Lotgering en carnibest

Hier kun je al je vragen, problemen en stellingen kwijt met betrekking tot kant en klaar versvlees

Moderator: eelke

Re: Lotgering en carnibest

Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

[quote="kiara"]
nou bij mij stinkt het niet hoor ;)
[/quote]Maar net wat je gewend bent denk ik  ;)
ik heb het 1 keer mogen ruiken...genoeg om dat niet meer te ambieeren in elk geval  :biggrin2:
kimber
3-sterren
3-sterren

Bericht door kimber »

Bij mij stinkt de Lotgering ook niet ik ruik het echt niet en heb echt wel een goed reukvermogen.
Alleen de versie met vis erin die ruikt wel behoorlijk.
Ik ben er in ieder geval zeer tevreden over, mijn man kan tijdens het uitlaten altijd precies zien wanneer onze honden Lotgering hebben gehad omdat hun ontlasting daarop het beste is ;)
Maar ik wissel wel af met andere merken puur voor de afwisseling in smaken en diersoorten.
Ben er nog steeds erg tevreden over, heb nu de smaak 50% Eend/50% Lam en de smaak 50% Haas/50% Kalkoen erg mooi vlees het ziet en ruikt goed!
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Nee, hier ook niet  :biggrin2:
Enkel de pens- en vis-versies, en die geef ik niet meer.

Pens geef ik liever vers...en dan stinkt ie ook, zeker de lamspens  ;)
En wat betreft vis voer ik dan liever de mooie zalm van Miet en sardientjes bijv.

Ze krijgen van Lotgering hier de 100% lam, paard, wild, haas/kalkoen en 100% rund versies.
(En alleen maar in de ochtend als "ontbijtje", dan verdeel ik een kilo over 5 honden, s'avonds barf, puur uit tijdgebrek, ik red het niet alles in de ochtend ook nog te gaan verdelen, ik zie de kvv dan als alternatief voor de brok die ze een tijdje gehad hebben s'morgens)

Blijft gemalen, je ziet nooit wat erin gaat, daarom zal dat hier nooit de hoofdmoot worden.
Waarbij ik de prijs/kwaliteit van Lotgering goed genoeg vind.
Hier zal ik bijv. geen Kivo meer geven, daar zijn andere mensen weer tevreden van.
Deden mijn honden het beduidend slechter op, als ik iets voer wat ze niet goed verdragen zie ik dat binnen 3 weken aan de vachten.
Bassenqua
1-ster
1-ster

Bericht door Bassenqua »

Geen idee welke de hond mee krijgt  :) Staan geen etiketten op de verpakking, de hond krijgt mee wat hij voor die periode op eet. Geen vis want die lucht herken ik wel. Maakt verder ook niet uit maar dat is iets wat mij opvalt. Ik heb Energique, Farmfood, Duck en AHV gevoerd maar daar ruik ik weinig tot niks aan, een beetje geur maakt mij verder ook niet uit maar dat Lotgering  :( En niet een enkele keer maar iedere keer. Heeft me in ieder geval geprakizeer gescheeld of ik het zou gaan voeren of niet, prijstechnisch is het best interessant.
Kallista
5-sterren
5-sterren

Bericht door Kallista »

Bij Duck heb ik het idee dat je karton voert...en dan nog de granen die erin zitten.
Komt voor mij helemaal niet meer in aanmerking, en als je dan nog ziet wat dat kost  :o

Maar zoals gezegd, ik ben eigenlijk helemaal geen kvv fan, hoorde bijv. van iemand die Naturis voerde dat ze daar al stukjes hard plastic in gevonden had.
Moest ik tijd genoeg hebben kwam er hier geen enkele kvv meer in  :)
Bassenqua
1-ster
1-ster

Bericht door Bassenqua »

Mee eens hoor, Duck was voor mij ook geen optie maar als de honden dat mee krijgen stop ik dat gewoon in hun voerbak. Daardoor kom ik verschillende soorten KVV tegen en kon ik voor Turqua al het één en ander schiften.  :biggrin2:
CooperFlow
3-sterren
3-sterren

Bericht door CooperFlow »

Ondertussen heb ik nog wat meer Lotgering in huis gehaald en heb bij het afhalen maar even niet op de omgeving gelet en als ik zie wat mijn honden soms allemaal van de straat vreten, dan zal het ook vast geen kwaad kunnen. :-)
Ik ben heel blij met mijn vriezer, ik heb ongeveer vier kratten lotgering en 30 kilo naturis in huis. En ik heb nog ruimte over. Ik wissel nu met naturis af om eens even te proberen. Het is een stuk goedkoper dan carnibest en ze reageren er goed op.

Plaats reactie