Voor de mensen met een moestuin.
Moderators: Lizzy, Charlie Angel, eelke
Re: Voor de mensen met een moestuin.
ik zou ook wel een 30-50 liter vermiculiet willen, maar geen 100 liter

-
hannabelgje
- 5-sterren

Er is een webshop die kleinere zakken verkoopt. Morgen even schoonzus vragen welke dat ook weer was.
Ik moet ook nogsteeds naar Geulle. Vind er even geen tijd voor 
-
hannabelgje
- 5-sterren

Het is ook beetje lastig ophalen. Op afspraak enzo. Je rijd er niet spontaan even heen om te halen helaas.
Graag !!!hannabelgje schreef: Er is een webshop die kleinere zakken verkoopt. Morgen even schoonzus vragen welke dat ook weer was.
Nee precies. Hoe laat rij jij er woensdag heen? Wellicht kan ik op jouw afspraak mee liften.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Ik haal op tussen 18.30 en 20.30. Ik denk dat we er rond zeven uur zullen zijn. Ik zou wel even mailen dat je komt en zakken reserveren. Je weet tenslotte maar nooit. Misschien laat ik volgend jaar wel een pallet komen. Kunnen we lijntjes uitzetten.
Ow.. Dan ben ik aan het werk! Maar fijn om te weten dat ze ook na werktijden open zijn.
Zou je mij even een email en adres kunnen pb'en?
Zou je mij even een email en adres kunnen pb'en?
ik heb vandaag wat plantjes buiten geplant die al binnen voorgekiemd waren. Hopen dat ze het allemaal goed gaan doen !!
Jij durft! Hier is de ondergrond nog bevroren en vanmorgen heeft nog gesneeuwd. Ik heb alles nog binnen staan.
- -Annemarie-
- 5-sterren

Hier ook. Wat dat betreft weinig verschil tussen Noord Drenthe en Oost Groningen.Lida. S schreef: Jij durft! Hier is de ondergrond nog bevroren en vanmorgen heeft nog gesneeuwd. Ik heb alles nog binnen staan.
En als ik de voorspelling zo zie gaat er hier op korte termijn nog steeds niks naar buiten.
-
hannabelgje
- 5-sterren

http://www.seedo.nl/perliet-vermiculiet ... fddcc34a57Nynke schreef: ik zou ook wel een 30-50 liter vermiculiet willen, maar geen 100 liter![]()
![]()
dat is de site die het verkoopt, goedkoop is anders dat wel
Dat valt nog wel mee toch?? Bij Vreeken betaalden we meer voor 3 liter meen ik me te herinnerenhannabelgje schreef: http://www.seedo.nl/perliet-vermiculiet ... fddcc34a57
dat is de site die het verkoopt, goedkoop is anders dat wel![]()
Hier is de grond niet meer bevroren en ik ga ervan uit dat het nu lente wordtLida. S schreef: Jij durft! Hier is de ondergrond nog bevroren en vanmorgen heeft nog gesneeuwd. Ik heb alles nog binnen staan.
-
hannabelgje
- 5-sterren

Hier was het vandaag 8 graden, in mijn kasje was het echt lekker en daar komt alles mooi op nu.
[quote="K&D"]
Courgette tip zonder moestuin: neem een zak potgrond (en graaf 'm plat half in) op een zonnige plek. Snijd de bovenkant in en prik met een stokje een paar gaatjes onderin de zak.
Doe er een paar (niet te veel) courgettezaadjes in en geef water. Regelmatig water geven, en oogst de courgette zodra groot genoeg.
[/quote
kan dat met komkommer ook????
Courgette tip zonder moestuin: neem een zak potgrond (en graaf 'm plat half in) op een zonnige plek. Snijd de bovenkant in en prik met een stokje een paar gaatjes onderin de zak.
Doe er een paar (niet te veel) courgettezaadjes in en geef water. Regelmatig water geven, en oogst de courgette zodra groot genoeg.
[/quote
kan dat met komkommer ook????