Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
super dat pak Olga!! Wat fijn dat je dat zo snel in elkaar kon flansen. Nu maar hopen dat Biscuit rustiger wordt doordat ze meer bij de puppen kan.
Praktische vraag, hoe doe je dat nu met de wonden Lizzy? Laat je die gewoon open als Bisc haar joggingpak aanheeft??
Praktische vraag, hoe doe je dat nu met de wonden Lizzy? Laat je die gewoon open als Bisc haar joggingpak aanheeft??
Lieve update,
Blij met anti-tiet-lurkpak.....wat een prachtig pak, ik denk dat Linga een soort van jaloers staat te lachen,
hahahahadikerookmaaréén....
de boefjes door mouwen op weg naar boobies......
Hoop dat Biscuit snel van de troep af is
en haar hormoonhuishouding op orde komt
want dit is natuurlijk drie keer niets, niet weten wat je met puppenkinderen aanmoet
niet weten dat je moet eten
gelukkig wel weten dat je bij mama in bed hoort te slapen
ik herken het hoor, Lana had grote wonden en die ging precies echt bij ons in bed
Honingzalf heeft ook bij haar als een tierelier gewerkt
je kon de huid als het ware aan zien groeien.
Ben blij voor jullie met elke vooruitgang.
Blij met anti-tiet-lurkpak.....wat een prachtig pak, ik denk dat Linga een soort van jaloers staat te lachen,
hahahahadikerookmaaréén....
de boefjes door mouwen op weg naar boobies......
Hoop dat Biscuit snel van de troep af is
en haar hormoonhuishouding op orde komt
want dit is natuurlijk drie keer niets, niet weten wat je met puppenkinderen aanmoet
niet weten dat je moet eten
gelukkig wel weten dat je bij mama in bed hoort te slapen
ik herken het hoor, Lana had grote wonden en die ging precies echt bij ons in bed
Honingzalf heeft ook bij haar als een tierelier gewerkt
je kon de huid als het ware aan zien groeien.
Ben blij voor jullie met elke vooruitgang.
-
renate1985
- 5-sterren

Wat een leuk pak!! Fijn dat biscuit dan zonder al te veel problemen bij haar kleintjes kan zijnLizzy schreef: Tante Olga's mama-pak arriveerde vandaag (heeft Olga met spoed voor Bisq in elkaar gezet). Past als gegoten Olga![]()
![]()
Zo kan Biscuit makkelijker bij de pups liggen zonder dat ze haar tieten belagen!
Ik ga nu misschien keihard vloeken, en misschien heeft iemand het al geopperd,..............................................maar misschien iets heel erg smerig verkeerds proberen te voeren aan Biscuit!!!!
Oh dat ziet er goed uit, ik hoop dat de kleintjes nu regelmatig bij mama kunnen zijn, en fijn te horen dat het allemaal wat in rustiger vaarwater is gekomen.
De duimen blijven hier draaien en hoop voor jullie dat je direct nog heerlijk kan genieten van het kleine spul en natuurlijk van Biscuit.
De duimen blijven hier draaien en hoop voor jullie dat je direct nog heerlijk kan genieten van het kleine spul en natuurlijk van Biscuit.
Mooi gedaan Olga!
Wat ik me afvraag: Als de melkproductie bij Biscuit stopt en de pups blijven haar plagen, komt de melkproductie dan niet weer op gang of is 't door die galastop ook helemaal over?
............omdat ik, toen mijn jongste 6 maanden was en nog 2 Xper dag borstvoeding had, heb ik zware griep gehad met 't begin van een longontsteking als gevolg. Door 't ab moest ik stoppen met voeden, ramp natuurlijk want die kleine wilde steeds weer gaan drinken zodra ze bij mij was. Na 16 dagen heb ik door haar geween en gezoek toe gegeven en.......ze heeft nog 4 maanden borstvoeding gehad.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Er zit een lap badstof binnen in het pak, waar het buikdeel zit. Die zit vast met drukknopen en kan er dus uit om gewassen te worden. Het biedt ook wat meer bescherming tegen puppennagels dan de dunne stof van het pak. Het pak is dun omdat Biscuit anders gekookt wordt.Dian schreef: super dat pak Olga!! Wat fijn dat je dat zo snel in elkaar kon flansen. Nu maar hopen dat Biscuit rustiger wordt doordat ze meer bij de puppen kan.
-
inge58
- 5-sterren

Lizzy,ik vind dat Tante Olga minstens voor jou en Leo ook zo'n pak moet maken.
Dan voelt Biscuit zich minder belachelijk,en weten de pups dat jullie allemaal bij elkaar horen.
Dan voelt Biscuit zich minder belachelijk,en weten de pups dat jullie allemaal bij elkaar horen.
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Wauw daar is goed over nagedacht. Niks geen confectie gewoon een pak op maat. 8)Mevroi Kruim schreef: Er zit een lap badstof binnen in het pak, waar het buikdeel zit. Die zit vast met drukknopen en kan er dus uit om gewassen te worden. Het biedt ook wat meer bescherming tegen puppennagels dan de dunne stof van het pak. Het pak is dun omdat Biscuit anders gekookt wordt.
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Nou, het toeval wil dat ik net een patroon van een hansop binnen heb, en stof in bestellinginge58 schreef: Lizzy,ik vind dat Tante Olga minstens voor jou en Leo ook zo'n pak moet maken.
-
fransbulletje
Wat een mooi pak voor Biscuit. Nu maar hopen dat ze snel weer wat rust vindt en de wonden mooi genezen.
Succes met de verzorging van de pups en mama Biscuit.
Succes met de verzorging van de pups en mama Biscuit.
Wat een prachtige oplossing, dat pak wat Olga voor Biscuit heeft gemaakt 
Wat moet het vreselijk zijn, om je hond zo te zien worstelen met haar moedergevoelens. Hopelijk gaat het snel wat beter
Wat moet het vreselijk zijn, om je hond zo te zien worstelen met haar moedergevoelens. Hopelijk gaat het snel wat beter
-
inge58
- 5-sterren

Misschien kun je dan voor Leo licht blauwe boordjes maken.Dat zal hem schattig staan ,denk ik!
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Ja, àls je het doet, dan kun je het net zo goed goed doen*Dorothea* schreef: Wauw daar is goed over nagedacht. Niks geen confectie gewoon een pak op maat. 8)
Toen ik een meisje was, ergens in de prehistorie, toen hadden we geen Libresse en andere hightech handige verbandjes. Je moeder maakte een serie badstof lapjes die je met drukkers in speciale onderbroeken kon vastmaken. En die werden gespoeld, gewassen en hergebruikt. Zo kwam ik op het idee.
wow, daar heb je echt goed over na gedachtMevroi Kruim schreef: Er zit een lap badstof binnen in het pak, waar het buikdeel zit. Die zit vast met drukknopen en kan er dus uit om gewassen te worden. Het biedt ook wat meer bescherming tegen puppennagels dan de dunne stof van het pak. Het pak is dun omdat Biscuit anders gekookt wordt.