Dat is een heel goed idee. Is veel gezelliger en dan heb ik mijn TomTom niet nodighannabelgje schreef: Kunnen we carpoolen![]()
Voor de mensen met een moestuin.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
-
Mandarijn
- 5-sterren

Re: Voor de mensen met een moestuin.
-
Mandarijn
- 5-sterren

Het ligt eraan wanneer je gaat oogsten, als je jonge spinazieblaadjes wilt oogst je wat vroeger. Maar of je vroeg (jong) of later oogst, er komen zeker meer blaadjes aan de plant. Je moet het zeker zien als pluksla en veldsla.Nynke schreef: Volgens mij komen er meerdere blaadjes uit 1 spinaziezaadje![]()
![]()
Ik dacht dat in het MM-boek van Jelle iets stond van 12 of 16 zaadjes per vak? Dan zou je 16 blaadjes hebben
![]()
![]()
![]()
![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Dan doen we dat gewoon.Mandarijn schreef: Dat is een heel goed idee. Is veel gezelliger en dan heb ik mijn TomTom niet nodig![]()
-
Mandarijn
- 5-sterren

Wel even wachten tot het weer na het weekend weer beter is. Kan het nu niet kwijt.hannabelgje schreef: Dan doen we dat gewoon.
-
judith1967
- 5-sterren

Ehm,emh sorry helemaal vergeten!Dreetje schreef: Judith, had jij nog gekeken voor een flessebroes bij de Intratuin?
Had ook een boodscshappenlijstje moeten maken,en heb ik niet gedaan.
Moet zaterdag toch nog even terug,want ben voor mezelf dus ook weer wat vergeten
Ga het gelijk op mijn lijstje erbij zetten!!
-
Esther11
- 4-sterren

- Contacteer:
Onze eerste bak zit in elkaar op hoogte ivm de honden en we hebben maandag een kastje gekocht van plastic en 2 meter hoog voor de tomaten en paprika planten en een kastje voor op de grond van harde plastic maarja nu is er sneeuw en kunnen we niets.
Mijn zaatjes zijn nu wel al aan het opkomen in de slaapkamer dus dat gaat goed.
Mijn zaatjes zijn nu wel al aan het opkomen in de slaapkamer dus dat gaat goed.
Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl judith1967 schreef: Ehm,emh sorry helemaal vergeten!
Had ook een boodscshappenlijstje moeten maken,en heb ik niet gedaan.
Moet zaterdag toch nog even terug,want ben voor mezelf dus ook weer wat vergeten
Ga het gelijk op mijn lijstje erbij zetten!!![]()
-
hannabelgje
- 5-sterren

Net mijn erwten bekeken, maar die vonden -10 niet zo'n goed idee. Enkele zien eruit alsof ze de handdoek in de ring gaan gooien. Verder geen schade gelukkig. Wat ben ik blij met mijn foliekasje. Nu staat de zon er lekker op en wordt het er lekker warm in.
-10?! Je bedoeld +10 zekerhannabelgje schreef: Net mijn erwten bekeken, maar die vonden -10 niet zo'n goed idee. Enkele zien eruit alsof ze de handdoek in de ring gaan gooien. Verder geen schade gelukkig. Wat ben ik blij met mijn foliekasje. Nu staat de zon er lekker op en wordt het er lekker warm in.
Hier is het 's nachts rond het vriespunt, maar overdag tussen de 5 en 10 graden buiten.
Hier was het gisternacht -12
brrr... Ik had vannacht de verwarming uit en lag nogsteeds enorm te zweten..Nadia schreef: Hier was het gisternacht -12
- -Annemarie-
- 5-sterren

Ik lees net in het plaatselijke sukkeltje dat ik bij de gemeente gratis een compostvat aan kan vragen. 
Joepie, ik ga straks meteen bellen!
Joepie, ik ga straks meteen bellen!
Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?Nynke schreef: Hoef je niet te doen, hij is (nog) niet bij de Intratuinen te koop. We bij diverse webwinkels, zie http://www.flessebroes.nl ![]()
Je zou het kunnen proberenNadia schreef: Kun je niet gewoon een petfles nemen en in de dop een aantal gaatjes in prikken?
Ik las net in de krant dat er dinsdag en woensdag weer vorst verwacht wordt
Daar weet buienradar anders helemaal niks van.... tenminste voor Rotterdam, hier[Arnhem] 0 en -1 op z'n koudstNynke schreef: Je zou het kunnen proberen![]()
maar de gaatjes moeten speld-groot zijn en waarmee zou je dan willen prikken?
![]()
Ik las net in de krant dat er dinsdag en woensdag weer vorst verwacht wordt![]()