is primaHitam schreef: Ja, ik vind het ook gedoe worden. Zal ik om 12.00 bij jou zijn? Dan zijn we om 14.00 wel klaar.
Tannetje komt naar Beltrum (Achterhoek) om te titeren NU MET TIJDSCHEMA
Moderator: Lizzy
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Tannetje komt naar Beltrum (Achterhoek) om te titeren
Wat fijn dat er rekening met ons gehouden kan worden,ik vind het ook vervelend dat het niet anders kan.
We doen ons uiterste best om er op tijd te zijn!
Is dat ook geschikt voor een 1 jarige hond die alleen puppy entingen gehad heeft? De dierenarts en viroloog zegt dat een booster na 1 jaar nodig is...??
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Misschien moet je dit even met Tannetje overleggen. Zelf zou ik zeggen JAeef schreef: Is dat ook geschikt voor een 1 jarige hond die alleen puppy entingen gehad heeft? De dierenarts en viroloog zegt dat een booster na 1 jaar nodig is...??
Ja Tannetje heeft mijn hond op twee jarige leeftijd getiterd nadat zij alleen haar pup entingen had gehad, en ze was nog volledig beschermd.eef schreef: Is dat ook geschikt voor een 1 jarige hond die alleen puppy entingen gehad heeft? De dierenarts en viroloog zegt dat een booster na 1 jaar nodig is...??
Het heeft dus zeker zin te laten titeren.
Wat ik wel lastig vindt, de viroloog/immunoloog die ik sprak zei me dat het bepalen van antilichaamtiters alleen kan voor die infecties waarvan is aangetoond dat er een correlatie is tussen antilichaamtiter en bescherming.
Dat is dus niet altijd zo en ik kon helaas niet doorvragen.
De dierenartsen hier zeggen me dat de testen onbetrouwbaar zijn maar die neem ik met een korreltje zout. De viroloog echter ....
Dus de vraag zijn voor alle hondenziektes geschikte testen op dit moment, die betrouwbaar zijn en waarvan duidelijk is aangetoond dat er een correlatie is?
De dierenartsen hier zeggen me dat de testen onbetrouwbaar zijn maar die neem ik met een korreltje zout. De viroloog echter ....
Dus de vraag zijn voor alle hondenziektes geschikte testen op dit moment, die betrouwbaar zijn en waarvan duidelijk is aangetoond dat er een correlatie is?
Laatst gewijzigd door eef op vr 15 feb 2013, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
misschien dat je even een nieuw topic moet openen, anders word dit topic heel onoverzichtelijk, of met Tannetje overleggen via pbeef schreef: Wat ik wel lastig vindt, de viroloog/immunoloog die ik sprak zei me dat het bepalen van antilichaamtiters alleen kan voor die infecties waarvan is aangetoond dat er een correlatie is tussen antilichaamtiter en bescherming.
Dit topic is alleen om aan te geven of je naar Beltrum wilt komen om je hond te laten titeren
Voor hondenziekte, parvo, Hcc en kattenziekte is er een correlatie tussen de hoeveelheid antilichamen en de bescherming. Bij niesziekte minder.eef schreef: Wat ik wel lastig vindt, de viroloog/immunoloog die ik sprak zei me dat het bepalen van antilichaamtiters alleen kan voor die infecties waarvan is aangetoond dat er een correlatie is tussen antilichaamtiter en bescherming.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Tannetje komt naar Beltrum (Achterhoek) om te titeren NU MET TIJDSCHEMA
Tijdschema:
12.00 uur: Sam28 2 honden
12.20 uur: Hitam 2 honden
12.40 uur: Monique 1 hond (1 hond titer, 4 honden Weil)
12.50 uur: Plant 1 hond
13.00 uur: Vitess 1 hond
13.10 uur: Joze 1 hond titer
13.20 uur: pup Lichtenvoorde
13.30 uur Knuffel 5 honden
Ik heb het allemaal een beetje ruim aangehouden. Is dit akkoord voor iedereen?
Graag wil ik jullie erop attenderen dat we een melkveebedrijf hebben en er geen honden los op het terrein mogen. Als er honden uitgelaten moeten worden, dan graag in de bermen van de Schuurmansweg en graag ALLES opruimen.
12.00 uur: Sam28 2 honden
12.20 uur: Hitam 2 honden
12.40 uur: Monique 1 hond (1 hond titer, 4 honden Weil)
12.50 uur: Plant 1 hond
13.00 uur: Vitess 1 hond
13.10 uur: Joze 1 hond titer
13.20 uur: pup Lichtenvoorde
13.30 uur Knuffel 5 honden
Ik heb het allemaal een beetje ruim aangehouden. Is dit akkoord voor iedereen?
Graag wil ik jullie erop attenderen dat we een melkveebedrijf hebben en er geen honden los op het terrein mogen. Als er honden uitgelaten moeten worden, dan graag in de bermen van de Schuurmansweg en graag ALLES opruimen.
Laatst gewijzigd door *Monique op di 05 mar 2013, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
Van Vitess en Knuffel heb ik nog geen bevestiging gehad. Denken jullie aan a.s vrijdag???????????
Laatst gewijzigd door *Monique op ma 04 mar 2013, 14:14, 1 keer totaal gewijzigd.
ja! Het ging bijna mis maar ondertussen staat het opgeschreven 8)
Ineens dacht ik; wanneer was het nu??
Vervolgens ging het weer bijna mis want loop met dikke kaak ontsteking en moet naar kaakchirurg vrijdag maar kon het regelen dat ik pas om 15.10 aan de beurt ben. Dus wel snel weer weg na de afspraak!
Verder heb ik een heeuul gestructureerd leven hoor..
Ineens dacht ik; wanneer was het nu??
Vervolgens ging het weer bijna mis want loop met dikke kaak ontsteking en moet naar kaakchirurg vrijdag maar kon het regelen dat ik pas om 15.10 aan de beurt ben. Dus wel snel weer weg na de afspraak!
Verder heb ik een heeuul gestructureerd leven hoor..
Monique, die afspraak was voor iemand anders. Ik heb haar doorgegeven kontakt met Tannetje op te nemen om zich aan te melden. Ik ga even navragen of ze dat heeft gedaan.
- *Monique
- 5-sterren

- Contacteer:
dat had ik ook begrepen maar ik hoorde niets meer. Ik hoop dus wel dat het doorgaat anders moeten we het schema weer omgooienvitess schreef: Monique, die afspraak was voor iemand anders. Ik heb haar doorgegeven kontakt met Tannetje op te nemen om zich aan te melden. Ik ga even navragen of ze dat heeft gedaan.