Flieft!!
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Update op pag. 202
Ik ook,genieten gewoonkeetje schreef:![]()
![]()
Flieft!!
De pups lezen het NRC en hebben familie van Shrek - het leven is goed 8)
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Ik wilde bij die kleine van mij eigenlijk starten met de Tina, maar ze lezen al het NRC. 
Lizzy, je hebt de warmtelamp denk ik een standje te hoog staan............ 1 is er al helemaal geroosterd

hij heeft wel mooie vlekken, bruin met een zwarte rand

hij heeft wel mooie vlekken, bruin met een zwarte rand
ja joh, die gaat er straks met je geld vandoor, beleggen bij Alex*Dorothea* schreef: Ik wilde bij die kleine van mij eigenlijk starten met de Tina, maar ze lezen al het NRC.![]()
Vraag is natuurlijk of de pupkopers wel doorgaan met de opvoeding van de fokker, naast Barf dus ook minstens het NRC....*Dorothea* schreef: Ik wilde bij die kleine van mij eigenlijk starten met de Tina, maar ze lezen al het NRC.![]()
ik ben eigenlijk stiekem wel benieuwd hoe het mamapak van Olga bevalt?? Gaat het nu beter met Biscuit en de pups samen??
Wat zijn ze al groot geworden 
Maar hoe gaat het nu met Bisquitje ?
Maar hoe gaat het nu met Bisquitje ?
Helemaal flieft op Kalf.
@Door en henneke: als jullie je pups op bootcamp sturen maakt Leo er "enge"erf-honden van, oftwel eersteklas bankhangers.
@Door en henneke: als jullie je pups op bootcamp sturen maakt Leo er "enge"erf-honden van, oftwel eersteklas bankhangers.
gelukkig heb ik al zo'n enge erf hond thuis dus dat ga ik wel overlevenEls en Max schreef: Helemaal flieft op Kalf.![]()
![]()
@Door en henneke: als jullie je pups op bootcamp sturen maakt Leo er "enge"erf-honden van, oftwel eersteklas bankhangers.![]()
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ik ga even surfen naar www.puppiekieskompas.nl
Bestaat niet, of googlechrome kan het niet vinden.*Dorothea* schreef: ik ga even surfen naar http://www.puppiekieskompas.nl
zinloze exercitie....*Dorothea* schreef: ik ga even surfen naar http://www.puppiekieskompas.nl
Nieuwe levensweek voor de pups, wat vliegt de tijd. En deze week gaan ze in één rechte lijn bergop net als hun mama. Veel plezier samen.