Ik heb het in Geulle gehaald, de vermiculiet dan , niet de mix, die hadden ze toen niet op voorraad.Nadia schreef: Cool. Had je voor mij nog eens opnieuw het adres voor de vulling. Wil die deze week gaan halen.
Voor de mensen met een moestuin.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
hannabelgje
- 5-sterren

Re: Voor de mensen met een moestuin.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ow en ik had gisteren mijn zaadjes binnen van hobbyzaden.nl. Made my day 
Die van zaden en zo zijn gisteren verstuurd, die zullen dan morgen of donderdag binnen komen denk ik.
Die van zaden en zo zijn gisteren verstuurd, die zullen dan morgen of donderdag binnen komen denk ik.
Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
Oe, ik zie ook iets van kiwi en druivenJantina schreef: Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
Bedankt voor de tip!
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Die hebben we al staan van de vorige jaren. Lekker snoepen als we er bezig zijn zodat er niets meer te plukken valt als het tiojd oogsten is lol.Jantina schreef: Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
-
judith1967
- 5-sterren

Dank voor de tip,ga donderdag even langs de Karwei!!Jantina schreef: Niet helemaal 'moestuin' misschien maar bij Karwei zijn de fruitstruiken als braam, bosbes, framboos enz er weer. Voor 3 of 4 euro/ stuk. Ga er wel een paar aanplanten dit jaar!
-
Stephanie777
- 3-sterren

Ik heb het ook in Geulle gehaald: Pastoor Smeetsstraat 35. Wel even vantevoren een afspraak maken, de verkoper (Patrick Hafkamp) woont daar niet zelf geloof ik. Mail: ptitforestier@ziggo.nlNadia schreef: Cool. Had je voor mij nog eens opnieuw het adres voor de vulling. Wil die deze week gaan halen.
Ik heb daar ook alleen de vermiculiet gehaald (22 euro voor 100 liter), niet de complete mix! Vond ik een beetje te duur. Turfmolm is erg goedkoop, krijg je in elke bouwmarkt of bij Cranenbroek. En de compost dus gratis
Hannah, hoe zijn de zaden van Zaden & Zo? Had gisteren een mail dat ze verzonden zijn, ben benieuwd! Helaas is mijn koude bak nog steeds niet binnen bij de Boerenbond, grrr.
Op de vensterbank komt de andijvie op en ook de peultjes. Courgette, tomaat en prei houden zich nog diep verscholen. Het stukje grond in onze tuin is bewerkt en ligt er helemaal egaal bij, dus als het weer nou een keer stabiel gaat blijven gaat er ook hier eea de volle grond in. Het volkstuintje moeten we nog helemaal aan beginnen.
Op de vensterbank komt de andijvie op en ook de peultjes. Courgette, tomaat en prei houden zich nog diep verscholen. Het stukje grond in onze tuin is bewerkt en ligt er helemaal egaal bij, dus als het weer nou een keer stabiel gaat blijven gaat er ook hier eea de volle grond in. Het volkstuintje moeten we nog helemaal aan beginnen.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik heb ze nog niet binnen, ik verwacht ze vandaag of morgen in de brievenbus. Ik ben heel benieuwd.Jantina schreef: Hannah, hoe zijn de zaden van Zaden & Zo? Had gisteren een mail dat ze verzonden zijn, ben benieuwd! Helaas is mijn koude bak nog steeds niet binnen bij de Boerenbond, grrr.
- spreeuwtje
- 5-sterren

Hier staan sano's pompoenen al hoog. Ook de courgette is opgekomen.
Ik heb alleen nog helemaal niks buiten gemaakt. Weer een hoop tegenslag hier. Ik heb er gewoon de energie niet voor.
Ik baal daar zo van!
Ik heb alleen nog helemaal niks buiten gemaakt. Weer een hoop tegenslag hier. Ik heb er gewoon de energie niet voor.
Ik baal daar zo van!
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het is nog zo ontzettend vroeg, dat gaat echt wel goedkomen hoor. 
Pompoen en courgette kan je ook nog vanuit je zaaibakje in een grotere pot zetten binnen en flink uit laten groeien. Echt nog geen noodzaak om die snel naar buiten te doen hoor!spreeuwtje schreef: Hier staan sano's pompoenen al hoog. Ook de courgette is opgekomen.
Ik baal daar zo van!
Van alle zaadjes heb ik nu 3 mini kopjes Ruccola.. Ben benieuwd hoe snel er meer volgt..
-
hannabelgje
- 5-sterren

Wanneer heb je de rucola gezaaid? Staat ie binnen of buiten?
Mijn tuin zelf is nu bijna helemaal aan kant
Ga straks denk ik boontjes zaaien voor binnen, kijken of dat wat wordt. Heb nog zo een langwerpige plantenbak. Alleen nog even bedenken wat ik er dan onder ga doen tegen het lekken ???
Ga straks denk ik boontjes zaaien voor binnen, kijken of dat wat wordt. Heb nog zo een langwerpige plantenbak. Alleen nog even bedenken wat ik er dan onder ga doen tegen het lekken ???