreef: blijft voor ons met de merries het enig werkende middel na het afspenen. Zeker bij schijven en uierontsteking. Het stimuleert de doorbloeding waardoor de afvalstoffen sneller worden afgevoerd en het weefsel blijft soepel wat erg prettig is voor de moeder (spanning er af). en het geeft direct verkoeling. Ik zweer er bij.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Nope ik ook niet.