Dabedoelik*Dorothea* schreef: zit ik eindelijk ergens met een snelle netwerkverbinding, ligt de hele bende te slapen.![]()
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- Angelique
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
ze houden gewoon geen rekening met de werkende medemenschAngelique schreef: Dabedoelik![]()
Gelukkig is die ene die op zn rug slaapt met zn pootjes omhoog heel schattig 
Dat Bicuit haar blik anders is geloof ik direct.
Ik vond vooral Joy haar uitdrukking ook heel anders na haar pupjes, ineens veel "wijzer".
Met als gevolg dat ik gekker op haar werd dan ooit tevoren <3
Dat Bicuit haar blik anders is geloof ik direct.
Ik vond vooral Joy haar uitdrukking ook heel anders na haar pupjes, ineens veel "wijzer".
Met als gevolg dat ik gekker op haar werd dan ooit tevoren <3
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
die twee in het hoekje 
dat sparen ze op voor binnenkort*Dorothea* schreef: ze houden gewoon geen rekening met de werkende medemensch![]()
Biscuit ligt al de hele ochtend te moederen in de werpkist en nu zelfs zonder Olga's-geweldige-pyjama aan! Ze geeft de puppen geen gelegenheid meer om melk te drinken. Ik heb de cam even aangezet, kunnen jullie Bisq zien. Voor hen die al wakker zijn dan he 
-
karin2
- 5-sterren

JEEJJJJJ kan ik nog snel ff kijken voor ik ga werken 
Yes, nou kan ik ook nog even snel spieken voor dat ik ga werken

Wat zijn het toch heerlijke pups, wat een hummeltjes

Wat zijn het toch heerlijke pups, wat een hummeltjes
Jammer hoor, ik zie alleen in de twee uiterste hoeken een paar bolletjes met spikkels, geen kopje te zien verder, ze zijn weer in ruste.
maar ik heb vorige keer toen ik keek volgens mij Biscuit gezien en ik dacht te zien dat haar wonden mooi lichtroze waren, dat zag er goed uit.
maar ik heb vorige keer toen ik keek volgens mij Biscuit gezien en ik dacht te zien dat haar wonden mooi lichtroze waren, dat zag er goed uit.
Ah een heel braaf plasje op de krant. Wat waggelen ze nu ontzettend schattig 
Oh Lizzy dat is super fijn dat Bisc nu zelf regelt dat er niet meer gedronken kan worden!
Ja ja zo wordt het genieten alleen maar mooier he.
Jammer dat ik heb niet gezien he, ik zie nu alleen slapende puppies die af en toe lekker omrollen!
Ja ja zo wordt het genieten alleen maar mooier he.
Jammer dat ik heb niet gezien he, ik zie nu alleen slapende puppies die af en toe lekker omrollen!
-
inge58
- 5-sterren

Sodeju...ze slapen steeds! Ik ga morgen ochtend mijn wekker zetten,dan zie ik ze misschien een keer bewegen! 
Is zes uur vroeg genoeg?
Is zes uur vroeg genoeg?
Oh wat leuk, ik zie Biscuit zonder pyjama lekker bij de pups kijken, wassen 
Ik dacht nog even dat het ook Linga zou kunnen zien (hoe zie je het verschil snel?), maar ik zag haar buik en wist dat het Biscuit was.
Vreemd gezicht hoe ze er vooraan normaal uitziet als een moederhond en van achteren superstrak alsof ze naar een liposuctie adresje van Marijke van Helwegen is geweest
Zo van de zijkant gezien ziet het er goed uit en die buik normaliseert vast weer mooi mettertijd. Bij onze poes met mastitis, die echt kraters in haar buik had, zag je er later niets meer van.
Wat heerlijk om deze beelden te zien en ze eten zelf YES 8)
Met die kittens die niet door hun zieke moeder konden worden verzorgd was ik ook zó blij toen ze zelf konden eten.
Het haalt zóveel onrust en stress weg uit huis.
Nou leren kittens makkelijk om het op de kattenbak te doen, dat is met pups weer anders....
Ik dacht nog even dat het ook Linga zou kunnen zien (hoe zie je het verschil snel?), maar ik zag haar buik en wist dat het Biscuit was.
Vreemd gezicht hoe ze er vooraan normaal uitziet als een moederhond en van achteren superstrak alsof ze naar een liposuctie adresje van Marijke van Helwegen is geweest
Zo van de zijkant gezien ziet het er goed uit en die buik normaliseert vast weer mooi mettertijd. Bij onze poes met mastitis, die echt kraters in haar buik had, zag je er later niets meer van.
Wat heerlijk om deze beelden te zien en ze eten zelf YES 8)
Met die kittens die niet door hun zieke moeder konden worden verzorgd was ik ook zó blij toen ze zelf konden eten.
Het haalt zóveel onrust en stress weg uit huis.
Nou leren kittens makkelijk om het op de kattenbak te doen, dat is met pups weer anders....
- EllenL
- 5-sterren

- Contacteer: