Verzamelgroep: Zuid Holland
Moderator: Charlie Angel
Re: Verzamelgroep: Zuid Holland
Heeft iemand interesse in 10 eenkarkassen ? Ze komen bij Lida vandaan en mijn hond eet het echt niet
. Ik heb ze al per stuk verpakt,het is 5 kilo min 1 karkas en mag weg in ruil voor een zak pensstaafjes of wat anders te snoepen voor de honden . Ik woon in Vlaardingen.
-
Joyce van Puck
- 1-ster

Hoi Monique,
Ik was gister bij jager Jürgen, hij vertelde dat jij ook wel eens bij hem langs gaat. Het barf wereldje is klein!
Ik was gister bij jager Jürgen, hij vertelde dat jij ook wel eens bij hem langs gaat. Het barf wereldje is klein!
De eendkarkassen zijn net opgehaald !
Zijn er hier nog mensen die interesse hebben in de haring van Indigostar ?
Ze heeft nog dozen van 20 kilo staan (a 36 euro) en ik wil haar best helpen maar kan helaas geen 20 kilo haring kwijt in mijn vriezer
Zij levert het af in Barendrecht of Woubrugge ... Nu kan ik die 20 kilo wel halen en hou ik er 10 voor mijn honden, en dan zou de overige 10 kilo hier in Berkel en Rodenrijs opgehaald kunnen worden !
Iemand ??
Ze heeft nog dozen van 20 kilo staan (a 36 euro) en ik wil haar best helpen maar kan helaas geen 20 kilo haring kwijt in mijn vriezer
Zij levert het af in Barendrecht of Woubrugge ... Nu kan ik die 20 kilo wel halen en hou ik er 10 voor mijn honden, en dan zou de overige 10 kilo hier in Berkel en Rodenrijs opgehaald kunnen worden !
Iemand ??
-
flodder en dwarrel
- 5-sterren

ja ikMonique77 schreef: Zijn er hier nog mensen die interesse hebben in de haring van Indigostar ?
Iemand ??![]()
Ik ook wel Monique, ben bijna door mijn visjes heen... Als het al op is, is het jammervoor mij... 
Wel interesse in wat haring. Weet je al een datum
Nicolette
Nicolette
Ik heb ook wel intresse in haring
De doos is inmiddels al verdeeld tussen Connie en mij.
Mochten jullie nog haring willen dan kunnen jullie dat aangeven in het topic van indigostar, misschien heeft ze nog meer (dan kan ik het wel meenemen naar de regio)
Datum heb ik nog geen idee van
Mochten jullie nog haring willen dan kunnen jullie dat aangeven in het topic van indigostar, misschien heeft ze nog meer (dan kan ik het wel meenemen naar de regio)
Datum heb ik nog geen idee van
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.ph ... 165.0.html
Zijn er mensen uit regio bergen op zoom die hier interesse in hebben?
Ik rijd zaterdag 20 april van BE helemaal naar apeldoorn, Arnhem, appeltern, Sint niklaas
Vanuit apeldoorn zijn er verschillende lijntjes waaronder ook naar Utrecht (Lachnat).
Er kan nog een kleine 500kg mee momenteel denk ik.
Er zijn zowiso nog 185kg konijnbouten per 5kg verpakt 2.75/kg - 50kg tam konijn ontbeent (spiervlees 5 dozen 10x1kg) 2.50€ - 15kg (3 dozen van 5x1kg) 2.95€kg.
De konijnbouten zouden opmoeten! ik hoop dat we het halen!!!!
verder divers wildkarkassen/hertenvlees/eend en fazantenboutjes
Een extra optie voor wanneer er voldoende interesse is: is dat het tot zondag bij mij blijft staan onder een zeil en dat er iemand het zondag ophaalt bij mij thuis dan
Zijn er mensen uit regio bergen op zoom die hier interesse in hebben?
Ik rijd zaterdag 20 april van BE helemaal naar apeldoorn, Arnhem, appeltern, Sint niklaas
Vanuit apeldoorn zijn er verschillende lijntjes waaronder ook naar Utrecht (Lachnat).
Er kan nog een kleine 500kg mee momenteel denk ik.
Er zijn zowiso nog 185kg konijnbouten per 5kg verpakt 2.75/kg - 50kg tam konijn ontbeent (spiervlees 5 dozen 10x1kg) 2.50€ - 15kg (3 dozen van 5x1kg) 2.95€kg.
De konijnbouten zouden opmoeten! ik hoop dat we het halen!!!!
verder divers wildkarkassen/hertenvlees/eend en fazantenboutjes
Een extra optie voor wanneer er voldoende interesse is: is dat het tot zondag bij mij blijft staan onder een zeil en dat er iemand het zondag ophaalt bij mij thuis dan
Hoe rij je naar Apeldoorn? Zou het dan evt een optie zijn om te stoppen bij Gorinchem?
Dan heb ik misschien wel interesse in spiervlees Konijn. Is dat gehakt-achtig of stukkenvlees?
Ik zou dan wel 10 kg willen, en ik gok zo dat mijn mede barfer een drop verder op ook wel 10kg wil.
Maar goed, dan zou je extra moeten stoppen.
Dan heb ik misschien wel interesse in spiervlees Konijn. Is dat gehakt-achtig of stukkenvlees?
Ik zou dan wel 10 kg willen, en ik gok zo dat mijn mede barfer een drop verder op ook wel 10kg wil.
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
ik heb geen idee of ikd aar passeer (sorry aardrijkskunde in NL is niet men sterkste punt...)Berna schreef: Hoe rij je naar Apeldoorn? Zou het dan evt een optie zijn om te stoppen bij Gorinchem?
En ik wil zo min mogelijk van men route afwijken, mijn rug en de kleine spruit in men buik willen zo min mogelijk in de auto zitten
Welk spiervlees bedoel je?
Het ontbeent konijn is spiervlees in 1 stuk
De filet is ook een stuk vlees
Het spiervlees van 6€ zijn kleine lapjes vlees
De MDM is gehaktachtig
Ik bedoelde "ontbeent konijn, €2,50" is dat mdm?
Ik snap dat je niet wil om rijden, vandaar de vraag hoe jullie gaan rijden
Neem aan bij hazeldonk de grens over dan over utrecht naar apeldoorn. Dan passeer je gorinchem
Neem aan bij hazeldonk de grens over dan over utrecht naar apeldoorn. Dan passeer je gorinchem
-
orinake
- 5-sterren

- Contacteer:
Ontbeent konijn zijn echt stukken spiervlees geen gemalen spullen.Berna schreef: Ik bedoelde "ontbeent konijn, €2,50" is dat mdm?
Neem aan bij hazeldonk de grens over dan over utrecht naar apeldoorn. Dan passeer je gorinchem![]()
Net even gekeken, weet je daar ergens een parking langs de snelweg?
Dan kan ik daar wel stoppen als je me het adres van de parking doorgeeft.
hierzo staat de foto berna:
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,112165.msg2627166.html#msg2627166
Prima vlees dus en ongemalen
http://www.barfplaats.nl/forum/index.php/topic,112165.msg2627166.html#msg2627166
Prima vlees dus en ongemalen