Voorstellen
Moderator: eelke
Re: Voorstellen
[quote="M@rina"]
Er zijn inderdaad een paar dure kvv's op de markt gebracht maar er is voor iedere portemonnee een kvv.
Ik geef zelf bijv darf eko, 15 kilo voor 16.20 euro of versvoer, een eigen merk van versvoer .nl daar betaal je ongeveer hetzelfde voor. Beide zijn complete mixen. In darf zit kip, rund lam en geit in de versvoer zit eend rund paard en konijn. Darf eko is ook nog eens biologisch. Combineer je dit bijv. met smuldier wat nog 1,50 per kilo is dan kom je op een hele aardige gemiddelde kiloprijs.
[/quote]
Net even gezocht op darf eko maar daar zie ik die prijs 16 t/m 18 euro per 5 kg en niet per 15 kg.
Typefout of zoek ik verkeerd?
Er zijn inderdaad een paar dure kvv's op de markt gebracht maar er is voor iedere portemonnee een kvv.
Ik geef zelf bijv darf eko, 15 kilo voor 16.20 euro of versvoer, een eigen merk van versvoer .nl daar betaal je ongeveer hetzelfde voor. Beide zijn complete mixen. In darf zit kip, rund lam en geit in de versvoer zit eend rund paard en konijn. Darf eko is ook nog eens biologisch. Combineer je dit bijv. met smuldier wat nog 1,50 per kilo is dan kom je op een hele aardige gemiddelde kiloprijs.
[/quote]
Net even gezocht op darf eko maar daar zie ik die prijs 16 t/m 18 euro per 5 kg en niet per 15 kg.
Typefout of zoek ik verkeerd?
Dat was denk typfout.
Zelf voer ik aan 1 van mijn honden Tammenga en dat gaat erg goed en niet zo duur.
Zelf voer ik aan 1 van mijn honden Tammenga en dat gaat erg goed en niet zo duur.
Ok, zoeken we dat ook even op :-)
Dat is inderdaad te betalen bij Tammenga, met 5 honden gaat er per dag genoeg door. Moet wel leuk en betaalbaar blijven.
Maar ook hier weer 70-15-15 qua verhouding, zelfde als bij barfpower, en daar krijg ik het nog goedkoper.
Maar dit is eeen prima (te betalen) alternatief.
Hartelijk dank.
Maar ook hier weer 70-15-15 qua verhouding, zelfde als bij barfpower, en daar krijg ik het nog goedkoper.
Maar dit is eeen prima (te betalen) alternatief.
Hartelijk dank.
Sorry ja dat was een typefout moet natuurlijk 5 kilo voor 16,20 zijn, zou wel extreem goedkoop zijn...
Bij barfpower zie ik prijzen van 2,00 euro voor de kip tot dik 4 euro voor de konijnversie. Darf komt op 3,25 per kilo je hoeft dan geen verschillende soorten te voeren.
Bij barfpower zie ik prijzen van 2,00 euro voor de kip tot dik 4 euro voor de konijnversie. Darf komt op 3,25 per kilo je hoeft dan geen verschillende soorten te voeren.
moet je bij barfpower eens gaan vragen naar de exacte samenstelling !!!!!
Welkom hier 
Goh, is dat niet diezelfde barfpower waar een aantal leden van barfplaats niet zo leuke ervaring mee hadden?
Goh, is dat niet diezelfde barfpower waar een aantal leden van barfplaats niet zo leuke ervaring mee hadden?
-
Shifare
- 3-sterren

Denk het. Na die verhalen die ik hier gelezen heb zou ik geen barfpower voeren.
Mijn katten krijgen Tinlo. Darf eko en Bibi.
Als je lekker merken en diersoorten mixt hoeft het niet duur te zijn. Je hoeft ze niet altijd lam,paard of konijn te geven :-).
Mijn katten krijgen Tinlo. Darf eko en Bibi.
Als je lekker merken en diersoorten mixt hoeft het niet duur te zijn. Je hoeft ze niet altijd lam,paard of konijn te geven :-).
Topic is al een jaar oud mensen... 
-
Shifare
- 3-sterren

Ik.kijk nooit naar datums xD. Stom!
-
Shifare
- 3-sterren

[quote="M@rina"]
[/quote][quote="Shifare"]
[/quote]
Ik kijk ook niet naar de datum als ik zie dat een topic bovenaan in de lijst staat met de marker "new"
[/quote][quote="Shifare"]
[/quote]
Ik kijk ook niet naar de datum als ik zie dat een topic bovenaan in de lijst staat met de marker "new"
Laatst gewijzigd door fem. op wo 27 mar 2013, 23:33, 1 keer totaal gewijzigd.
[quote="fem."]
gegroet, ik ben niet nieuw meer op de forum, maar voel bij elke deelname aan een gesprek als nieuw
. Mag ik vragen of wat barfpower is? Is dat een merk KVV of een verkooppunt/leverancier?
[/quote]
niet aan beginnen .......
voer de naam maar ff in bij zoeken ...... veel negative reacties
[/quote]
niet aan beginnen .......
voer de naam maar ff in bij zoeken ...... veel negative reacties
Inmiddels ook al ,Tamminga, kiezebrink , lotgering enz aan het voeren.
Ik haal m'n voeding nu bij 1 adres en dat bevalt me prima.
Ik haal m'n voeding nu bij 1 adres en dat bevalt me prima.