nieuwe carnibest verpakking
Moderator: eelke
-
Elvira
- 5-sterren

- Contacteer:
nieuwe carnibest verpakking
Afgelopen weekend heb ik Carnibest gehaald. In eerste instantie, dacht ik " wat zie ik er toch aan"
Maar het zijn witte zakken geworden en ze zijn dikker en korter. De sluiting is niet meer een plakkertje, maar een ijzeren dingetje. Nu zit de carnibest zo in deze worsten geperst dat ik ze heel moeilijk open krijgt. Heeft iemand tips ?
Re:nieuwe carnibest verpakking
Een kruis in de boven kant knippen
Helemaal opensnijden en in een afgesloten plasticbak bewaren.
- Angelique
- 5-sterren

Gewoon het mes erin 
[quote="Angelique"]
Gewoon het mes erin
[/quote]
Tjakka
Gewoon het mes erin
[/quote]
Tjakka
[quote="Angelique"]
Gewoon het mes erin
[/quote]
Zonder pardon
Gewoon het mes erin
[/quote]
Zonder pardon
[quote="tieneke"]
Zonder pardon
[/quote]
doe maar ruig...
(ik knip het topje eraf)
Zonder pardon
[/quote]
doe maar ruig...
(ik knip het topje eraf)
Ligt er aan welke soort het is. Bij actief en natuur kan je inderdaad zo het topje eraf knippen (dus een soort rozetje maken om dat ijzeren sluitclipje heen) en dan kan je de CB er zo uit knijpen. Bij lam-rijst of kip-rijst is het moeilijker omdat dat een dunne plakkerige derrie is dat alle kanten op spuit als je met je schaar een gaatje bovenin de verpakking maakt om een rondje te gaan knippen, dus daarvan snij ik gewoon de verpakking van boven tot onder open en de inhoud doe ik in zo'n cake opbergdoos (van de blokker ofzo). En de light die hier in de vriezer ligt zit nog in die ouderwetse groene zakjes.
- Angelique
- 5-sterren

[quote="Audrina"]
Ligt er aan welke soort het is. Bij actief en natuur kan je inderdaad zo het topje eraf knippen (dus een soort rozetje maken om dat ijzeren sluitclipje heen) en dan kan je de CB er zo uit knijpen. Bij lam-rijst of kip-rijst is het moeilijker omdat dat een dunne plakkerige derrie is dat alle kanten op spuit als je met je schaar een gaatje bovenin de verpakking maakt om een rondje te gaan knippen, dus daarvan snij ik gewoon de verpakking van boven tot onder open en de inhoud doe ik in zo'n cake opbergdoos (van de blokker ofzo). En de light die hier in de vriezer ligt zit nog in die ouderwetse groene zakjes.
[/quote]
Ik doe de inhoud altijd in een voerbak
[/quote]
[quote="Angelique"]
[/quote]
Echt waar?

[/quote]
Echt waar?
Ik knip ze open en bewaar ze in de verpakking in een plastic doos, want gewoon los in de doos vind ik het een beetje droog worden.
-
Ineke
- 4-sterren

- Contacteer:
Ik gebruik geen cb, maar misschien heb je er toch wat aan?
Ik snij de zak Bibi direct van onder tot boven open met een scherp mes als ik het uit de vriezer haal. Je kan dan het plastic zo van het vlees stropen. Net als bij een paling zal ik maar zeggen
Ik heb het nooit gedaan hoor bij een paling, maar het idee lijkt me hetzelfde 
Zo heb je geen rommel van spuitende zakken en zit de zak ook niet in de weg als je het vlees wilt gaan verdelen.
Ik snij de zak Bibi direct van onder tot boven open met een scherp mes als ik het uit de vriezer haal. Je kan dan het plastic zo van het vlees stropen. Net als bij een paling zal ik maar zeggen
Zo heb je geen rommel van spuitende zakken en zit de zak ook niet in de weg als je het vlees wilt gaan verdelen.
-
danielle1980
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb nog nooit netjes een verpakking van welk vlees gewoon opengemaakt, ik doe t altijd met een mes of met een schaar
dus voor mij maakt t niet uit hoe t afgesloten is
ik heb de nieuwe verpakking nog niet
dus ik ben benieuwd.
dus ik ben benieuwd.
[quote="diana"]
dus ik ben benieuwd.
[/quote]
Ik vind die nieuwe verpakking een hele vooruitgang, de oude verpakking was vaak lek dat is bij de nieuwe verpakking dus niet zo.
dus ik ben benieuwd.
[/quote]
Ik vind die nieuwe verpakking een hele vooruitgang, de oude verpakking was vaak lek dat is bij de nieuwe verpakking dus niet zo.