Mag ik m'n cd collectie gaan uitbreiden of zou ze André Hazes ook leuk vinden?henneke schreef: hahahahahahaha die Dorothea krijgt het zwaar ! maar gelukkig hebben we Beethoven nog toch ?
Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
ga je mond spoelen !*Dorothea* schreef: Mag ik m'n cd collectie gaan uitbreiden of zou ze André Hazes ook leuk vinden?
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Indy heeft in een studentenhuis gewoond, hij kan alle nummers meezingen.henneke schreef: ga je mond spoelen !
Beginnen met bumba, K3, Plop, Piet Piraat.................*Dorothea* schreef: Mag ik m'n cd collectie gaan uitbreiden of zou ze André Hazes ook leuk vinden?
ik weet helemaal hoe je je voelt! ik heb ook zeker m n favorieten al vind ik ze natuurlijk allemaal heel leuk!Lizzy schreef: Kunnen we elkaar een handje geven. Hij is van de reutjes mijn favoriet, om de een of andere malle reden. Nou moet ik zeggen dat ik ze allemaal echt leuk vind hoor, Maar Super Uk en Sookie zijn mijn favorietjes en die blijven allebei niet(het is een masochistisch hoor, Dalmatische Honden fokken....).
ik ga nog even je site bekijken!
tsss ik probeer al de hele middag beeld te krijgen er staat wel dat het Live is maar verder dan de reclame kom ik niet daarna blijft hij een rondje draaien en ustream staat er
wheeeee

Oh dat ligt dus niet aan mij....henneke schreef: tsss ik probeer al de hele middag beeld te krijgen er staat wel dat het Live is maar verder dan de reclame kom ik niet daarna blijft hij een rondje draaien en ustream staat er![]()
wheeeee
![]()
![]()
![]()
nee we zijn gewoon buiten geslotenBorke schreef: Oh dat ligt dus niet aan mij....![]()
henneke schreef: nee we zijn gewoon buiten gesloten![]()
Ze weigeren gewoon ons continue mee te laten kijken, gek hoor...
Zo'n puppycam heeft ergens wel een soort big brother effect...
Krijgen 'm gewoon niet aan de praat, vreemd genoeg!
sabotageLizzy schreef: Krijgen 'm gewoon niet aan de praat, vreemd genoeg!
Ukkepuk?henneke schreef: sabotage![]()
vast die wil ook niet op de fotoBorke schreef: Ukkepuk?
Zooooooooooo, laatste verbouwingsfase puppenruimte voltooid. Meer ruimte dan dit kunnen ze niet krijgen binnen. Maar, we zijn heel tevreden. De rest van de pret zullen ze toch buiten moeten gaan leren hebben. Ik zal morgen een foto maken en de webcam erop zetten!