Verzamelgroep: Noord-Brabant
Moderator: Charlie Angel
-
Kim en Casper
- 4-sterren

Re: Verzamelgroep: Noord-Brabant
Is er interesse voor producten van slagerij west in omg Breda Tilburg?
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Ligt eraan wanneer .Tilburg is nog wel haalbaar voor ons ,maar veel verder ophalen wordt me te ver.
Alleen als de prijs goed is.....( hoe vind ik die??? ben hier nog niet zo langKim en Casper schreef: Is er interesse voor producten van slagerij west in omg Breda Tilburg?
En als er opgehaald kan worden in Breda vind ik het wel te doen.
Gr. Monique
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
In de basis ja, maar niet eerder dan april (of weer nog later) want ik zit even met volle vriezers ;-)Kim en Casper schreef: Is er interesse voor producten van slagerij west in omg Breda Tilburg?
Suzanne
-
Kim en Casper
- 4-sterren

Oké ik zit nu ook nog met volle vriezers maar dan plan ik een keer een ritje Rotterdam. Of ze moeten komen bezorgen. Zal over een paar weken zijn. Ik zal een week of twee van t voren even peilen. Ik woon in Dongen dus dat zou dan het afhaalpunt zijn of we koeten een centraal punt pakken.
-
Suzanne
- 5-sterren

- Contacteer:
Prima .. Dongen is voor mij perfect.Kim en Casper schreef: Oké ik zit nu ook nog met volle vriezers maar dan plan ik een keer een ritje Rotterdam. Of ze moeten komen bezorgen. Zal over een paar weken zijn. Ik zal een week of twee van t voren even peilen. Ik woon in Dongen dus dat zou dan het afhaalpunt zijn of we koeten een centraal punt pakken.
Tip; maak er tzt een apart topic over. En ja, ze komen bezorgen ;-) Als het kan, plan het dan een week of 3 van tevoren in; dat maakt dat iedereen nog kan in plannen in de eigen agenda EN in de eigen vriezer. Ik hou het zelf vanaf nu in de gaten ;-)
Suzanne
Als er nog iemand iets van dit topic wil http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 085.0.html
Ik ga halen en heb nog plaats in de auto.
Ik heb interesse. Ga even kijken of ik nog iets kan regelen.Doranto schreef: Als er nog iemand iets van dit topic wil http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 085.0.html
Groetjes, MJ
Teske -> Tilburg
-
Kim en Casper
- 4-sterren

Ook ik heb dit forum ontdekt en zal mezelf even voorstellen.
Ik ben Kim en woon in Hoogerheide. Ik heb een Cavalier King Charles Spaniel teef van 11 maanden.
Ik ben Kim en woon in Hoogerheide. Ik heb een Cavalier King Charles Spaniel teef van 11 maanden.
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Hoi Kim,
Fijn dat je dit forum gevonden hebt en leuk dat er weer een cavje bij komt op barfplaats
Van waar ben je?
Fijn dat je dit forum gevonden hebt en leuk dat er weer een cavje bij komt op barfplaats
Van waar ben je?
Hoogerheide Ester 
- Sweet Dutchess
- 5-sterren

- Contacteer:
Helemaal overheen gelezenC@rine schreef: Hoogerheide Ester![]()
Ik werd verblind door het cavje denk ik
Weet iemand toevallig waar ik in de buurt (Deurne, Helmond, Eindhoven) aan konijnenkopjes kan komen? Gewoon een kilo of 3 of zo.....