Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Moderator: Charlie Angel
-
inge58
- 5-sterren

Re: Biscuit en het Siamsa A nestje. Nieuwe foto's op pag. 276!
Ongelooflijk dat de rest onverstoorbaar ligt te slapen,terwijl er twee aan het sodemieteren zijn. 
Gaat er wild aan toe daar 
- *Dorothea*
- 5-sterren

- Contacteer:
Sookie kijkt steeds met van die ondeugende kraaloogjes in de camera. 
Kalf en Sookie hebben hun dolle 5 minuten ?
- - Judith -
- 5-sterren

Het eten is op, maar zo te zien aan hun verwachtingsvolle blikjes zouden ze geen bezwaar hebben tegen nog een gang
.
Fijn dat je dit schrijft, dat verduidelijkt het voor me.Erna schreef: Ik ben er best van overtuigd dat er het een en ander is gezegd die ochtend tijdens de inventarisatie maar is diezelfde week nog telefonisc contact geweest waarbij is gezegd dat het bestuur zich erover zou buigen en later met mededelingen zou komen. Tot de tijd dat er een officieel schrijven op de deurmat valt is er van royement geen sprake en voor zover ik op de hoogte ben is dat schrijven er niet.
Dat er na de nestinventarisatie nog telefonisch contact is geweest heb ik niet geweten, anders had ik het hier niet zomaar neergezet.
We hebben het er ook niet meer over gehad omdat het voor het standpunt van de fokster toch niet zou uitmaken.
Misschien had ze het me woensdag willen vertellen als het nog ter sprake zou komen.
Voor dit nest zal het idd niet meer uitmaken, maar betekent het verwijderen van vermelding van de fokkerslijst dat dit alleen geldt voor dit nest of dat er nooit meer een vermelding komt voor toekomstige nesten?Dat kan maar ik betwijfel sterk of dat a. nut heeft want de pups hebben de leeftijd dat ze uitvliegen dus tegen de tijd dat het beroep dient zullen ze al weg zijn en b. ik vermoed dat iedereen het er wel over eens is dat er consequenties zullen moeten zijn tegen het overtreden van de reglementen (als dat niet zo is dan kun je de reglement ook acuut ritueel gaan verbranden). Het is alleen de vraag hoe zwaar die zullen moeten zijn. Dus ik verwacht, maar dat is puur op persoonlijke titel, dat de ALV akkoord zal gaan met het verwijderen van vermelding van de fokkerslijst.
Dat weet ik niet. Dat hangt er vanaf wat er besloten wordt en daar ga ik niet over.Hetty 1 schreef: Fijn dat je dit schrijft, dat verduidelijkt het voor me.
Dat er na de nestinventarisatie nog telefonisch contact is geweest heb ik niet geweten, anders had ik het hier niet zomaar neergezet.
We hebben het er ook niet meer over gehad omdat het voor het standpunt van de fokster toch niet zou uitmaken.
Misschien had ze het me woensdag willen vertellen als het nog ter sprake zou komen.
Voor dit nest zal het idd niet meer uitmaken, maar betekent het verwijderen van vermelding van de fokkerslijst dat dit alleen geldt voor dit nest of dat er nooit meer een vermelding komt voor toekomstige nesten?
Het is ook niet het standpunt van de fokker wat de problemen veroorzaakt. Zij mag dat standpunt hebben en daar heeft voor zover ik kan nagaan iedereen ook nog wel begrip voor. Het gaat erom dat er regels niet nageleefd zijn en die horen nu eenmaal consequenties te hebben. Het is net zoals Angelique al opmerkte: als je dat niet doet dan heeft een fokreglement geen enkele zin en kan iedere fokker vanaf nu doen en laten wat ze willen. Dus ook met gehoortesten en andere gezondheidstesten of inteeltcombinaties. Het maakt dan niet meer uit.
Mandje geluk in beeld 
Met een 'waslijn' er boven ???
Daar hangen speeltjes aan, vinden ze leuk.Borke schreef: Mandje geluk in beeld
Saaie puppen zijn het

Joh, ik ben blij dat ze even slapen voordat zo meteen de pleur weer uitbreekt
Het weer is echt buitengewoon naatje. De gevoelstemperatuur is minus 10 graden en onze puppen hebben na 2 minuten al zoiets van "mammaaaaaaa, mag ik naar binnen?? ??". Ze vinden het echt afschuwelijk koud. Ze rennen eigenlijk in 1 rechte lijn terug richting het huis of gaan voor de schuurdeur staan springen. Ik denk dat als de zon er niet bij komt vandaag, dat het een dagje binnenblijven wordt.....
Het weer is echt buitengewoon naatje. De gevoelstemperatuur is minus 10 graden en onze puppen hebben na 2 minuten al zoiets van "mammaaaaaaa, mag ik naar binnen?? ??". Ze vinden het echt afschuwelijk koud. Ze rennen eigenlijk in 1 rechte lijn terug richting het huis of gaan voor de schuurdeur staan springen. Ik denk dat als de zon er niet bij komt vandaag, dat het een dagje binnenblijven wordt.....
- Angelique
- 5-sterren

Dat laatste vind ik an sich niet erg, dan voldoet 1 trui namelijkLizzy schreef: Saaie puppen zijn het![]()
![]()
Het weer is echt buitengewoon naatje. De gevoelstemperatuur is minus 10 graden en onze puppen hebben na 2 minuten al zoiets van "mammaaaaaaa, mag ik naar binnen?? ??". Ze vinden het echt afschuwelijk koud. Ze rennen eigenlijk in 1 rechte lijn terug richting het huis of gaan voor de schuurdeur staan springen. Ik denk dat als de zon er niet bij komt vandaag, dat het een dagje binnenblijven wordt.....![]()
Is een paar rondjes/minuutjes door de tuin rennen en dan direct weer het warme huis in, niet een heerlijke manier om even wat energie kwijt te raken?
Nah, ik denk dat Lizzy best genoeg beweging krijgt momenteelBorke schreef: Is een paar rondjes/minuutjes door de tuin rennen en dan direct weer het warme huis in, niet een heerlijke manier om even wat energie kwijt te raken?