die is van het ik eet en ik snurk
Moderator: Charlie Angel

Stevig wiefhenneke schreef: en Pinkie
lekker wijffie !
Helemaal, totaal, tot over mn oren verliefd op Kalf.henneke schreef: big boy Kalf
die is van het ik eet en ik snurk![]()

Ik denk dat je gelijk hebt*Dorothea* schreef: One heeft vandaag mijn hart gestolen, wat een lief knaapje is dat.
en ja qua teven wordt het alleen maar ingewikkelder, ik denk dat je gewoon beter 1 x kan gaan kijken ipv iedere week.![]()
Tis het kleinste prulleke uit het nestAngelique schreef: Stevig wief![]()
kan je nagaan als je een paar keer per week er bent*Dorothea* schreef: One heeft vandaag mijn hart gestolen, wat een lief knaapje is dat.
en ja qua teven wordt het alleen maar ingewikkelder, ik denk dat je gewoon beter 1 x kan gaan kijken ipv iedere week.![]()
Kun je nagaan als je er 7x24 uur bovenop zithenneke schreef: kan je nagaan als je een paar keer per week er bent![]()

Kijk balletjes in dezelfde kleuren als de bandjesLizzy schreef: Kun je nagaan als je er 7x24 uur bovenop zit![]()
![]()
![]()

Gaan we het gewoon zo doen*Dorothea* schreef: Kijk balletjes in dezelfde kleuren als de bandjes
![]()

OepzLizzy schreef: Tis het kleinste prulleke uit het nest![]()

Ja joh wij doen gewoon veel te ingewikkeld, wat nou klik, klik is zo 2012Lizzy schreef: Gaan we het gewoon zo doen![]()
Als je in het lot gelooft kan het toch nooit fout gaan*Dorothea* schreef: Ja joh wij doen gewoon veel te ingewikkeld, wat nou klik, klik is zo 2012![]()