Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Moderator: Lizzy
Re: Daar gaan we weer,...Luna's huid.
Ik vond dit op internet, wel interessant om te lezen.
http://www.k911.biz/Petsafety/YeastInfectionsInDogs.htm
Dank je, ik moet even de vertaalmachine erover gooien en zal het straks even lezen, in een oogopslag zag ik schimmels en gisten langskomen, interessant.tt-tjes schreef: Ik vond dit op internet, wel interessant om te lezen.
Ik laat je na het lezen even weten of er iets herkenbaars instaat.
Ik vond het ook wel interessant, vooral omdat er een stukje in staat dat vaak gedacht wordt aan atopie of voedsel allergie terwijl het dan een schimmel of gist is.keetje schreef: Dank je, ik moet even de vertaalmachine erover gooien en zal het straks even lezen, in een oogopslag zag ik schimmels en gisten langskomen, interessant.
Ik laat je na het lezen even weten of er iets herkenbaars instaat.![]()
Hoe is het met haar wondjes? Ik kan me herinneren dat Karin ooit een pup had met puppy strangles en die wonden had. Ze spootdaar rejuva spray op en dat hielp goed. Ze hebben dat bij wwww.dierendokter.nl.
Ik heb nog niet de tijd gehad om het hele stuk door te lezen maar je hebt gelijk,....
Dat is de reden waarom ik haar, als laatste, ga wassen met Malasebshampoo. Verder kan ik niets meer bedenken wat het zou kunnen zijn.....
Ze heeft inderdaad wondjes maar die beginnen nu eindelijk weer dicht te gaan door de AB.
De shampoo is in huis dus daar ga ik morgen mee beginnen.
Ik ben benieuwd.
Ik ga nog wel even goegelen op die Rejuvaspray.
Dat is de reden waarom ik haar, als laatste, ga wassen met Malasebshampoo. Verder kan ik niets meer bedenken wat het zou kunnen zijn.....
Ze heeft inderdaad wondjes maar die beginnen nu eindelijk weer dicht te gaan door de AB.
De shampoo is in huis dus daar ga ik morgen mee beginnen.
Ik ben benieuwd.
Ik ga nog wel even goegelen op die Rejuvaspray.
Hoe is het nu met Luna? Heb je haar al gewassen met malaseb?
Ik heb haar nu 2 keer gewassen en zie nog geen verschil, dat zou ook wel erg snel zijn. Ze is ook niet meer achteruit gegaan dus misschien is dat wel positief. ze heeft ook nog steeds AB dus dat kan ook het niet achteruitgaan verklaren.tt-tjes schreef: Hoe is het nu met Luna? Heb je haar al gewassen met malaseb?
Ik begreep uit je post bij Xerox dat er geen verbetering is voor Luna?
Hoe gaat het met haar?
Hoe gaat het met haar?
Ik vraag het me ook af, maar kan het me ook goed voorstellen als je nu even geen puf hebt om het hier neer te zetten... Maar als dat wel zo is, laat het dan weten!
Tuurlijk wil ik wel antwoorden. 
We zitten op een dood spoor, weten het echt niet meer. Het lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden. Gisteren de laatste dag AB, vandaag voor de 8ste keer gewassen met Malasebshampoo totaal geen vooruitgang.
Eerlijk is eerlijk, gooi me maar voor de leeuwen, ban me maar van dit forum,......maar Luna eet sinds anderhalve week brokken
, om gevoelsmatig alles, maar dan ook alles uit te sluiten.
We hebben nu alles gedaan wat er redelijkerwijs gedaan kan worden en we vinden het goed zo,.................
Ze doet 7 weken met een zak brokken, heb ik uitgerekend, als er bij de 5de week geen verbeteringen te zien zijn die ik aan het ontbreken van vlees/geven van brok toe kan schrijven bestel ik weer een lading vlees. Dan heb ik nog 2 weken om de bestelling binnen te krijgen, die gaat in de vriezer, zak brokken is na 7 weken leeg en dan gaan we weer aan het vlees, met medicijnen. Ik moet nog even, samen met Tannetje bekijken wat er in Luna's geval het beste is, Prednison of Atopica of eventueel nog iets anders, ook omdat ze het langdurig moet gaan krijgen.
