Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

Hier kun je artikelen/informatie over medische zaken posten en vinden, dat als naslagwerk kan dienen voor de forumleden. Dit is GEEN vragen of discussie-categorie.

Moderator: Charlie Angel

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!

*Dorothea*
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door *Dorothea* »

MarijeEnBoomer schreef: De woonkamer is niet groot hoor . Er is gewoon geen woonkamer meer :biggrin2:
het is een walkinbench geworden :biggrin2:
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: het is een walkinbench geworden :biggrin2:
Grootte is relatief hoor :biggrin2:!
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Zojuist een puppyruimte-verbouwing achter de rug. Ik kwam vanmorgen beneden, was er in de woonkamer behoorlijk naast de kranten gezeken. En de charme van een oud huis (schuine vloeren), de pis liep zo onder de werpkist door, zo richting m'n antieke kastje :biggrin2:

Dus geprobeerd aan het werk te gaan met puppy's. Dat gaat niet, die kruipen langs je broekspijp omhoog. Puppy's in de bench gedaan. Vinden ze niet leuk. Even jammer dan (en ik heb ze er pas uit gehaald toen ze stil waren - om ze stil te krijgen heb ik allemaal rare geluidjes staan maken, dat vonden ze buitengewoon boeiend, stil --> deurtje open. Dat even voor de puppykopers die bui al zien hangen met bench training :biggrin2:). Werpkist eruit gegooid, bed aan de andere kant gemaakt (bij de bench) en pis-hoek waar de werpkist stond. Kan ik mooi kranten stoppen daar waar de zeik anders m'n antieke ladekastje inloopt :biggrin2:

Hoe noem je dit ook alweer Erna? Iets als schipperen?

Die gasten moeten naar buiten. Stelletje sloopdozen hebben meer ruimte nodig. Ze raken verveeld. Leo heeft gelukkig eind deze week deel 1 van de tuin + schuur puppy proof. Gaan ze daar de boel maar eens onveilig maken!
Laatst gewijzigd door Lizzy op do 14 mar 2013, 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
henneke
5-sterren
5-sterren

Bericht door henneke »

hahaha ja dat was te verwachten dat het zou gaan gebeuren , ik zat net toen de comp opstartte te denken over het feit dat ze snel naar buiten kunnen nu , raar idee hoor ze zijn er nog maar net wat gaat dat toch snel met honden.
Heeft Leo vrij ?
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

henneke schreef: hahaha ja dat was te verwachten dat het zou gaan gebeuren , ik zat net toen de comp opstartte te denken over het feit dat ze snel naar buiten kunnen nu , raar idee hoor ze zijn er nog maar net wat gaat dat toch snel met honden.
Heeft Leo vrij ?
Nee. Morgen, heel misschien (hangt af of zijn collega beter is).
Danny
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Danny »

Ja zou fijn zijn als ze straks lekker buiten kunnen spelen he!
De fokkers die ik ken en de pups ook in huis hebben, leggen vaak een groot stukzeil in de puppy ren met daar dan de kranten overheen, wel zo veiling voor je mooie vloer. ;)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

Danny schreef: Ja zou fijn zijn als ze straks lekker buiten kunnen spelen he!
De fokkers die ik ken en de pups ook in huis hebben, leggen vaak een groot stukzeil in de puppy ren met daar dan de kranten overheen, wel zo veiling voor je mooie vloer. ;)
Hier ligt ook zeil hoor ;)
Kaio
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kaio »

hahaha, ik zag de bui al hangen bij het filmpje met de voertroggen. Dat wordt nog leuk  :D Stelletje actieve buldozers  :biggrin2:
chipjolie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chipjolie »

Lizzy schreef: Zojuist een puppyruimte-verbouwing achter de rug. Ik kwam vanmorgen beneden, was er in de woonkamer behoorlijk naast de kranten gezeken. En de charme van een oud huis (schuine vloeren), de pis liep zo onder de werpkist door, zo richting m'n antieke kastje :biggrin2:

Dus geprobeerd aan het werk te gaan met puppy's. Dat gaat niet, die kruipen langs je broekspijp omhoog. Puppy's in de bench gedaan. Vinden ze niet leuk. Even jammer dan (en ik heb ze er pas uit gehaald toen ze stil waren - om ze stil te krijgen heb ik allemaal rare geluidjes staan maken, dat vonden ze buitengewoon boeiend, stil --> deurtje open. Dat even voor de puppykopers die bui al zien hangen met bench training :biggrin2:). Werpkist eruit gegooid, bed aan de andere kant gemaakt (bij de bench) en pis-hoek waar de werpkist stond. Kan ik mooi kranten stoppen daar waar de zeik anders m'n antieke ladekastje inloopt :biggrin2:

Die gasten moeten naar buiten. Stelletje sloopdozen hebben meer ruimte nodig. Ze raken verveeld. Leo heeft gelukkig eind deze week deel 1 van de tuin + schuur puppy proof. Gaan ze daar de boel maar eens onveilig maken!
hahaha de monsters! ik heb een makkelijke plavuizen (rechte :P ) vloer, makkelijk schoon te maken!
jaa heerlijk naar buiten! het word warmer van de week!
inni
5-sterren
5-sterren

Bericht door inni »

Lizzy schreef: Zojuist een puppyruimte-verbouwing achter de rug. Ik kwam vanmorgen beneden, was er in de woonkamer behoorlijk naast de kranten gezeken. En de charme van een oud huis (schuine vloeren), de pis liep zo onder de werpkist door, zo richting m'n antieke kastje :biggrin2:

Hij is de mast voor de webcam toch niet vergeten? :D
Leonike
3-sterren
3-sterren

Bericht door Leonike »

Wat fijn om te lezen dat het weer goed gaat allemaal.
Geweldige foto's van prachtige puppy's.
:smitten:  :smitten:  :smitten:
En die filmpjes, ze zijn zo leuk  :smitten:
chipjolie
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door chipjolie »

Lizzy ik heb een vraag :) vanaf wanneer stond jou puppy ren op? en liet je ze er dan zelf in lopen wanneer ze dat wilde?
ik heb hem wel opgezet vandaag (zondag 3 weken oud) maar mijn idee was gewoon om ze het zelf uit te laten zoeken, als ze willen kunnen ze er zelf in lopen
Nitus
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nitus »

Weer even bijgelegen! Pff... (da's haast een dagtaak op zich :P) Wat een leuke filmpjes en foto's weer! Ben erg blij te lezen dat alles zo goed gaat! :D
Veel plezier en sterkte met de gespuis :biggrin2:.
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

chipjolie schreef: Lizzy ik heb een vraag :) vanaf wanneer stond jou puppy ren op? en liet je ze er dan zelf in lopen wanneer ze dat wilde?
ik heb hem wel opgezet vandaag (zondag 3 weken oud) maar mijn idee was gewoon om ze het zelf uit te laten zoeken, als ze willen kunnen ze er zelf in lopen
Vanaf 3 weken stond de ren hier en ik heb het ze zelf laten ontdekken (wat niet zo lang duurde maar ik heb dan ook niet zo'n mega grote werpkist als die jij wel hebt :)
Lizzy
Moderator
Contacteer:

Bericht door Lizzy »

*Dorothea* schreef: het is een walkinbench geworden :biggrin2:
:biggrin2: :biggrin2: :biggrin2:

Plaats reactie