Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Die gaan na dit weekend zelf eten hoor, let maar op!
Dat denk ik ook, een lekker kvv spoepje slobberen ze toch zo naar binnen?
Misschien wil Biscuit dat ook wel eten? Samen eten met de puppen geeft haar misschien ook een beter gevoel?
Weet niks van pupskies en mama's , het is maar een idee vanuit mijn gevoel.
Rood staat Biscje echt geweldig!
Mooi pak en erg knap en snel gemaakt! Petje af Olga.
Misschien heb je nog wat stof voor een mini jurkje voor de pup van Door?
Misschien wil Biscuit dat ook wel eten? Samen eten met de puppen geeft haar misschien ook een beter gevoel?
Weet niks van pupskies en mama's , het is maar een idee vanuit mijn gevoel.
Rood staat Biscje echt geweldig!
Mooi pak en erg knap en snel gemaakt! Petje af Olga.
Misschien heb je nog wat stof voor een mini jurkje voor de pup van Door?
Wow wat een mooi pak! Nu nog een S van supermamma op de voorkant 
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
Lizzy schreef:
Nou, dat zou op zich heel lekker zijn Lia want dat flessen gaat er serieus inhakken. De hele dag en nacht staat in het teken van flessen.
De honing uit een pot zal vast even goed zijn hoor, maar het wordt wel een kleverige bedoeling en ik mag de wonden niet afdekken....![]()
Het einde van een dramatische tijd is nu echt in zicht (Biscuit even buiten beschouwing gelaten) de pups kunnen nagenoeg zelf hun kostje opscharrelen. Duw alle neusjes heel even in de pupmelk, de bende leert gelijk de melk op te likken. Doe het nu, en de volgende keer weten ze het al. De pup met het gebroken pootje is 8 weken bij mij geweest met een grote smetplek. Als ik niet had opgetreden, had hij zijn teentje verloren.
- *Lia*
- 5-sterren

- Contacteer:
*Lia* schreef:
De honing op zijn pootje heeft echt wonderen verricht.
Wat een super mooi mama pak heeft Olga gemaakt voor Biscuit

maar wat wil je daar nu mee zeggen ? dat Lizzy gewone honing erin moet doen ? ze doet toch al 3 keer per dag honingzalf erin dat moet toch genoeg zijn lijkt me en dat is het ook want de wonden hele goed !*Lia* schreef:
Honing helpt heel goed bij de genezing van wonden, maar in 't geval van Biscuit zou ik toch doorgaan zoals ze bezig zijn. Ze zien nu 't verloop van 't genezingsproces (en 't gaat zo te horen heel vlot) dus aan de behandeling gaan sleutelen kan haperingen verdoezelen.henneke schreef: maar wat wil je daar nu mee zeggen ? dat Lizzy gewone honing erin moet doen ? ze doet toch al 3 keer per dag honingzalf erin dat moet toch genoeg zijn lijkt me en dat is het ook want de wonden hele goed !
ik snap dat honing goed werkt bij de genezing ( honingzalf ook dus gezien de resultaten )inni schreef: Honing helpt heel goed bij de genezing van wonden, maar in 't geval van Biscuit zou ik toch doorgaan zoals ze bezig zijn. Ze zien nu 't verloop van 't genezingsproces (en 't gaat zo te horen heel vlot) dus aan de behandeling gaan sleutelen kan haperingen verdoezelen.
Wat een schattige pyjama! De roze boorden maken het helemaal af!
Ik denk dat dat al lang gedaan is en ook dat de pups al van vingers hebben kunnen likken.*Lia* schreef: Duw alle neusjes heel even in de pupmelk, de bende leert gelijk de melk op te likken. Doe het nu, en de volgende keer weten ze het.
Ze zijn nog erg jong en Lizzy weet heus wel wat ze doet.
Zelf leren eten heeft tijd nodig, het is niet voor niets dat ze normaal gesproken nog bij de moeder zouden drinken.
Het heeft gewoon allemaal tijd nodig en in de tussentijd kan ik me goed voorstellen dat Lizzy zich gesloopt voelt.
De rest van het team gaat immers naar huis of Leo naar het werk en Liz zit 24/7 middenin de hongerige pups, piepende en lekkende Bisq.
De ene voeding is nog niet klaar of de volgende moet zowat alweer klaargemaakt....
Hoe gaat het nu met de eetlust van Biscuit?
Ik hoop dat ze met alle gegeven tips al iets meer binnen heeft gekregen .
Hier deed zelfgemaakte kippebouiilon goed werk.
beetje warme bouiilon over KVV heen gieten en dan maar wat slobberen.
Sterkte weer met alles !!!!
Ik hoop dat ze met alle gegeven tips al iets meer binnen heeft gekregen .
Hier deed zelfgemaakte kippebouiilon goed werk.
beetje warme bouiilon over KVV heen gieten en dan maar wat slobberen.
Sterkte weer met alles !!!!
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Het hele verhaal gelezen.. diep respect voor alle betrokkenen!
Suzanne
Suzanne
-
Mevroi Kruim
- 5-sterren

Dat was de enige boordstof waarvan ik nog genoeg in huis had, het moest ff snel af tenslotte. De kraag is trouwens rood. Maar het model zo bevalt wel, dit is een goed patroon. De buikflap moest ik alleen verzinnen, die loopt normaliter niet door tot onder de staart. Hij is een tikje te wijd maar het gaat wel zo te zien.koekje schreef: Wat een schattige pyjama! De roze boorden maken het helemaal af!