het grote Juice/Jason Vale topic/daar gaan we weer.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: het grote Juice/Jason Vale topic
Ach hij strooit zo rijkelijk met gratis recepten dat je geen boek meer nodig hebt. 
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Dat is ook waar, hahaha, en ik denk dat qua de mindjuice elk boek wel aardig vergelijkbaar is... gelukkig maar ook, heb toch nog geen geld om boeken te kopen... en als ik wel geld had, moet ook nog sparen voor mijn trip naar Hawaii die ik ooit wil gaan maken 
Een vraagje over de start van de dag, het water met citroen. Voeg je nu kokend water aan vers citroensap toe of lauwwarm water? Moet het boek nog goed inkijken dus misschien dat daar het antwoord op mijn vraag staat maar even googlen leverd me op dat het lauwwarm water moet zijn en ik doe nu steeds het sap van een halve citroen mengen met kokend water.....
-
hannabelgje
- 5-sterren

Heet water, dus niet kokend.
Vandaag weer de bloodbuilder bij me. Wordt mijn ontbijtje. Was mijn laatste avocado dus vanmiddag even nieuwe halen.
Vandaag weer de bloodbuilder bij me. Wordt mijn ontbijtje. Was mijn laatste avocado dus vanmiddag even nieuwe halen.
Check, thx! Geen kokend water meer dus.
Ga vandaag het boek denk ik printen
Kan het niet goed lezen op de Glo en vind het op papier wel handig. Dan print ik gelijk de andere documenten erbij en de gratis recepten die ik met regelmaat in mijn inbox nu krijg dan houd ik wat meer overzicht
Ga vandaag het boek denk ik printen
Kan het niet goed lezen op de Glo en vind het op papier wel handig. Dan print ik gelijk de andere documenten erbij en de gratis recepten die ik met regelmaat in mijn inbox nu krijg dan houd ik wat meer overzicht
-
hannabelgje
- 5-sterren

Das een duur grapje om dat boek te printen vrees ik 
Een boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopenhannabelgje schreef: Das een duur grapje om dat boek te printen vrees ik![]()
(of je moet gratis kunnen printen
Of je zet hem op een e-reader (moet je die wel weer hebben)
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Heet water en over een schijfje verse citroenEl_Kato schreef: Een vraagje over de start van de dag, het water met citroen. Voeg je nu kokend water aan vers citroensap toe of lauwwarm water? Moet het boek nog goed inkijken dus misschien dat daar het antwoord op mijn vraag staat maar even googlen leverd me op dat het lauwwarm water moet zijn en ik doe nu steeds het sap van een halve citroen mengen met kokend water.....
Hij doet het voor in het hot 'n spicey filmpje;
http://www.juicemaster.com/nl/recipes/juices/hot-n-spicy
-
hannabelgje
- 5-sterren

het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.Kaio schreef: Een boek uitprinten of bij een copycenter laten uitprinten is idd al snel duurder dan zelf kopen
(of je moet gratis kunnen printen)
Of je zet hem op een e-reader (moet je die wel weer hebben)
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb op mijn foon ook een adobe reader, daar kan ik hem redelijk goed mee openen, goed genoeg als ik een recept er bij wil pakken in ieder gevalhannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ja klopt , op mijn foon kan ik het wel goed lezen.
op de bamitronic e-reader hier wel te doen, moet wel even kantelen en grootte aanpassenhannabelgje schreef: het is een pdf en de reader kan die niet fatsoenlijk lezen helaas.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ah kantelen is een goede tip, us kijken of dat werkt.
On topic weer avocado's gescoord.
On topic weer avocado's gescoord.
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik probeer avocado's altijd op voorraad te hebben en bij de lidl in Duitsland te kopen, daar zijn ze 79 cent, maar vaak wel nog heel groen, dus ik koop ze een paar dagen voor ik ze nodig heb 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik dacht dat ik er nog had, maar dat was niet zo.