Titeren Rotterdam .........

Hier kun je al je vragen, problemen, informatie kwijt over vaccinaties, parasieten en wormen

Moderator: Lizzy

Re: Titeren Rotterdam .........

Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen  :biggrin2:
flodder en dwarrel
5-sterren
5-sterren

Bericht door flodder en dwarrel »

Monique77 schreef: Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen :biggrin2:
veel plezier morgen :D
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Monique77 schreef: Hmmm beide heren hebben geen titerbepaling nodig (vorig jaar goedgekeurd door Tannetje en hoeven pas in 2014 uit mijn hoofd) maar Daan heeft wel zijn Rabies enting nodig ... Kan dat dan wel of niet ?

En als morgen de klik er is met de 2 katers dan wil ik die wel heel graag laten titeren, maar dat kan ik morgen pas vertellen :biggrin2:
Ja hoor, naar mijn idee kan dat gewoon en we wachten vandaag af voor de katers, succes !!!!
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Nynke schreef: Ja hoor, naar mijn idee kan dat gewoon en we wachten vandaag af voor de katers, succes !!!!
We kunnen erop hoor :D
2 katers om te titeren en Daan zijn rabies enting !
de Meiden
5-sterren
5-sterren

Bericht door de Meiden »

Leuk, dan zie ik ze in het echie !
Nynke zal je er bijzetten !
Nynke
5-sterren
5-sterren

Bericht door Nynke »

Monique77 schreef: We kunnen erop hoor :D
2 katers om te titeren en Daan zijn rabies enting !

Mooi !!! :biggrin2: :biggrin2:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Kijk net in het entingsboekje en daar staat dat Dorian pas in mei 2024 getiterd hoeft te worden,dus ik kan dit jaar nog overslaan :)
Martine-Tom

Bericht door Martine-Tom »

judith1967 schreef: Kijk net in het entingsboekje en daar staat dat Dorian pas in mei 2024 getiterd hoeft te worden,dus ik kan dit jaar nog overslaan :)
Dan is ie wel heel goed beschermd :biggrin2:
judith1967
5-sterren
5-sterren

Bericht door judith1967 »

Martine-Tom schreef: Dan is ie wel heel goed beschermd :biggrin2:
oepsie typfoutje :-[ ;D

moet natuurlijk 2014 zijn :)

:D :D :D :D :D
KarinM
3-sterren
3-sterren

Bericht door KarinM »

Ik wil ook graag met lina komen ze heeft in september 2010 voor het laatst compleet gehad!
Misschien komt er nog 1 bij.  Dat laar ik zo gauw mogelijk weten. Ik heb een dwergpinscher.

Karin Milovanovic
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Vraagje ... De vorige eigenaar van Max en Beer waren de entingsboekjes en paspoorten kwijt door een verhuizing (hebben wel hun entingen, want heb daar facturen van)
Is dat een probleem ? Onze katten gaan niet naar het buitenland en/of pension, dus entingsboekje zou alleen voor mezelf zijn als herinnering maar vraag het liever even na hier of het geen problemen gaat geven
Hitam
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Hitam »

Monique77 schreef: Vraagje ... De vorige eigenaar van Max en Beer waren de entingsboekjes en paspoorten kwijt door een verhuizing (hebben wel hun entingen, want heb daar facturen van)
Is dat een probleem ? Onze katten gaan niet naar het buitenland en/of pension, dus entingsboekje zou alleen voor mezelf zijn als herinnering maar vraag het liever even na hier of het geen problemen gaat geven
Ik kan ook weer mooie nieuwe paspoortjes voor je meenemen. Dan heb je alles weer compleet.
Nathascha
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Nathascha »

Ja ik wil komen met 1 hond. Zo laat mogelijk...Dus zet me maar als laatste op de lijst ivm speurlessen.

Tannetje? Mag ik de paspoorten meenemen van de honden die je afgelopen jaar van mij getitert heb? Die moesten nog ingevuld worden. Als het goed is heb ik je briefje met uitslagen nog die je toen had opgeschreven. Die neem ik dan wel mee.
TessaThomas
5-sterren
5-sterren

Bericht door TessaThomas »

Jullie hebben het over paspoorten en ik ben als een gek aan het zoeken geslagen, maar waar die gebleven is?????
Monique77
5-sterren
5-sterren
Contacteer:

Bericht door Monique77 »

Hitam schreef: Ik kan ook weer mooie nieuwe paspoortjes voor je meenemen. Dan heb je alles weer compleet.
Ohhh, dat zou heel fijn zijn !! :-*

Plaats reactie