We hebben alles gesmeerd wat gesmeerd kon worden, ze heeft diverse combi's chinese kruiden gehad, is gewassen met verschillende shampoo's heeft bij elkaar een week of 18 AB gehad, alle soorten vlees heft ze ondertussen lang of kort gegeten, ze heeft diverse supplementen gehad, waaronder omega 3, omega6, teunisbloemolie, teatree, en weet ik veel wat verder nog allemaal, ze is ontgift met Groene Leem, en nog veel meer en dat in ruim een jaar. Ze heeft zelfs een tijd met een edelsteen rondgelopen aan haar halsband. Het is nu goed zo,....Na dit stoppen we ermee. Hoewel ik wel door blijf goegelen en DE oplossing nog steeds hoop te vinden.
Eigenlijk geen positief bericht dus,............
We zitten op een dood spoor, weten het echt niet meer. Het lijkt eigenlijk alleen maar erger te worden. Gisteren de laatste dag AB, vandaag voor de 8ste keer gewassen met Malasebshampoo totaal geen vooruitgang.
Eerlijk is eerlijk, gooi me maar voor de leeuwen, ban me maar van dit forum,......maar Luna eet sinds anderhalve week brokken
We hebben nu alles gedaan wat er redelijkerwijs gedaan kan worden en we vinden het goed zo,.................
Ze doet 7 weken met een zak brokken, heb ik uitgerekend, als er bij de 5de week geen verbeteringen te zien zijn die ik aan het ontbreken van vlees/geven van brok toe kan schrijven bestel ik weer een lading vlees. Dan heb ik nog 2 weken om de bestelling binnen te krijgen, die gaat in de vriezer, zak brokken is na 7 weken leeg en dan gaan we weer aan het vlees, met medicijnen. Ik moet nog even, samen met Tannetje bekijken wat er in Luna's geval het beste is, Prednison of Atopica of eventueel nog iets anders, ook omdat ze het langdurig moet gaan krijgen.
We hebben alles gesmeerd wat gesmeerd kon worden, ze heeft diverse combi's chinese kruiden gehad, is gewassen met verschillende shampoo's heeft bij elkaar een week of 18 AB gehad, alle soorten vlees heft ze ondertussen lang of kort gegeten, ze heeft diverse supplementen gehad, waaronder omega 3, omega6, teunisbloemolie, teatree, en weet ik veel wat verder nog allemaal, ze is ontgift met Groene Leem, en nog veel meer en dat in ruim een jaar. Ze heeft zelfs een tijd met een edelsteen rondgelopen aan haar halsband. Het is nu goed zo,....Na dit stoppen we ermee. Hoewel ik wel door blijf goegelen en DE oplossing nog steeds hoop te vinden.
Eigenlijk geen positief bericht dus,............
Pfff, dat is nogal wat zeg... Je kunt in ieder geval wel zeggen dat je er echt alles aan gedaan hebt. Puur uit interesse: welke brok krijgt ze nu?
- Inge en Bono
- 5-sterren

Keetje, het is zo frustrerend, alles er aan doen, en het gaat slecht(er), wanhopig word je er van.
Jammer dan dat het nu brokken is, ja je moet wat, je kan nog zo graag vlees willen geven, maar als je echt alles geprobeerd wilt hebben/uit te sluiten tja het zei zo.
Je kan jezelf niets verwijten, je doet alles voor haar, en soms, soms moet je gewoon zeggen het is klaar, het is niet anders, dan maar brok of dan maar aan de dexamethason o.i.d. als dat haar leven leefbaarder maakt.
Vind het wel super rot voor jullie hoor.
Jammer dan dat het nu brokken is, ja je moet wat, je kan nog zo graag vlees willen geven, maar als je echt alles geprobeerd wilt hebben/uit te sluiten tja het zei zo.
Je kan jezelf niets verwijten, je doet alles voor haar, en soms, soms moet je gewoon zeggen het is klaar, het is niet anders, dan maar brok of dan maar aan de dexamethason o.i.d. als dat haar leven leefbaarder maakt.
Vind het wel super rot voor jullie hoor.
Wolfsblut wild pacific. Een visbrok, om ook het vlees maar even niet te geven.Xerox schreef:![]()
![]()
Pfff, dat is nogal wat zeg... Je kunt in ieder geval wel zeggen dat je er echt alles aan gedaan hebt. Puur uit interesse: welke brok krijgt ze nu?